Cleck!
Pintu dibuka dan terpapar seorang wanita yang diikat pada kerusi.
Keadaan wanita itu terlalu teruk, tubuhnya yang kosong tanpa sebarang pakaian itu dipenuhi dengan kesan lebam dan luka.
Dia tersenyum sinis melihat keadaan wanita itu.
"Heyyo babe!"
Ceria sahaja suaranya bertemu dengan wanita itu.
Wanita itu mengangkat kepala memandang dia.
"Lepaskan aku, setan!"
Dia tertawa kecil. Mendekati wanita itu yang kini cuba melonggarkan ikatannya.
Dia mencangkung di hadapan wanita itu menyamai wajahnya.
"Tak kenal aku ke sayang? Tak ingat amaran tentang aku?" tenang sahaja persoalan yang dilontarkan namun membuatkan wanita itu terkedu.
Ya, dia tahu.
Dia yang melihat keadaan itu melarikan jarinya dari kaki hingga ke muka membuatkan wanita itu berpaling muka.
"Itulah, orang dah pesan jangan dekat, jangan goda. Dia nak jugak. Kan terima padahnya."
Jarinya dicengkam di wajah wanita itu untuk memaksanya memandang dia.
"Boleh bagitahu apa amaran dia?"
Dengan takut-takut, wanita itu membalas,
"D -don't try to get laid with him. Or you will n -never get laid by others."
Senyuman dia semakin melebar. Dia mengusap kepala wanita itu lembut.
"Goodgirl."
Dia mengeluarkan sesuatu dari poketnya dan sekali lagi dilarikan ke sekitar tubuhnya.
Wanita itu hanya statik tanpa bergerak merasai besi tajam itu diliarkan ke badannya.
Tangan dia akhirnya berhenti di leher wanita itu.
"I'm sorry babe. But, I'm not interested with you."
Wanita itu menutup mata selepas melihat bibir yang disengaja dicebikkan.
"You're fun on bed. But sorry dear, you knew my rules."
Serentak itu, pisau ditangan dia dicucuk ke leher wanita itu.
Dibelah sehingga ke kerongkong depan, wanita itu mati dalam keadaan tragis.
Mata terbeliak, leher menghamburkan darah dan badannya yang luka itu ditatap datar oleh dia.
Dia mencabut sarung tangannya lalu dicampak ke peha wanita itu.
Tanpa memandang lagi, dia memusingkan badannya lalu keluar dari bilik itu.
Bertemu dengan seseorang di tepi pintu, dia berkata,
"Bersihkan dia. Luar dan dalam. Aku taknak sebarang kesan aku dekat dia."
Jejaka yang bersandar di dinding itu menatap dia dengan senyuman sengetnya,
"Kau tak tinggal untuk aku? Cis, main sorang."
Dia menggulingkan matanya menyampah.
"Tak seronok. Payah. Bising. Mati jela bagus. Dah shuh!"
Dia menolak jejaka itu masuk ke dalam bilik itu kembali.
Jejaka itu mengangkat tangan lalu masuk. Sempat dia mengenyitkan mata ke arah dia sebelum hilang di sebalik pintu.
"Nasib baik banyak bantu aku, kalau tak dengan kau sekali aku kelar," rungut dia sambil berlalu dan hilang di sebalik lorong.
===
Oke aku ada cakap en aku tak suka thriller , but why I write this tho. Blame my mind *moji clown*
YOU ARE READING
The Innocent Killer : Hyn •S.VT•
Mystery / Thriller[COMPLETE] Hyn . Korea digemparkan dengan kehadiran pembunuh bersiri wanita-wanita yang mati dalam keadaan tragis selepas di 'sentuh' olehnya . Menjadi perbualan dan ketakutan penduduk terutama di Seoul , Hyn semakin mengganas dan diburu oleh polis...