Flaška, co Melissa přinesla, byla otevřená a Lissa si z ní ulévala do svého kelímku. Bylo tady dost alkoholu a tak zbytečně přinesla něco navíc, ale nikomu to nevadilo a ona si tak mohla pohodlně pít vodku s džusem.
Když sem přišla, hodně lidí ji pozdravilo a všichni byli přítelští a Lissa se snažila být také, ale ostatní ji tak trochu zazdívali a bavili se jen spolu. Ona už do tohoto kruhu kamarádů nepatřila a šlo to dost poznat. Trochu jí to mrzelo, ale na druhou stranu byla ráda, že má svůj klid a může nepozorovaně sledovat lidi okolo.
Laura dělala Melisse společnost nějakou dobu, ale nakonec se trhla a odběhla do jiného vesmíru do druhého patra v tomto domě.
Utekla, když viděla, že se zde objevil Dan s nějakou holkou. Lauru ten rozchod opravdu vzal a Lisse přiznala, že netušila, že tady budou i kluci anebo holky z jiného ročníku než z jejich.
Měla to být holčičí party s holkami, se kterými se Melissa dlouho neviděla, ale nakonec to byla jen obyčejná chlastačka s hodně lidmi a alkoholu.
Co se týče Dana, tak ten právě seděl na sedačce a objímal kolem ramen zrzavou holku, co vypadala dost mladě. Určitě už chodila na střední, ale tak do prváku, a vypadala, že ještě nikdy nezkusila alkohol.
Lissa k ní necítila odpor, ale lítost. Byla smutná z toho, že z hodného, milého a vřelého kluka jako byl Dan, když ho Melissa kdysi znala, se stal lamač dívčí srdcí, co nemá slitování a jen by šukal všechno, čeho se může dotknout.
Melissa by se ani nedivila, kdyby tady začal balit někoho jiného, zatímoc by se ta jeho nová dívka na něj dívala. Stal se z něj někdo jiný a ona byla ráda, že o něj přišla dřív, než ji stihl opravdu surově vyrvat srdce z hrudníku jako to udělal Lauře.
Ne, že by Melissa Lauru litovala, přeci jen ona ji také podváděla, ale tak nějak z toho Melisse nebylo dobře. Popravdě se jí z něj chtělo zvracet a to dost.
Ani si neuvědomila, že od jejího příchodu na večírek uběhly dvě hodiny a ona tady sedí v křesle v tureckém sedu. Mezi nohama měla vodku a PET lahev pomerančového džusu. V rukou držela svůj kelímek a telefon, na který upínala oči. Trochu se jí už motala hlava, ale bylo jí to jedno.
Neměla v plánu se tady opít do němoty a udělat scénu, ale trochu být v náladě chtěla a zatím jí to vycházelo.
Její pozornost si vysloužila zrzka. Danova zrzka, která právě stála nad Melissou a dívala se na ní milýma modrýma očima. Měla opravdu pronikavý, ale docela příjemný pohled. Lissa zvedla hlavu a nejistě se na ni zadívala.
„Ahoj," řekla ta zrzka a natáhla k Lisse ruku, aby se formálně představila. „Jsem Lucy, ale to asi víš, co?"
Melissa nadzvedla obočí. Byla docela podrážděná ohledně Dana a Laury a také jí docela štvalo, že i když James má zápas, tak jí nevyzvedne. Nezazlívala mu to a jeho nabídku dokonce odmítla, ale přeci jen v hloubi duše doufala, že nebude opět muset jet tím zatraceným vlakem zítra odpoledne.
„Nevím," odvětila jen a svou ruku jí nepodala. Místo toho dopila zbytek kelímku a opět si začala hrát na mixologa a dělat si svůj famózní drink. „Potřebuješ něco?" zeptala se a do očí se jí nedívala. Svůj pohled měla upřený na vodku, které si nalila více, než před tím.
Lucy se sebou nervózně ošila a ruku spustila podél svého těla. „Jen jsem se chtěla seznámit s někým novým, promiň. Myslela jsem si, že asi tady přestupuješ anebo jsi taky teď v prváku a akorát jsem tě ještě neviděla."
