16.

2.9K 127 16
                                    

Sluneční svit proudil do pokoje, ve kterém Melissa spala, dokud jí vánek z otevřeného okna neprobudil na nahém těle.
Ale oči stále neotevřela. Jen ležela a přemýšlela nad tím, jestli je stále opilá nebo jestli má kocovinu.
A pak uslyšela pohnutí těla vedle sebe. Otevřela oči a podívala se na člověka, jenž vedle ní ležel a nemohla uvěřit tomu, co vidí. Až po pár okamžicích si uvědomila, čí vlasy to jsou a že jsou oba nazí.
„Panebože," šeptla a koukala se na něj. Ne, ne, ne, pomyslela si, to se nemohlo stát.
Tělo se otočilo čelem k ní a on otevřel oči. „Zatáhneš závěsy, prosím? To světlo mě budí už hodinu."
„Co se včera stalo?" zeptala se ho Lissa a měla pocit, že se pozvrací. Ne z toho, že rozhodně měla kocovinu a bolela jí hlava, ale z toho, že má vedle sebe nahého člověka. „My jsme...?" začala, ale větu nedokončila.
Zasmál se. „Ne," odvětil ji a posadil se. Melissin pohled spočinul na jeho břicho, jenž bylo pokryto světlými chloupky a jemně vyrýsovanými břišáky. „Ty závěsy?" zeptal se znovu.
Chtěla vsát, ale došlo jí, že kdyby si peřinu nevzala sebou, stála by před ním nahá a kdyby se do ní naopak zabalila, byl by nahý on, a Lissa rozhodně nebyla připravená vidět jeho penis.
„Tak proč nejsme oblečení?" zeptala se Camerona.
„No," začal a lehce se usmál. „Co si pamatuješ jako poslední?"
Melissa se zamyslela a uvědomila si, co všechno ten večer dělala a polil jí stud. Chlastací a líbací hry, to jak vyjela po Cortney a ta vířivka. Ta debilní vířivka a to hloupé líbání se se Zackem. Melisse se rozhodně udělalo špatně a nebyla si jistá, zda má běžet na záchod i přesto, že je nahá.
Říhla si a ucítila pach alkoholu, jenž za celou noc vypila.
„Budeš zvracet?" zeptal se a Lissa přikývla.
Cameron vystřelil z postele do jiné místnosti, což byla koupelna, a přinesl kýbl. Jen, co ho pod ní dal, začala zvracet a vlasy jí padaly do obličeje. Nevěděla, jestli má držet kbelík nebo své vlasy a tak tam s tím vším zápasila, dokud k ní nahý Cameron nepřiskočil a nepodržel ji vlasy.
„Dobrý?" zeptal se.
„Asi jo," řekla s hlavou v kýblu. „Nebo-" Ale nedořekla to, jelikož se zvracení vrátilo a ona tak opět začala vyprazdňovat svůj žaludek. „Asi jsem moc míchala."
„Pila jsi všechno," přitakal. „Pojď," řekl a vzal jí kýbl.
Když ho nesl do koupelny, jenž byla postavená přímo pro tuto ložnici, Melissa si nemohla odpustit pohled na jeho nahý zadek. Cameronovi vůbec nepřišlo divné, že před ní kráčí místností nahý a ani se nesnažil se nějak zakrýt.
„Jdeš už?" ozval se, jakmile zmizel v koupelně. Slyšela, jak do záchodu vylévá zvratky.
„Jo," křikla na něj a zabalila se do peřiny.
Následně za ním přišla a její pohled spočinul na zrcadle před ní. Vlasy měla rozcuchané, ale díky laku, jenž si na ně před oslavou nastříkala, stále držely ve tvaru vln. Ale její líčení byla katastrofa. Rozmazaná řasenka kolem očí a stejně tak linky, jenž se ji tak včera povedly.
„Vlez si do vany," poradil jí. „Přinesu ti něco na sebe."
„A mé oblečení?"
„Myslím, že je furt na zahradě."
„Co se stalo po té vířivce?" zeptala se ho, přestože si nebyla jistá, zda to opravdu chce vědět.
Lehce se usmál a stále stál před ní nahý jako by se nechumelilo. „Jakmile jsi vylezla, šla jsi zpátky za námi a Cortney po tobě hodila flašku, se kterou jsme hráli."
„Cože?" vyjekla.
„Mluvila něco o tom, že si nemůžeš brát co chceš. A pak jsi po ní vší silou něco hodila. Ani nevím, co to bylo, ale shodila jsi jí na zem a začaly jste se prát. Ze začátku to bylo docela sexy. Ty jsi na sobě měla jen spodní prádlo a trhala jsi jí vlasy..." Melissa na něj vyděšeně koukala a odmítala věřit tomu, co říká. Nikdy se s nikým neprala a už vůbec nikdy nikomu netrhala vlasy. „Jenže pak jsi spadla na zem a odřela sis loket. Začala jsi řvát, že tě chce zabít." Lissa si začala pod peřinou nahmatávat loket a měl pravdu. Cítila ztvrdlou kůži, na které se tvoří strup. „Sáhla sis na ten loket a měla jsi ruku trochu od krve a tak jsi dala svou dlaň přímo Cortney do obličeje a u toho jsi řvala nějaké nesmysly, tak jsem tě odtáhl a James odtáhl Cortney, ale vy jste se i tak snažily se do sebe pustit. Proto jsem tě vzal sem a já..." poškrábal se nervózně po ruce.
„A ty?" chtěla vědět Melissa. Horší už to snad být nemohlo.
„A já jsem tě políbil. Prostě jsem neodolal a tobě to nevadilo, tak jsem tě začal svlékat a ty mě a pak jsme se přesunuli do postele a ty jsi mluvila o tom, že jsi panna a že chceš svého prince na bílém koni, takže se mnou spát nebudeš, ale..." Opět to nedořekl.
Melissa se nadechla a vydechla. „Ale co, Camerone?"
„Ale řekla jsi: ,Můžu ti místo toho vykouřit, jenže jsem to nikdy nedělala, tak mě to musíš naučit.' A tak jsi mě udělala a já pak chtěl tebe, ale ty jsi usnula." Mluvil rychle, aby tuto konverzaci měl už za sebou, ale Lissa přesto slyšela každičké jeho slovo.
„Děláš si srandu?" zeptala se a stála tam s otevřenou pusou. „Já ti kouřila péro?" vyjekla.
„Jo," přitakal nervózně.
„A já ti řekla, že čekám na svého prince?"
„Na bílém koni," připomněl jí a Lissa sklonila hlavu. Nevěděla, jestli začne brečet nebo křičet, ale tak moc se styděla, že teď potřebovala být sama. Cameron to nejspíš vycítil, protože řekl: „Přinesu ti to oblečení,"
„Zavolal bys mi pak Jamese, prosím?" zakňučela, ale na něj se už nepodívala.
„Dobře," odvětil, následně se kolem ní prosmýknul a zmizel z koupelny a i z ložnice.
Lissa se zavřela, sundala ze sebe peřinu a začala si napouštět vanu. Mezitím se u zrcadla mýdlem snažila odlíčit rozmazanou řasenku a linky. Když se jí to jakžtakž povedlo, lehla si do vlažné vody a konečně vydechla.
Tu noc se stalo až moc věcí. Až moc věcí, které si nepamatuje a o kterých si přeje, aby se nestaly. Jak se teď mám přede všemi ukázat?, ptala se sama sebe, jak mám vylézt z této místnosti aniž bych nebyla za totální krávu?
Z myšlenek jí vytrhlo otevření dveří a v nich se objevil James celý bledý a vyděšený.
„Jsi v pohodě?" zeptal se a díval se jí do očí. Ignoroval, že leží ve vaně nahá a smrdí tady zvratky.
„No," začala, jelikož neumírala, ale psychicky byla vyděšená a tak nebyla jistá, co říct. „Proč? Co se stalo?"
„Cameron mi říkal, že vypadáš jako bys tady měla omdlít." řekl ji a už nevypadal zas tak vystrašeně. „Ale asi jsi v pohodě, že?"
„Asi,"
Najednou byl naštvaný a chladný. „Fajn," řekl, otočil se a odkráčel se zabouchnutím dveří.
„Kurva!" vykřikla a začala mlátit vodu kolem sebe ve vaně jako boxovací pytel. „Co jsem ještě posrala?"

𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat