10.

3.2K 115 14
                                    

Ten den měla Melissa ještě dvě hodiny s novými učiteli a s pár novými tvářemi ve třídě. Jinak vše bylo stejné. Melissa se měla představit a Poppy také. Isabella je propichovala naštvaným pohledem a Lissa dělala, že to nevidí.
Naštěstí po poslední hodině už Melissa věděla, že tento den končí a má se sejít s Jamesem před školou. Byla trochu nervózní, jelikož si byla jistá, že tam na ní nebude čekat sám, ale se svými přáteli. A měla pravdu.
James stál opřený o zábradlí od schodů, jenž vedly ke vstupu do školy, a kolem sebe měl tři kluky a dvě holky. Jedna z nich se hned podívala na Lissu příkrým pohledem a jí bylo zřejmé, kdo to je – Cortney.
„Ahoj," pozdravila je Melissa vesele a dívala se při tom na Jamese.
„Ahoj," usmál se na ní zářivě. „Tohle je Cortney," ukázal na černovlasou holku snědší pleti, jenž byla posetá pihami. Byla nádherná, to se musí nechat. „Tohle Joshua, ale říkáme mu Josh," jeho pohled spočinul na tmavém klukovi, který jakoby z oka vypadl Cortney. „Tohle je Cameron," jen, co James řekl jeho jméno, Cameron prudce objal Lissu a lípnul jí pusu na tvář.
„Ahoj!" usmál se na ni jako blázen.
„Ahoj," řekla znovu, ale tentokrát nejistě. „Trochu divoký," zasmála se mu.
Cameron na ní mrknul. „Víš, jak se to říká – jeden z nejlepších kámošů musí být ten, co dělá problémy." řekl radostně a podíval se na Jamese, jenž si právě mnul spánky.
„Ty jsi takový debil," povzdechl si James. „Každopádně – Taylor a Holly." ukázal na dva poslední členy této posádky. Taylor jen kývnul na podzrav a Holly se rozechvěla.
„Moc ráda tě poznávám!" řekla nadšeně a opravdu upřímně. „James nemluví dnes o nikom jiném, než o tobě. Musíš mi toho tolik říct."
Lissa se nervózně zasmála. Následně s nimi prohodila pár slov, tedy až na Cortney, jenž si držela Jamese zkrátka. Ale nakonec všichni spolu vyšli směrem ke školnímu parkovišti a tam se rozloučili.
Jakmile si Melissa a James sedli do jeho auta, Lissa se ho zeptala: „Co tím: ,Zničíme se na tvou počest tento víkend!' myslel ten tvůj kámoš?"
„Myslíš Camerona?" zeptal se a nastartoval motor.
„Jo," přikývla.
„No," podíval se na ni James. „Asi na to mezi námi ještě nepřišla řeč, ale budu mít narozeniny."
Lissa vykulila oči. „A to vím, až teď?"
James se zasmál. „Není to žádná velká věc. Bude mi devatenáct a je to jen příležitost do mě nalít alkohol, takže..."
„Takže se opravdu zničíte." zasmála se. Chtěla říct, že se zničí oni všichni včetně jí, ale jelikož jí nedal o svých narozeninách a narozeninových plánech vědět, neřekla to. Nejspíš není vítaná a chápala to, jelikož se znají krátce.
„Kde to budeš slavit?" zeptala se, jakmile vyjeli na cestu.
„Nejspíš na naší chatě."
Lissa povytáhla obočí, ale James jí neviděl, jelikož se díval na cestu. „Takže vy máte chatu, i když máte veliký dům?"
„No," začal. „Není to úplně chata. Je to dost podobné našemu domu, akorát tam nebydlíme a je tam vířivka."
„Nemůžu tam bydlet alespoň já?" zakňučela. „V životě jsem ve vířivce nebyla."
James se zasmál. „Ale budeš, neboj. Tu oslavu můžeš klidně celou strávit ve vířivce."
Lissa se zavrtěla a překřížila si ruce na prsou. „Takže jsem pozvaná?" zeptala se hravě a dívala se přitom na něj, přestože jeho oči se stále upínaly na silnici.
„Samozřejmě," řekl jí. „Pokud ti nebude vadit Zack."
„Zack?" zeptala se udiveně. „On přijede?"
„Vždycky na mé narozeniny přijede. Navíc to bude o víkendu a on se stejně moc neučí..." odvětil neutrálně.
„Takže konečně uvidím toho špatného bratra?" zeptala se s úsměvem.
„Pokud ten horší nejsem já..." odvětil jí vesele.

Lissa se ten večer, kdy už byla najedená, umytá a měla přichystané věci na zítra, rozhodla, že si udělá seznam věcí. Tentokrát ne těch, co musí následující den udělat. Šlo spíše o seznam lidí. Zkrátka ve věcech i lidech chtěla mít jasno.
Měla různobarevné papírky. Na zelených byla napsaná holčičí jména, se kterými se zatím setkala, a na oranžových papírcích byla klučičí jména.

Cortney: ochranářská, žárlivá a nejspíš něco cítí k Jamesovi
Holly: neuvěřitelně milá a přívětivá
Isabella: typická kráva
Poppy: pravděpodobně je tichá, ale něco v sobě má
Cameron: ujetý, bláznivý, ale je fajn
Taylor: asi je nafoukaný a snaží se být děsně nad věcí
Joshua: tichý, extrémně tichý
Zack: ?
James: hodný, slušný, krásný, dokona-

Melissa se zasekla, když to psala, protože jí došlo, co to píše. Povzdechla si a papírky zasunula do svého deníku, do kterého si psala různé věci a pocity.
Ach, Lisso, pomyslela si, co to sakra vyvádíš?

Vím, že kapitoly teď nevycházejí pravidelně... No snad vám to vynahradím tím, že konečně už potkáte Zacka.
xoxo

𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat