14.

2.8K 129 6
                                    

Melissa, Josh, Cameron, Taylor a Holly seděli v kroužku na trávě a popíjeli alkohol. Bavili se mezi sebou nebo spíše mezi sebou pokřikovali a snažili se překřičet jeden druhého.
Melissa se neustále smála, jelikož jí ten chaos přišel legrační a byla více a více v opilecké náladě. Naštěstí dokázala ještě normálně mluvit a chodit, jen byla uvolněnější a otevřenější.
„Takže!" vypískla Holly tak nahlas, že umlčela všechny ostatní v kroužku. „Co kdybychom začali dělat něco pořádného?"
„Jako například?" zeptal se nadšeně Josh, jenž už nebyl ten zamlklý kluk, co si hledí svého. Nejspíš na tom byl stejně jako Lissa a tak mluvil čím dál víc a víc.
„Nějakou hru?" zeptal se Taylor, jenž měl na sobě jen kraťasy, aby všechny dívky a i kluci, měli možnost vidět jeho svalnaté tělo. Ze všech kluků v této partě byl Taylor nejvíc namakaný a taky nejvíc nafoukaný. Díky své postavě měl sebevědomí až do nebes a nestyděl se za to. Melissa se přistihla, že si přeje, aby si byla jednou jistá sama sebou tak moc jako je on.
„Jo!" ozval se Cameron, který seděl vedle Melissy. „Ale nějakou kde se nebudeme svlékat, jinak všichni hned uvidíme Taylorové péro." zasmál se a přidali se ostatní. „Všichni víme, že nenosíš na party trenky."
„To proto, že kdyby přišlo na věc, tak se nemusím zaobírat maličkostmi jako je spodní prádlo." prozradil Taylor jeho tajemství vesele a Lissa propukla ve smích. Nedokázala si představit, že by nenosila kalhotky pod svým oblečením. Nejspíš by ji všechno svědilo a ona by si furt sahala mezi nohy, aby se poškrábala.
„Tak jakou?" zeptala se Holly a byla celá nedočkavá.
Lissa by se za normálních okolností pokusila vyplížit od hry s lidmi, jenž zná takto krátce, ale teď byla stejně nadšená jako přiopilí lidé kolem ní.
„Co třeba tu s tím papírkem?" Navrhla Melissa.
„Myslíš nafoukni a pošli dál?" zeptal se Cameron vesele a přitom se jí díval do očí.
„My tomu říkáme líbací pošta." pochlubila se Lissa název pro hru.
„Na to ale budeme potřebovat více holek." ozval se Josh nadšeně a Holly po něm hodila smutný obličej, kterého si všimla jen Melissa.
„A papír," dodal Taylor. „Já seženu papír a ty sežeň více lidí," řekl s pohledem na Camerona a následně se oba zvedli, aby splnili své úkoly.
Chvíli seděli a najednou přibyli lidé a některé Melissa ani neznala. Z pěti lidí bylo deset.
Vedle Melissy se posadil Cameron a z druhé strany Taylor a přesně naproti ní seděl James, jenž měl vedle sebe nějakou neznámou holku a skvělou Cortney, ta se na Lissu dívala vítězoslavně a užívala si, že vedle sebe má oba bratry Kingsleyovy.
Lissa byla hned ráda, že už měla několik procent v krvi, jelikož to, že tady mezi nimi sedí i Zack by nezvládla a utekla by.
Papírek putoval od Holly k Joshuovi, od Joshe k nějaké neznámé holce, následně k Jamesovi a pak BUM. Papírek spadl, jelikož ho Cortney nechytila a tak se začala s Jamesem líbat.
A Lissa začala žárlit. Ostatní vesele pískali a byli nadšení, ale Lissa jen seděla a upřeně pozorovala, jak se Cortney snaží svůj jazyk prodrat mezi rty Jamese. Ale ten se nedal a odtáhnul se.
„Pokračuješ," řekl James a otřel si rty do dlaně.
James se zatím na Melissu ani nepodíval a ona z toho byla zklamaná. Jasně, tento večer je jen o něm a o této oslavě, ale i tak si přála, aby od něj měla nějakou pozornost.
Cortney papírek nasála a poslala ho Zackovi a ten se ho pokusil předat další neznámé holce, ale ta jej jen chytila do ruky a začala Zacka líbat.
„To je podvod!" křikla Holly. „Papír má spadnout sám!" řekla, ale nikdo ji nevnímal, jelikož všichni z toho byli k popukání.
Po polibku ta holka papírek nasála na své rty a poslala ho Cameronovi a než ho stihl předat Melisse, papír opět upadl.
Oba se na sebe zadívali a nevěděli, jestli to mají opravdu udělat. Cameron je hezký, je zábavný a je milý, ale Lissa ho nechtěla a kdyby nebyla pod vlivem alkoholu, ani by ho nepolíbila, ale její rty se momentálně přitiskly k těm jeho a začal skvělý polibek s dost hezkým klukem.
Ani jeden se od toho druhého neodtrhli. Líbali se, dokud někdo neřekl: „No tak, vy dva, pokračujeme!"
A tak se pokračovalo a papír od Lissy putoval k Taylorovi. Ten večer se Melissa políbila s oběma kluky po svých bocích a počítala, kolikrát James políbil Cortney nebo tu neznámou holku. Snažila se z toho nedělat moc velkou vědu, ale trochu jí to tížilo na prsou.

Jakmile byli všichni přelíbaní a hra zkrátka skončila, přešlo se na další a další hru a sestava lidí byla stále stejná. Lissa si párkrát odběhla, aby si dolila alkohol a poměr byl tentokrát jedna ku jedné. Chtěla se dnes opít, aby nemyslela na Jamese a na dárek pro něj, jenž jí stále vysel na jejím zápěstí.
Momentálně byla v kuchyni a z lednice si vytáhla rum a dolila ho kolou. Stále měla svůj kelímek, který neodložila, jelikož nechtěla, aby jí tam náhodou někdo něco hodil. Byla opatrná dokonce i na chlastačce.
Hudba stále hrála na hlas a smích ještě neutichl. Tahle noc bude ještě dlouhá, pomyslela si.
„Nejenže jsi vražedkyně, ale ty jsi nadržená vražedkyně." řekl hrubý mužský hlas.
Lissa zvedla hlavu od svého pití, do kterého nalévala kolu. Ani si nevšimla, že před ní někdo stojí.
„Co prosím?" zeptala se ho a nasadila naštvaný pohled, i když si nebyla jistá proč. Nejspíš proto, že Zack se na ní šklebil.
„Líbáš všechny, co?"
„Líbala jsem dnes dva kluky a ty nejméně dvě holky, takže ten kdo dá všem jsi ty a ne já." řekla mu prudce a kolu zavřela. Otočila se k němu zády, aby všechno schovala do lednice.
„To se mě mělo jako dotknout?"
Jakmile se zpět otočila k němu, řekla: „Ne, jen ti říkám, jak to je."
„Jo takhle," zasmál se, ale nic dalšího neřekl. Jen se na ni díval a ona po něm házela vražedné pohledy. A stále nic neřekl ani nic neudělal. Jen tam stál jako největší borec na světě a nechal si padat své tmavě hnědé vlasy do očí.
„Co vy dva tu děláte?" ozvalo se ze dveří, ke kterým nebyli otočeni čelem, takže nevěděli, kdo na ně mluví. „Hrajeme dál."

𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat