Byli spolu v prvním patře v jednom pokoji, jenž nejspíš patřil Hollyniné mladší sestře, o které Melissa ani nevěděla. Pokoj byl světle vymalovaný a byla v něm spousta plyšáků, hraček a dámského oblečení, co nakoupíte v dětské kategorii. Zkrátka pokojíček pro holčičku, která bude chodit nanejvýš na první stupeň na základní škole.
James byl opřený o zavřené dveře a ruce měl překřížené přes prsa, ale měl v dlani svůj kelímek plný alkoholu. A to čistého alkoholu.
Melissa naproti něj seděla na hezky ustlané posteli a přestože tady neměli co dělat, jelikož na dveřích byl papír se vzkazem, jenž zněl ZÁKAZ VSTUPU, PIJE SE DOLE, byli zde a koukali na sebe. Jamesův pohled byl nervózní, naštvaný a Lissin byl naopak provinilý a smutný.
Ani jeden z nich nic neříkal a možná proto byla atmosféra tak hrozná. Bylo tu dusno a nepříjemně a oba by nejraději odsud utekli, ale věděli, že si o tom musí promluvit, ať už to bylo, jak to bylo.
Melissa věděla, že musí jít s pravdou ven. Byla si toho moc dobře vědoma a to i přestože se bála, že ho ztratí. Že přijde o to, co si vybudovali a to, jak se spolu cítí.
„Co chceš všechno vědět?" zeptala se ho Melissa a ruce měla v klíně.
Koukala se teď do země, jelikož se neodvážila na ten jeho nahněvaný pohled podívat.
„Odpovím ti na cokoliv se zeptáš," dodala.
Slyšela, jak se James napil z kelímku. Následně se zeptal: „Kdo to byl?"
Tuhle otázku čekala, ale nechtěla, aby přišla jako první, jelikož ho to může naštvat tak moc, že by mohl odsud zmizet a ona by mu už nemohla vysvětlit to, co se přesně mezi ní a Cameronem stalo.
„Než ti to řeknu, chtěla bych ti to říct celé, jak to bylo." řekla mu a podívala se na něj. „Jo?" chtěla se ujistit.
Pokrčil rameny a napil se z kelímku. Už neměl překřížené ruce, ale měl jen jednu spuštěnou podél těla a tu druhou si držel kelímek blízko u svých úst, jakoby měl pocit, že se bude muset napít po každém jejím slově.
James v opilosti nebyl agresivní, byl pohodový. Nebo takto ho alespoň viděla na chatě. Jenže co se může změnit, když všechno uslyší a on bude více a více opilý?
„Fajn," řekl naštvaně, ale zároveň tam byl podtón začínající opilosti.
Jestli tento kelímek dopije celý, už nebude jen v náladě... Bude opilý. Ale to teď Melissu netrápilo, jelikož věděla, že po tomto rozhovoru žádný sex s Jamesem nebude. A možná už nikdy.
Lissa se nadechla a vydechla. Stále měla jasnou mysl, ale nějaký alkohol v krvi jí koloval, tudíž by si chtěla promyslet přesně co řekne a jak to řekne. Měla v úmyslu mu říct vše, ale tak, aby to dávalo smysl a aby se nerozhněval ještě více.
„Pamatuji si naposledy tu vířivku. Jak jsem do ní skočila a líbala Zacka. To byla blbost, ale s ním jsem na chatě nic víc neměla." řekla, aby to potvrdila.
Otázku, kterou jí položila Holly sice byla upřesněná na partu lidí, co seděli v kroužku, ale přesto chtěla, aby si byl James jistý, že s jeho starším bratrem nic víc kromě líbání neměla. Až tedy na to hraní a svádění, co podnikal u nich doma. Ale to sem nepatřilo.
„Viděli jsme to video, jak jsem se pohádala s Cortney. A pak jsi ji ode mne odtáhl a mne odtáhl Cameron." řekla a dívala se mu přímo do očí.
Poznala na něm, že už tuší, kam tento její monolog směřuje, ale nic neřekl.
„Šla jsem s ním dovnitř do chaty. Byli jsme sami v pokoji a políbili jsme se. Popravě si to nepamatuji, ale Cameron mi to všechno ráno řekl a já mu věřím."
„Takže to, co Zack říkal, je pravda." skočil jí do řeči a hluboce se napil vodky v kelímku. „Spala jsi s mým nejlepším kámošem!" zvýšil hlas a jeho oči byly velmi přimhouřené, jakoby měl vyletět a zmlátit všechny věci okolo sebe. Melissa jen doufala, že na to nedojde.
„Ne!" zakývala nesouhlasně hlavou. „Nespala jsem s ním. Chtěl to, ale já jsem mu řekla, že s ním spát nebudu." uvedla ho na pravou míru.
„Tak co jste spolu sakra měli?" chtěl vědět.
„Řekl mi, že jsem mu vykouřila a že on chtěl pak udělat mne, ale nakonec na to nedošlo." odpověděla mu a chvíli se na sebe dívali. Když James na to nic neřekl a místo toho se opět napil, Melissa pokračovala dál: „Nic víc jsme spolu neměli. Ráno jsme se vedle sebe probudili nazí, mne bylo špatně a šla jsem do vany. Nic víc se nestalo. Popravdě se mu od té chvíle ve škole vyhýbám. Jednou jsem za ním zašla, abych věděla, jestli to někomu řekl, ale odpověděl mi, že ne."
„Proč jsi mi to neřekla?"
„Protože jsem se bála, že to poseru!" spráskla ruce. „Bála jsem se, že to, co mezi námi je, bude navždycky pryč jen kvůli toho, že jsem byla opilá. Ani nevím, jestli se to takto stalo. Nepamatuju si to. Nevěděla jsem, co ti říct, když ani sama nevím, jak to sakra proběhlo." odvětila.
Dopil kelímek, odhodil ho na zem a otevřel dveře. Chystal se odejít, ale než to udělal, otočil se naposledy k ní a řekl: „Myslím, že se ti to povedlo."
A následně odešel. Zmizel z místnosti a Melisse se chtělo brečet. A málem se to stalo. Málem se zhroutila v dětském pokoji sestry od Holly. Jenže pak jí něco napadlo. Proč by se na to Holly ptala, kdyby si nebyla jistá, že se něco takového stalo? Jak by Holly napadla tato otázka, kdyby jí někdo něco neřekl nebo nenaznačil?
Lissa se zvedla z postele, zahnala slzy, co se jí hrnuly do očí a odešla z pokoje jako před chvílí James. Šla rovnou dolů a hledala Holly.
Hra v obývacím pokoji už skončila a tak se všichni začali bavit jinak.
Vstoupila do kuchyně a viděla, jak se Holly baví se Zackem. Zackem, který před tím o tom mluvil se svým mladším bratrem a který viděl ležet nahou Melissu vedle nahého Camerona. Zackem, kterému Holly psala ohledně této party. Za to může jedině on, tím si byla jistá.
„Kreténe," zakřičela jeho směrem. „Už vím, na co se tě zeptám."
ČTEŠ
𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Tenhle hnědovlasý kluk s výraznými lícními kostmi nemůže být můj bratr, pomyslela si. „Jsem James," řekl, když jí podal ruku, aby se formálně představil. Melissa se na něj zašklebila. „Slyšela jsem," odvětila a následně...