Melissa přišla za svým otcem s tím, že mu oznámí, že se chystá za holkami z její bývalé školy. Ale ještě než stihla něco říct, pan Collins začal mluvit.
„Před chvílí mi volali z práce, že je nějaký problém s jedním umělcem, u kterého jsem minulý týden byl. Musím tam ještě dnes zajít, nebude ti to vadit?" optal se a šlo na něm vidět, že mu záleží na tom, co jeho dcera řekne.
„Popravdě jsem ti chtěla říct, že bych dnes večer chtěla jít za Avou. Chodila jsem s ní tady na školu a prý u ní bude hodně holek, se kterými jsem se kamarádila." řekla mu s úsměvem, který jí opětoval.
„To jsem rád, že se opět uvidíš s kámoškami. Chybí ti?" zeptal se a sledoval svou dceru ze sedačky. Měl v ruce nějaký časopis s uměleckým tématem.
Lissa přikývla, i když to tak úplně nebylo. Měla lepší a důvěrnější kamarádky teď, než když bydlela tady. „Mám tam být v osm," dodala Melissa.
„A budeš tam spát?"
„Asi ne, myslím si, že se tak za dvě hodiny vrátím." odvětila.
„Já mám být za hodinu a půl v práci, tak ti můžu napsat, jak se budu vracet, že bych tě sebou přibral, co myslíš?" navrhl pan Collins s úsměvem.
„To by bylo super," zaradovala se Melissa.
Následně zalezla do svého bývalého pokoje a prohrabovala se věcmi, které si sem přivezla. Neměla nic na večírek, jelikož předpokládala, že zůstane zavřená v této místnosti a bude se snažit popohnat čas, aby mohla být zpět v domu Kingsleyů. Ale opak byl pravdou a byla docela ráda, že svého otce navštívila. Ani Sarah, která zrovna zaklepala na dveře a vstoupila, nebyla zas tak špatná.
„Ahoj, neruším?" zeptala se s hlavou nakouknutou ve dveřích jako špion. „Psala mi Laura, že jdete spolu na party."
Laura nelhala, když říkala, že si jsou blízké.
Melissa přikývla a řekla: „Jo, ale nebudu tam moc dlouho. Překecala mne, ne, že by se mi tam nějak hodně chtělo."
„A máš něco na sebe?" zeptala se a vstoupila. Následně zavřela za sebou dveře. „Mohla bych ti něco půjčit. Vím, že jsem starší, ale ne zas tak moc." zasmála se, i když to nebylo moc vtipné, ale spíše divné. „Podle mne by ti něco bylo dobré. Jestli teda chceš."
Od Sarah tohle byl krok k přátelství a vypadala velmi mile. A Lissa nic na sebe neměla, takže souhlasila a šla s ní do ložnice, kde Sarah otevřela obrovskou skříň, která byla z osmdesáti procent plná dámským oblečením.
Sarah se posadila na postel a řekla: „Klidně se v tom prohrabej. Vyber si, co chceš."
Lissa přikývla a začala se do skříně dívat. Bylo tady dost oblečení, co by si i ona sama koupila. A dokonce i pár odvážnějších kousků, na které by Melissa ani nesáhla. Nakonec si vybrala prostý tom s rukávy na ramenou a k tomu koženou bundu.
„Fakt ti to nevadí?" zeptala se Melissa pro jistotu, ale Sarah jen mávla rukou. „Moc děkuju."
„My, holky, si musíme pomáhat," usmála se Sarah. „Chceš koupit nějaký alkohol? Nebo máš falešnou občanku?"
Lissa se zarazila a dívala se na přítelkyni svého otce jako opařená. Zkoušela jí nebo to myslela upřímně a jen byla zvědavá?
„Já měla falešnou občanku už v patnácti. Občas mi to nevyšlo, ale jinak jsem měla štěstí. Kluk, co ty občanky dělal, je můj kámoš a má teď děti. Je o dost starší a chtěl se usadit." vysvětlila, jelikož viděla, jak se na ni Lissa kouká. „A nedávno mi psal, že přistihl svého nejstaršího syna, je mu asi šestnáct nebo tak, jak pije alkohol se svým kámošem u nějaké hry na Xboxu. Ten tak vyváděl. Dal svému synovi měsíc zaracha a to přitom ty občanky kdysi prodával proto, aby si mladí lidé ten alkohol mohli koupit." Sarah se smála, když to vykládala, a Lissa se také neubránila úsměvu. Sarah byla docela milá... slečna? Žena? Holka? Dívka? Bůhvíco.
Další body pro tebe, pomyslela si.—
Přestože Laura bydlela hned vedle, tak spolu s Melissou nešly k Avě, jelikož Lissa vyšla o půl hodinu později, aby se Lauře vyhnula. Nechtěla jí potkat, když jí pověděla, že se uvidí až u Avy doma.
Melissa měla v rukou alkohol, co jí koupila Sarah, a šla pod nočním nebem. Na ulici svítily lampy, takže tma nebyla, ale za to zima ano. Lissa měla přehodnotit koženou bundu. Ale Ava nebydlela zas tak daleko a nazpátek domů jí vezme její otec domů autem, takže se koženka dala přežít.
Celou cestu přemýšlela nad Jamesem a tak se rozhodla, když už stála před domem Baxterových, mu napsat, i když měla zmrzlé prsty.Me11iss: Ahojky.
Na jeho odpověď čekala jen malou chvíli, takže to znamenalo, že teď nedělal nic důležitého a měl čas si s ní chvíli psát. Za což byla hodně ráda. Chtěla mu popřát hodně štěstí ohledně zítřejšího zápasu a nemohla se dočkat, až ho uvidí a pogratuluje mu k výhře nebo ho bude utěšovat ohledně prohry. Tak i tak bude Melissa vítěz. Je jedno, jestli to bude polibek ze soucitu nebo polibek radosti. Pusa jako pusa, no ne?
Kinggjame3: Ahoj, už jsi na té party?
Me11iss: Jsem před barákem. Slyším docela dost hlasů, tak tu bude asi víc lidí, než jen pár holek.
Kinggjame3: Tak žádní kluci. Jsi jen moje.
Me11iss: Nemusíš se bát. Nebudu tu moc dlouho. Nejspíš si někam zalezu, budu popíjet vodku s džusem a pak napíšu ožralá taťkovi, ať mne zachrání před falešnou kamarádkou.
Kinggjame3: Je mi líto, že se takto k tobě Laura a Dan zachovali.Lissa si s Jamesem v průběhu dne psala a tak byl v obraze, co se přihodilo a jak se vše přihodilo. Dala mu informace o všem, o čem přemýšlela a o tom, co dělala. Připadala si tak, že je skoro vedle něj.
Tedy... skoro všechno mu říkala o svým myšlenkách – Zacka vynechala, i když chtěla přijít s pravdou ven, ale to až z očí do očí.
I James jí psal a snažil se odpovídat co nejrychleji, ale hodně přes den cvičil, aby se cítil plný energie na zítřejší zápas. Melisse to přišlo zvláštní, jelikož by den před velikým a důležitým zápasem odpočívala a snažila by se nabrat co nejvíce síly, ale každý má jiné metody.Me11iss: Sice na tom už nezáleží, ale dotklo se mne to.
Me11iss: Každopádně doufám, že dneska se už nic nového a tak zásadního nedozvím. Chtěla bych slyšet jen pár drbů a smát se s holkami.
Me11iss: Co ty? Co děláš?
Kinggjame3: Jen ležím a koukám se na seriál.
Me11iss: Snažíš se mne dohnat, co?
Kinggjame3: Neměla ses dívat beze mne.
Me11iss: Těšíš se na zítřek? Na ten tvůj MEGA zápas?
Kinggjame3: Rozhodně!
Kinggjame3: Večer už budeš zpátky doma?
Me11iss: Ano, měla bych přijet nějak kolem páté večer. Už se na mne těšíš, viď?
Kinggjame3: A moc. Doufám, že dostanu odměnu za výhru a mou nepřekonatelnou snahu.
Me11iss: To budeš muset vyhrát.
Kinggjame3: Teď mám ještě větší motivaci.
Me11iss: Hodně štěstí zítra!
Kinggjame3: Děkuju, papa.
Me11iss: Pa.Lissa schovala svůj telefon do zadní kapsy kalhot a potutelně se usmívala. Brzy bude sex, pomyslela si a zaklepala na dveře, které jí po chvíli otevřela Ava. Objaly se a Melissa se objevila v domě plném lidí – rozhodně zde nebyly jen holky.
—
Kapitola teď dlouho nebyla, ale vysvětlení je na mém Instagramu.
Ale jinak mám pro vás oznámení, lidičky... Pomalu se blížíme ke konci.
Pomalu.
Opravdu pomalu.
xoxo
ČTEŠ
𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦
Teen Fiction𝗨𝗞𝗔́𝗭𝗞𝗔 𝗭 𝗞𝗡𝗜𝗛𝗬: Tenhle hnědovlasý kluk s výraznými lícními kostmi nemůže být můj bratr, pomyslela si. „Jsem James," řekl, když jí podal ruku, aby se formálně představil. Melissa se na něj zašklebila. „Slyšela jsem," odvětila a následně...