„Moreland není zas tak velký. Určitě by sis mne všimla." odfrkla si Melissa.
Lucy se nedala odbít a stále měla svůj přátelský hlas. „A jak se teda jmenuješ?" optala se.
„Jsem Melissa," řekla a podala zrzce svůj kelímek. „Nepij mi to," přikázala jí. Lissa jen chtěla mít prostor pro to, aby mohla pořádně zavřít lahev alkoholu a džusu. „Dej," řekla pak a vzala si od Lucy kelímek, ze kterého se napila.
„Můj kluk chodil s jednou Melissou." Nadhodila Lucy a Lissa na to nic neřekla, chtěla totiž vědět, co Lucy dál vyklopí a ta ukázala na sedačku naproti nich na Dana. „Prý to byla strašná svině a že neuměla vůbec nic v posteli. Já ji nikdy nepoznala, protože je prý o dost straší. Říká se, že jí nechal, protože měla manžela."
Melissa vyprskla smíchy a trochu poplivala Lucy. Nebylo to zrovna vhodné a hezké, ale Lissa se neubránila smíchu. A právě to připoutalo pozornost Dana, co se zvedl ze sedačky a přišel k nim.
„Ahojte holky," pozdravil je.
„Už se znáš s Melissou?" usmála se Lucy a nechala se obejmout kolem ramen svým novým klukem.
Dan přikývl. „Jo, chodili jsme spolu," oznámil a Lucy zkameněla. Totálně zčervenala a šlo na ni poznat, že se chce propadnout do země. „Jsi ráda, že jsi opět v Morelandu? Je u tebe něco nového?"
Melissa se falešně usmála a řekla: „Jo, rozvedli jsme se s mým manželem. To víš... v posteli to bylo dost na hovno jako s tebou, ale asi nikomu nebude vadit to vykřičet do světa, když jsem tak veliká svině, co?"
Dan se zarazil a Lucy byla ještě červenější, ale ani jeden z nich na to nic neřekl a tak se Lissa rozhodla ve své řeči pokračovat. Alkohol jí dodal odhodlání a sebevědomí natolik, aby byla co nejvíce upřímná.
„A co Laura? O ní sis vymyslel, že je lesba a opíchala tvou mámu? A co tuhle Lili? Tu už taky podvádíš nebo si dneska jen vybíráš oběť?"
Dan se zamračil a nervózně se ošil, jelikož se mu Lucy vytrhla z objetí a rozhodla se odejít. Utíkala stejně smutně jako před tím Laura.
„Najednou nemáš plnou hubu keců?" podivila se Melissa a opět se napila ze svého kelímku.
„Fakt jsi svině." řekl jí jen.
Lissa se zasmála. „Ne, nejsem. Já tě nepodvedla s tvým nejlepším kámošem a nedělám si z citů ostatních prdel jen proto, abych někoho dostala do postele."
„Myslím, že bys měla odejít." navrhl jí, jelikož se na ně začalo dívat až moc lidí, ale Melisse to bylo jedno a tak se uchechtla a opět se zaměřila na svůj mobil. James jí neodpovídal, jelikož už nejspíš spal.
„Slyšela jsi mne?"
„Hmm," zabručela a on si dal odchod. Sedl si opět na sedačku mezi jeho přátele a ignoroval to, že jeho nová holka nejspíš teď brečí jako malá želva.
Atmosféra bylo stále dost hustá a tak se Lissa rozhodla odejít z toho děsného obýváku.
Když vstala, připadala si véce nemotorná než byla. Alkohol rozhodně koloval v jejím těle a rozhodně by neměla pít dál, pokud chce alepsoň trochu před svým otcem předstírat, že není opilá.
