Zbytek neděle Melissa strávila u sebe v pokoji. Cesta z chaty domů byla pro ní jako noční můra. Seděla na sedačce spolujezdce vedle Jamese, jenž s ní nekomunikoval a nevěnoval jí jediný pohled. A Zack jel přímo za nimi v jeho vlastním autě.
Celá ta situace nebyla příjemná a rozhodně ne tak krátká jako jízda tam.
Teď tu Lissa ležela na ustlané v posteli a přemítala nad vším, co se za tu jedinou noc všechno stalo.
Rozhodně to nebyla typická oslava a rozhodně tam nebyl žádný dort s devatenácti svíčkami, ale za to tam byla vířivka, alkohol, Cortney, Zack, Cameron a James.
Měla pocit, že naprosto všechno pokazila a to nemluvně o tom, že paní Collinsová na své dceři poznala, že pila jako utržená z řetězu. A proto má Melissa domácí vězení na dva týdny.
Kdyby Lissa ještě žila v Morelandu, vadilo by jí to, jelikož tam měla nejlepší kamarádku a přítele, ale momentálně byla vděčná za to, že se nemůže ukazovat na veřejnosti a nesmí vytáhnout paty z domu.
Myšlenka na Moreland přivedla Melissu k Lauře. Laura se jí od té party u jezera neozvala a vlastně nikdo z její bývalé školy. Nikdo s ní zatím neměl žádný kontakt a nikdo o to zřejmě nestál. Na Instagramu viděla fotky, co Laura zveřejňovala s Danem nebo s jinými holkami. Laura si našla za Melissu náhradu a našla si kluka, jenž před tím patřil jí. Laura uměla žít bez Lissy a jí se to zatím taky dařilo, ale chtěla si s někým promluvit. S někým, koho zná už dlouho a řekne jí přesně to, co chce slyšet.
Melissa se sice začala bavit s Poppy, ale ta není zrovna typ, co jí podrží a bude jí šeptat do ouška, že se žádná velká věc nestala. Nebo jí taková Poppy alespoň přišla. Za zkoušku to, ale rozhodně stojí, no ne?Me11iss: Ahoj, co děláš?
Lissa na odpověď čekala skoro pět minut, ale konečně jí přišlo oznámení o nové zprávě.
P0ppy44: Čau, koukám na seriál. Proč? Oslava nedopadla tak, jak jsi chtěla?
Me11iss: Byla to katastrofa...
P0ppy44: Co se stalo?
Me11iss: Ani nevím, jak začít, ale ve zkratce – poprala jsem se s Cortney, což je kámoška Jamese a která ho chce. James je teď na mě nasraný, protože jsem líbala jeho bráchu. Což by mohl být i můj bratr... A pak jsem se probudila nahá vedle nahého Camerona, což je nejlepší kámoš Jamese a to je další důvod, proč je na mě James naštvaný, i když si nejsem jistá, jestli o tom ví...Opět čekala na odpověď. Chvíli Poppy psala a pak zase ne. A tak se to opakovalo několik minut, dokud jí konečně nepřišla odpověď.
P0ppy44: Panebože!
To ji vážně, tak dlouho trvalo napsat jedno slovo?!, pomyslela si Melissa a povzdychla si.
Věděla, že by neměla čekat od holky, se kterou se ještě moc neznají, nějaké utěšení, ale i tak si přála, aby jí Poppy aspoň trochu pomohla.Me11iss: No...
P0ppy44: To je skvělý! Zítra mi musíš říct podrobnosti, jasný?
Me11iss: Úžasný? Na tom není nic úžasného. Zack, ten Jamesův bratr, je kretén a já ho začala opilá líbat a nejspíš jsem ukončila dobré přátelství s Jamesem jen kvůli vodky a rumu, proboha. Na tom není nic úžasného.
P0ppy44: Podle mě je. Jestli jsem to dobře pochopila, tak Cortney tě nenávidí kvůli toho, že bydlíš pod jednou střechou se dvěma hezkýma bratry. A ty jsi ji ukázala, tím líbáním a pěstmi, že si na tebe nemůže dovolovat.
Me11iss: Nedala jsem ji pěstí, aspoň myslím. Nepamatuju si to.
P0ppy44: Každopádně se podle mě Cortney chová jako kráva a ty jsi jí to vrátila, což mi úžasné opravdu přijde a tobě by mělo taky.
Me11iss: Hm...
P0ppy44: A James se podle mě uklidní. Říkala jsi, že je hodný, chápavý a tak dále a tak dále. Takže když za ním zajdeš a promluvíš si s ním, tak to bude v pohodě. Naber kuráž, jako jsi to udělala na té oslavě, když jsi mlátila Cortney.
Me11iss: Já si nemyslím, že je to dobrý nápad. Možná ví i o mě a o jeho nejlepším kamarádovi. Navíc jsem Cameronovi řekla, že jsem panna.
P0ppy44: Ty jsi panna?!
Me11iss: Právě že ne. Měla jsem kluka a spala jsem s ním.
P0ppy44: Tak co jste dělali, když jste spolu nešukali, ale oba jste byli nazí?
Me11iss: Prý jsem to odpískala na poslední chvíli a místo toho jsem mu vykouřila.
P0ppy44: A udělala jsi ho?
Me11iss: Řekl, že jo, ale dělala jsem to po třetí. Nevím, jak se to má správně dělat. Možná se ani neudělal, taky byl opilý a opilí kluci se neudělají, ne?
P0ppy44: Měla jsem kluka, kterému stálo péro i když byl na mol a stále dobře šukal. Jasně, některým to nejde a nejsem žádný odborník, ale podle mě to je o tom, jak na tom kluci jsou a taky i na tom, jak moc jsou opilí. A když si Cameron pamatuje všechno a všechno ti řekl, tak asi tak moc opilý nebyl, ne?
Me11iss: Asi... Já vlastně nevím. Jsem z toho zmatená.
P0ppy44: Kdybys nebyla, divila bych se. Máš okno a stalo se toho hodně, ale ty jsi svobodná holka, co si může užívat na party. A Zack a James nejsou tví bratři. Ne krví a zatím ani ne podle zákona. Kdyby vaši rodiče byli sezdaní, tak by to bylo dost divný, jelikož by šlo o incest, ale zatím jste jen spolubydlící. Nelam si s tím hlavu, Mell. Užila sis a máš na to právo.Tahle odpověď Melissu popravdě uklidnila a dost překvapila. Poppy jí pomohla a možná si to ani neuvědomuje, ale Lissa ano. Zklidnil se jí dech a ona konečně vstala z postele. V rukou stále držela svůj mobil, aby mohla Poppy odepsat.
Me11iss: Díky, jako fakt díky. Tohle jsem potřebovala slyšet.
P0ppy44: Maličkost. A teď se seber a jdi za Jamesem!
Me11iss: Jdu na to!
P0ppy44: Tak se mi líbíš!Konverzace byla ukončená a Melissa se na sebe podívala do zrcadla. Vypadala tak trochu jako troska, co se má zhroutit, ale nebylo přece z čeho. Poppy má pravdu. Nejde o žádnou velkou věc a ona se musí vzchopit a udělat první krok k tomu, aby se udobřila s Jamesem.
Jak by jinak celá tato domácnost vlastně vypadala? Jeden druhému by se vyhýbali do společné večeře a tam předstírali, že jsou stále kámoši? To asi ne.
Učesala se, udělala si vysoký cop, konečně se pořádně odlíčila u svého zrcadla v pokoji a sundala si mikinu. Teď tu stála sebevědomá Lissa s culíkem v tričku a legínách a je připravena dobít svět.
Rozhodným krokem se vydala ty dva metry ke dveřím, které otevřela a před ní se objevila temnota. Opět.
Tu lidskou hruď a vůni z oblečení už poznala. Udělala krok dozadu a spatřila Zacka, jak stojí před jejími dveřmi a má ruku v pěst, jakoby se chystal zaklepat.
„Mám déjà vu," řekl jí napůl s úšklebkem a napůl s úsměvem. Ruku spustil dolů.
Melissa si dala ruce přes prsa. „Co chceš před mými dveřmi?"
ČTEŠ
𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Tenhle hnědovlasý kluk s výraznými lícními kostmi nemůže být můj bratr, pomyslela si. „Jsem James," řekl, když jí podal ruku, aby se formálně představil. Melissa se na něj zašklebila. „Slyšela jsem," odvětila a následně...