Melissa vstoupila bez zaklepání k Jamesovi do pokoje, ale bohužel tam byl i Zack. Lissa stála mezi dveřmi a dívala se na dva bratry Kingsleye, jak jsou otočení k sobě a nevypadají moc vlídně. Jenže Melissin vstup jim přerušil konverzaci a oba teď na ni koukali. Zack jako vrah a James nejistě.
„Promysli to," řekl Zack a pak se bez jediného slova prosmýkl kolem Lissy a odešel.
Melissa zavřela dveře a přišla blíže k Jamesovi. „O co šlo?" Zeptala se zvědavě.
„Ale," mávl rukou. „Jen mne chtěl naštvat. O nic nešlo." odpověděl jí a dotkl se svýma rukama jejích paží. „A co tvoje máma?" zeptal se.
„Mám zaracha, ale to se dalo čekat." odvětila Lissa. „Takže tu budu trčet celý týden sama a snažit se přijít na to, jak obvinit Cortney z toho, že je mrcha." povzdychla si, ale v jeho přítomnosti se cítila klidná.
„No, uvidíme se každé ráno a hned po škole. Možná bych mohl nějaký den vynechat a být jen s tebou." navrhl jí a dal své dlaně kolem jejích tváří. „Jen ty a já," navrhl.
Melissa se usmála. „To beru." řekla mu a věnovali si jeden jednoduchý a prostý polibek plný pocitů.
Jeden o druhého se opřeli čelem a dýchali. Nic nemuseli říkat, svět jim ležel u nohou a pro ně nebylo nic důležitější než přítomnost toho druhého. Ani jeden z nich neměl potřebu popisovat nebo analyzovat to, co mezi nimi je. Zkrátka to tam bylo a na tom jediném záleželo.
Jakmile se od sebe dotáhli, Melissa se zeptala: „Co tady dělá Zack?"
„Řekl mi jen, že se chce více sblížit s tvou mámou. Že mu už nepřipadá jako zlatokopka."
„Moje máma není-"
„Já vím," skočil jí do řeči s úsměvem. „Jen jsme ani jeden nečekali, že táta si ještě někdy někoho najde a Zack měl k naší mamce nejblíže." vysvětlil. „Ale asi pochopil, že ženy Collinsovy nejsou hrozné."
„Měl jsi mne za hroznou holku?" zeptala se s úšklebkem.
„Trochu," přitakal. „Ale asi kvůli toho přivítání."
„Taky jsem tě neměla ráda."
James se s ní posadil na postel. „Jak se to vůbec stalo? Jak se všechno mohlo změnit za měsíc?" zeptal se jí nechápavě.
„Okouzlil jsi mne." odvětila jako by to byla ta nejzřejmější věc na světě. „Jak bych ti mohla odolat?" zeptala se a jeden druhému se dívali do očí.
Jejich dlaně se propletly a někdo by řekl, že v tom byla láska, ale ani jeden to nechtěl uspěchat. Nebylo proč. Mají jeden druhého a vidí se každý den, mají celý svět času. Nebo to si alespoň Melissa myslela stejně jako James.
Pro ně dva možná zatím neexistoval nikdo jiný, ale rozhodně kromě nich dvou byl někdo v domě a ten člověk se rozhodně nehodlal jen tak vrátit na kolej na vysokou.
Zack měl talent pro chaos, i když si to neuvědomoval. A co je jednoduššího než poplést city?—
Celý víkend se nesl v duchu „velká šťastná rodina". Společné večeře a povídání u nich. Víkend strávený u bazénu na sluníčku a dobré společnosti. No, Melissa rozhodně měla dobrou společnost. Neustále byla s Jamesem, ale dotyky omezili na Jamesův pokoj.
Neměli zapotřebí, aby to probírali se svými rodiči a to zvlášť, když mezi paní Collinsovou a panem Kingsleyem to velmi jiskřilo. A to až tak, že je Melissa a James slyšeli jednou pozdě v noci, jak spolu mají vášnivý sex, když se Lissa a James spolu dívali u něj v pokoji na film.
Co se týkalo Zacka, tak ten si dával od nich odstup, ale Melissa neustále cítila jeho pohled. Sledoval ji, koukal na ni a nedokázal z ní spustit oči, ale vždycky, když se Lissa otočila, Zack uhnul pohledem a předstíral, že na ni nekouká. Ale v neděli, když byli všichni tři u bazénu, se to změnilo.
Melissa ležela na lehátku ve svých dvoudílných plavkách jedné barvy a měla na sobě sluneční brýle. James byl v bazéně a plaval, co mu síly stačily. Na běhání bylo až moc velké vedro, tak se to snažil dohnat neustálým pobytem v bazéně.
A mezitím Zack seděl na druhém konci od Lissy na okraji bazénu a buzeroval svého mladšího bratra. Ale neustále měl pohled zaměřen na jejím těle.
Melissa byla jedna z těch hubených holek, co sice nemají velké prsa, ale docela hezký zadek. Co se nešlo nahoru, to šlo dolů.
Díky slunečním brýlím ji neviděl do očí a tak moc dobře věděla, že na ni kouká. Lichotilo jí to, ale byla z toho nervózní. A nemohla si nevšimnout, jak moc dobře Zack vypadá. Přestože James neustále cvičil a věnoval se sportu doma i ve škole, Zack vypadal více ve formě a to ho Lissa nikdy neviděla se hýbat. Nejspíš proto, že spolu nebydlí, ale i tak.
Melissa se na něj zaměřila a posunula si brýle na nose, aby Zackovi ukázala, že vidí, že na ni kouká. Zack nestihl zareagovat a tak s pohledem neuhnul a Melissa nadzvedla obočí. Následně hlavou poukázala na vstup do kuchyně a zvedla se. Jenže než odešla, přehodila si přes sebe letní kaftan, jenž si nezavázala.
Šla do kuchyně a podívala se za sebe, aby zjistila, zda se Zack zvedá a on se zvedal, šel přímo za ní. Melissa se opřela o stěnu, která nejde vidět od bazénu, jelikož nechtěla, aby si James myslel bůhvíco.
Zack přišel a zeptal se jí: „Co je?"
„Máš se mnou problém?" zeptala se ho trochu nahlas. Paní Collinsová naštěstí nebyla doma, šla totiž na jógu se svou kolegyní a pan Kingsley pracoval. „Proč pořád na mne čumíš?"
„Nedívám se na tebe," uchechtl se a překřížil si ruce přes prsa. Trochu k ní poodešel, ale stále byl dost daleko. „Ale ty asi koukáš na mne."
Lissa se lehce zasmála. „To si jen přeješ."
„Myslíš?" zeptal se s úšklebkem a udělal další krok. „O co jde tobě, koťátko?"
Melissa si odfrkla. „Co tady chceš, Zacku? Jako doopravdy. To tvoje ,miluju tvou mámu, Mell!' ti nežeru. A proč vůbec ještě nejsi na cestě do školy?"
„Nemusím být na všech přednáškách," odvětil jen. „Slyšel jsem, že tady budeš celý týden úplně sama." řekl s úsměvem.
„No a?" zeptala se ho, když k ní udělal další krok.
Teď už byl u ní až moc blízko. Opřel se jednou rukou o stěnu vedle její hlavy a naklonil se k ní. „No, řekněme, že ti budu dělat společnost. Přece takovou příležitost bych si nenechal ujít." řekl a naklonil se k ní blíž.
Melisse se zatajil dech. Něco na tom jeho pohledu bylo, ale nebyla si jistá, co přesně. To jak byl nevlídný, nepředvídatelný a tak trochu nebezpečný jí přitahovalo. Neuvěřitelně se jí to líbilo, ale nikdy by to nepřiznala. Nikdy by to neřekla nahlas a ne zvlášť, když si teď začala s Jamesem.
Ale přeci jen ten jeho pohled, tělo napůl nahé, jeho pronikavé temně černé oči a rozcuchané hnědé vlasy... Jak se takovému klukovi odolává? A proč kvůli něj má pocit, že se jí podlomí kolena nebo že nedokáže opět znovu dýchat?
V jejím podbřišku ucítila napětí a nechtěla ho rozšiřovat a tak se kolem něj prosmýkla a než odešla opět k bazénu, ironicky řekla: „Nemůžu se dočkat, že spolu budeme celý týden, Zacku."—
Zack nebo James? Anebo... Cameron?
ČTEŠ
𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Tenhle hnědovlasý kluk s výraznými lícními kostmi nemůže být můj bratr, pomyslela si. „Jsem James," řekl, když jí podal ruku, aby se formálně představil. Melissa se na něj zašklebila. „Slyšela jsem," odvětila a následně...