Melissa si sedla na schody, co vedly ke vstupním dveřím a stále měla svůj kelímek v ruce. Kam se ale poděla flaška vodky a zbytek džusu nevěděla, ale nelámala si s tím hlavu. Myslela jen na to, jak je Moreland na hovno a že je ráda, že se odsud odstěhovala. Lidi jsou tu prolhaní a zlí a díky Danovi a Lauře tady už nikdy nepojede. Před tím se jí tady nechtělo kvůli jejímu otci, ale teď tu byly i pomluvy a protivní kluci a holky.
„Ahoj," ozvalo se za ní a Lissa se za sebe podívala.
Stála tam Laura a měla rozmazanou řasenku z toho, jak si vybrečela oči.
Melissa si ani nevšimla, že se Laura vrátila z prvního patra tady dolů, ale byla pravda, že Lissa měla oči jen pro vodku ve svém kelímku.
„Můžu si k tobě sednout?" Melissa přikývla a Laura se k ní posadila. „Slyšela jsem tvůj rozhovor s Lucy a Danem."
Melissa pokrčila rameny. „Nejraději na tomto městě mám momentálně Sarah. Není to ironie?"
„Změnilo se to tady," přitakala Laura vypadala střízlivěji než opravdu byla, jelikož se z ní stala úžasná herečka, jak už Lissa dobře poznala. „Řekla ti už Sarah a tvůj táta o..." začala, ale větu nedokončila.
„O čem?" chtěla Melissa vědět a naposledy se pořádně napila ze svého kelímku, kde byla spíše vodka než džus.
Prázdný kelímek následně zahodila a rozhodla se, že pít už nebude.
„Mluv," popohnala Lissa svou bývalou nejlepší kámošku, ale v tom jí přišla zpráva. „Počkej ještě," řekla rychle a vytáhla svůj telefon z kalhot.Otec
Ahoj Melíssku, mám tě teda vyzvednout? Už jedu z centra. Mohl bych tě nabrat tak do dvaceti minut.Melissa
Nakonec tady přespím, ale díky.Otec
Dobře.„Už můžeš," řekla Lissa a schovala si svůj telefon do kožené bundy. Bylo chladno, ale Melisse díky alkoholu v krvi teplo.
„Sarah je těhotná," vypálila ze sebe zničehonic Laura. Byla to nečekaná bomba, co by zlikvidovala celý Moreland. „Je asi ve druhém měsíci."
„Co prosím?" zaječela skoro Melissa.
Právě jsem začínala mít Sarah opravdu ráda a ona se opováží otěhotnět?, pomyslela si Lissa a měla vykulené oči tak moc, že měla pocit, že jí vypadnou.
Melissa přijala to, že její otec žije s někým novým v jejím bývalém domově, ale on si chce i založit druhou rodinu? Rodinu s holkou, co by mohla být Melissiná sestra?
Proboha, řekla sama sobě, už na tomto městě nenávidím všechno a všechny.
Tohle nečekala a byla si jistá tím, že s nějakým debilním děckem, co bude mít pokoj, ve kterém Melissa vyrůstala, se nikdy nesmíří.
Vstala ze schodů a vzala do ruky telefon a Laura mezitím zakřičela: „Myslela jsem, že ti to už řekli! Proto tě tady chtěla Sarah!"
Jenže Lissa jí už neposlouchala. Jen se snažila vytočit Jamesovo číslo.
Chtěla křičet, brečet, slyšet Jamese a všechno. Jen už nechtěla být v Morelandu.
James jí to nezvedal a tak ze zoufalosti zvolila jiné číslo, co si tajně zjistila od paní Collinsové. Melissa nedávno vzala své matce telefon a uložila si to číslo do svého mobilu, jelikož si se Zackem chtěla promluvit. Nakonec na to nedošlo, ale kontakt na něj měla.
Vytočila na svém telefonu Zacka Kingsleye a modlila se, aby to zvedl.
ČTEŠ
𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Tenhle hnědovlasý kluk s výraznými lícními kostmi nemůže být můj bratr, pomyslela si. „Jsem James," řekl, když jí podal ruku, aby se formálně představil. Melissa se na něj zašklebila. „Slyšela jsem," odvětila a následně...