34.

2.5K 101 12
                                    

Nic je nevytrhlo z reality a to ani rum, co právě spadl na zem a roztříštil se na střepy. Ráno tady bude lepkavá podlaha od alkoholu, ale to je nijak netrápilo, protože se stále líbali a Melissa ho vedla k posteli, jelikož byl k ní zády.
Lissa si prostě nemohla pomoct. Jak by mohla odolat hnědovlasému krásnému vysokoškolákovi s temně černýma očima a úžasnou vypracovanou postavou? Nebyla žádná šance. A to i přestože věděla, jaký je. Nebo aspoň se choval jako klasický špatný kluk, co si rád motá holky kolem prstu a má je jen na jedno. Ale možná to tak nebylo. Možná takový nebyl, ale nedal jí příležitost, aby poznala jeho nejlepší stránky charakteru.
Zack se posadil na postel a Melissa se na něj posadila s rozkročenýma nohama. Stále od sebe neodtáhli rty a stále byli ponoření jeden do druhého. A Lissa rozhodně chtěla víc, měla pocit, jakoby to potřebovala. A nedokázala to vysvětlit. Zkrátka jí to nešlo a nebyla si jistá, jak by na to mohla přijít. Ale byla odhodlaná to zjistit a udělat pro to vše. Chtěla to zkusit. Ochutnat jej. Celého a celičkého Zacka Kingsleye.
Odtáhla se od něj, ale jen o trochu, aby si vyhrnula svůj černý crop top, ale Zack jí surově chytil za ruce.
„Já sám," zašeptal, ale jeho hlas byl natolik zvučný a přísný, že by ho slyšela i na míle daleko.
Upustila svůj top a pevně se soustředila na jeho dlaně, co položil na kousek její odhalené kůže. Mezi crop topem a jejími látkovými bílými kraťasy s vysokým pasem byl asi centimetr její pokožky, ale přesto cítila, jak se pod jeho každým dotykem rozplývá.
Pomalu pod její tričko zajel svými články prstů a nervózně se na ní podíval. Vypadal, že si není jistý, zda to Lissa chce.
„Co se děje?" zeptala se ho a koukali se jeden druhému do očí.
„Jsi si jistá, že chceš, abych tě svlékl?" zeptal se jí na plnou pusu, ale jeho oči byly něžné. Opravdu si to přál vědět, to na něm poznala.
Melissa jen přikývla a zkousla si ret, jelikož to udělal bez dalšího váhání. Její top letěl přes místnost na zem a on zkoumal každý její kousek těla. Nešlo mu jen o sex, šlo mu o ní. V ten moment poznala, že přestože se k ní chová hrubě, tak mu na ní záleží a to Melisse stačilo k tomu, aby ho opět políbila.
Zatlačila na něj a on se položil na postel. Melissiny ruce začaly zkoumat jeho tělo tak, jak se jí zatím nepovedlo. Její prsty šmátraly po každém koutku a po každé části, co ho tvořily. Byl jako ztělesněná dokonalost. Jako něco, co nemůžete mít, ale chcete to. A chcete to tak zatraceně moc, že přestanete pochybovat o okolnostech a o tom, co se může následně špatného stát.
Vysvlékla mu triko a také skončilo na zemi. Přestože byl teď on ten více obnažený, připadala si naprosto nahá a bezbranná. Ale tak nějak se jí to líbilo. Měla pocit, že se mu může celá oddat a že to bude to nejlepší a nejkrásnější, co zažije.
Ale on její zkoumání jeho těla zničil a to jedním prostým tahem – přetočil si jí tak, že najednou byla ona pod ním a opravdu byla bezbranná. Držel její dlaně jeho jednou rukou nad její hlavou a tou druhou Melisse nahmatal ňadra, které následně silně stisknul. Bylo to pro ni tak nečekané, že si povzdychla vzrušením, ale také plná překvapení.
Prohnula se v zádech, aby jí tu sladce světle modrou podprsenku mohl rozepnout. A on samozřejmě její tužby vyslyšel. Nečekala moc dlouho na to, aby Zack své rty přiložil k jejím stojícím bradavkám. Musel mít moc zkušeností, jelikož věděl, jak s nimi zacházet. Věděl, kdy být jemný a kdy naopak tvrdý. Věděl, kdy má zbrzdit a kdy se naopak může odvázat.
„Svlékni se," přikázala mu mezitím, co ji stále líbal na hrudi.
Odtáhl se od napůl nahé Melissy a postavil se. Lissa se osvobozená opřela o lokty a pozorovala ho, jak si hravě rozepíná pásek od kalhot. Svlékal si je hodně pomalu a Zackovy černé oči se upínaly na ní. Chtěl vidět, kdy je nedočkavá a kdy sebou škubne. Chtěl vědět, jak na něj reaguje a rozhodně to pro něj bylo příjemné. Zvedala mu ego, ale to nehrálo roli, protože ani jeden na to nemysleli. Mysleli jen na sebe a na těla toho druhého.
Zackovy kalhoty byly na zemi a místo toho, aby pokračoval i se svým spodním prádlem, opět se objevil nad ní a začal jí líbat.
„Chceš mne?" zeptal se jí mezi polibky, ale oba moc dobře věděli, jaká je odpověď. Nemusel se ptát, ale chtěl to slyšet.
A tak Lissa jeho potřebu vyslechla a řekla: „Chci tě, Zacku."
To mu stačilo. Stačilo mu to na to, aby ji vysvléknul kraťasy a stejně tak kalhotky, co ladily k podprsence. Byla naprosto nahá a dovolila mu, aby na ni sahal. Dovolila mu, aby sahal na každý kout jejího těla a ona se tomu poddávala.
Vzdychala, prohýbala se v zádech a líbala ho, jak jen jí síly stačily. Jenže to pro ní nebylo dost. Nechtěla se jen osahávat a tak vzala situaci do svých rukou a svlékla mu jeho poslední kus oblečení. Přestože byl stále nad ní, nechal jí.
Teď leželi na sobě naprosto odhalení a ona cítila, jak se jeho penis otírá o její podbřišek.
Stál. Rozhodně mu stál penis a rozhodně byl veliký a objemný. Nedokázala si představit, že tak veliké péro se může vlézt do té její malé a úzké skulinky mezi jejíma nohama. Nebyla pannou, ale také neměla dost sexu na to, aby si mohla něco takového dovolit.
Přesto mu řekla: „Jdi do mne,"
Dívali se jeden na druhého a pak se Zack zašklebil. „Já s tebou spát nebudu, Melisso,"
Udělala ten nejsmutnější obličej, aniž by si to uvědomila a měla potřebu prosit, jenže to nestihla, jelikož Zack začal opět mluvit.
„Ale i tak ti udělám dobře,"
Svůj slib dodržel, protože ještě než stihla na to zareagovat, lehl si vedle ní a svou dlaň vsunul mezi její nohy. Hrál si jen s jejím klitorisem, ale přesto se v jejím podbřišku začalo dít něco neočekávaného. Bylo to, jakoby v ní rostl ráj a zároveň tlak. Něco jako časovaná bomba, která akutně musí vybuchnout. Zack to na ní poznal, protože přitlačil a zrychlil. Netrvalo to dlouho a její rozkoš se rozrostla přes celé tělo. Dostala křeč a pak konečně hlasitě vydechla uspokojením. Ještě ani nepopadla dech a jeho jeden prst se ponořil přímo do ní.
Vyjekla, jelikož to nečekala a potřebovala chvíli pauzu, aby dokázala vstřebat to, co se právě stalo, ale než stačila namítat, přidal druhý prst a pokračoval v tom, co dělal. A rozhodně to udělalo Melisse dobře.
Měla pocit, že tolik orgasmů za sebou nikdy neměla. Možná nikdy před tím žádný neměla. Ale rozhodně jí potěšilo, že stejně dobře jako on udělal jí, dokázala udělat i ona jej a to jen pusou.
Přestože strčila do svých úst ani ne třetinu jeho penisu, přišla na to, co se mu líbí. Dokonce jí poradil. Řekl, kdy se má jen zaměřit na jeho žalud a kdy má zrychlit či zpomalit tempo. A když už se blížil k vyvrcholení, oznámil jí to, aby se Lisse neudělal do pusy. Nejspíše by se mu to líbilo, ale nechtěl udělat něco, co Melissa nechtěla.
Zack nebyl jen kluk, co si rád hraje. Byl ohleduplný a velice štědrý, co se týče potěšení.
Tuhle noc si rozhodně oba budou pamatovat. O tom nebylo pochyb. Jak by mohli zapomenout na něco, co naprosto ještě více naštve Jamese? Jak by mohli zapomenout na něco, co je udělalo takto šťastnými? Jak by na to zkrátka mohli zapomenout?

Doufám, že chápete, proč kapitola vyšla o den později a že tentokrát nebyla chyba na mé straně.
xoxo

𝗢𝗨𝗥 𝗙𝗘𝗘𝗟𝗜𝗡𝗚𝗦Kde žijí příběhy. Začni objevovat