47.

2.3K 93 22
                                    

Když Melissa přijela se Zackem domů, paní Collinsová byla naštvaná a chtěla po své dceři vysvětlení, proč odjela tak brzy a proč jí volal pan Collins celý strachy bez sebe a proč zněl zničeně. Lissa přiznala barvu, ale jen v tom, že nechtěla tam být už ani o minutu déle, jelikož jí její otec lhal o tom, proč se tam měla stavit a že Zack byl jen milý a ochotný a dovezl jí zpět.
Paní Collinsové toto stačilo. Už ani nebyla naštvaná a naopak byla velmi chápavá. Bylo jí jasné, proč její dcera odjela a i když to bylo nezodpovědné, byla ráda, že přijela se Zackem a ne s nějakým neznámým týpkem.
Jenže po dialogu s matkou Lissu čekal horší rozhovor a to s Jamesem. Po cestě domů se se Zackem bavili normálně. A po tom sexu si dvě hodiny povídali o nepodstatných věcech, dokud v objetí neusnuli. Melissa se cítila dokonale šťastná a plná emocí. Nechtěla Jamesovi ublížit, ale člověk citům neporučí a musí vyjít s pravdou ven, i když to znamená, že ho navždy ztratí.
Zack zmizel do koupelny s tím, že se osprchuje a pak bude ve svém pokoji. Díky toho uslyší celou konverzaci Melissy a Jamese, ale to Lisse nevadilo. Chtěla už to mít jen za sebou, ale nebyla si jistá, jak to zvládne a jak to má Jamesovi všechno vysvětlit.
Zaklepala na Jamesovy dveře od pokoje a ozvalo se z něj povolení o vstupu. Lissa dveře otevřela a hned za sebou zavřela.
James jí uviděl a celý se rozzářil. Hned k ní přiběhnul a objal jí. Pak se jí pokusil i políbit, ale ona uhnula a zadívala se do země.
„V noci jsi mi volala, promiň, ale spal jsem. Stalo se něco?" chtěl vědět.
Podívala se na něj. „Stalo se toho hodně,"
„Jsi v pohodě?"
„Jo,"
Oddechl si a uklidnil se. „To je hlavní. Chceš o tom mluvit? Nebo víš co? Nemusíš, pustíme si film? Nebo dostanu dřívější odměnu?" mrkl na ni.
„Za jak dlouho máš zápas?" zeptala se ho.
„Až k večeru. Máme ještě několik hodin."
Nechtěla ho před zápasem stresovat nebo ho zneklidnit, ale také tento rozhovor nechtěla odkládat. Musela jít s pravdou ven.
„Musíme si promluvit."
„Tak jo," řekl trochu nesvůj, jelikož slyšel vážnost v jejím hlase, a posadil se na svou postel. „O co jde?"
Melissa tam stála jako tvrdé Y a povzdechla si. „Něco se stalo."
„Nemusíš o tom mluvit," řekl jí opět.
„Ale já musím, Jamesi." řekla tvrdě a vážně. „Musím to říct, protože to je důležité a nemůžu předstírat, že se to nestalo. Ani nechci."
„O co jde, Mell?" zeptal se pomalu a nejistě. Byl vyděšený.
Nádech a výdech, Lisso, pomyslela si. „Byla jsem u svého táty a pak jsem šla na tu party. Byla jsem trochu opilá a impulzivní, ale dozvěděla jsem se, že je Sarah těhotná a já chtěla okamžitě zmizet z Morelandu. Proto jsem ti volala, ale když jsi to nezvedl... volala jsem Zackovi."
„Zack tě tady i přivezl?" zeptal se pomalu.
„Ano," odvětila a pokračovala: „Řeknu to prostě na plnou hubu. Na té jedné party, jak ses dozvěděl o mne a o Cameronovi... Prostě jak jsme se pohádali a ty jsi odešel, pak tam byl se mnou Zack a něco jsme spolu měli."
James vytřeštil oči a otevřel pusu, aby něco řekl, ale rozmyslel si to a zase jí zavřel. Nakonec z něj vylezla pouhá otázka: „Cože?"
„A pak jsme se zase neviděli a mezi námi dvěma to bylo opět dobrý a já to nechtěla zničit. Prostě na to nebyla vhodná doba a já ti nechtěla ublížit. Ale včera, jak jsem se ti nedovolala, tak jsem pak zkusila zavolat Zackovi. Chtěla jsem odtamtud zmizet a Zack mi ten hovor přijal a pak pro mne i přijel." mluvila neskutečně rychle, aby to už měla za sebou a stále se na něj dívala, ale on jen koukal do země a tahal se za vlasy. Byl zničený. „Nakonec jsme chtěli přespat v motelu a byli jsme tam sami a já si uvědomila, že mi chybí a že on je ten člověk, kterého chci."
Pak se na ní konečně podíval. „Ty jsi spala s mým bratrem?"
Lissa zamrkala a nic neřekla, ale jako odpověď mu to stačilo.
„Jak jsi mohla, Melisso?" V očích měl slzy a jeho hlas se třepal. „Jak jsi mne mohla podvést s mým bratrem?"
„Promiň-" začala, ale on jí to nenechal doříct.
„Ty chceš jej? Ty ho miluješ nebo co?"
„Já jsem byla zamilovaná do vás obou, Jamesi." Dívali se jeden druhému do očí a Lissa uviděla v těch jeho takovou bolest, že kdyby jí cítila ona, nedokázala by ani mluvit. Nedokázala by nic a jen by brečela v rohu svého pokoje.
„A jak je to teď?" chtěl vědět. „Řekni mi pravdu."
Kousla se do rtu a podívala se do země. Nakonec ale pohlédla opět na něj a řekla: „Miluju Zacka."

Blížíme se ke konci!

𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat