Yedinci Bölüm
Acemi bir ilk aşk➶
Küçükken bir kitap okumuştum.
Küçük bir köyde, çok eskiden, kendilerine hiç ama hiç benzemeyen güzeller güzeli bir bebek, toplum tarafından dışlanıp hakaretlere ve ayrımcılığa maruz kalıyordu. Hatta öyle ki büyüyünce köyün rahibi tarafından cadı olarak suçlanıp, diri diri yakılıyordu.
Güzelliğin ve çirkinliğin olmadığını, çok küçükken, bu hikaye ile anlamıştım.
Güzellik veya çirkinlik yoktu, varsa bile bu sadece bir ayrışımdı. Çünkü asıl suç, asıl yargı farklı olmaktı. Kırmızı gül bahçesinde yabani dediğimiz ama sadece farklı renkte olan bir çiçeği sırf görüntümüzü bozmasın diye kopardığımız gibi.
Biz o çiçeğin kendine ait bahçe yapmasına izin vermezdik.
"Bu şarkıları dün mü yazdın ?" dedi Eunbi abla hayretler içinde. Stüdyonun başında oturmuş şarkı sözleri ve notalarıma bakıyordu. Bir gecede onlarca şarkı yazmam onu korkutmuş gibiydi.
"Zor bir geceydi." dedim. Sonra ise gözlerimi parmaklarıma indirdim.
"Aşk ve yalnızlık... birbirinin zıttı konulardır." Eunbi abla sandalyesinde hızla dönüp bana baktı. Yıllardır beni tanıdığını unutmuş halde parmaklarımla oynamaya başladığımı fark edince yüzü değişmişti.
Aynı benim, aşk sözcüğünü duymam gibi.
Hızla kafamı kaldırıp, kaşlarımı çattım. "Şarkılarım aşkla ilgili değil. Alakası bile yok."
Eunbi abla bilmişçe sırıtıp bir eline kağıdımı aldı. "Toprak tenine sarılı kehribar duvarlarının ardında. Geceyi dağıtan, yıldızlara dönüşen karanlıkta, bir kere git iki kere geri gel. Çünkü artık senden gidemem."
Kekelememek için ağzım açık kalsa da konuşmadım. Onun yerine gözlerimi kıstım ve "Tamam, yeni bir kitap okudum ve erkek karakter taş gibiydi. Düşmekte mi yasak ?"
Eunbi abla kafasını onaylamazca salladı. Dilini şaklatarak kendi etrafında dönüyor, kendi kendine konuşuyordu. "Lee Jeno'yu öldürtmek istiyorsun bana, anlaşıldı."
"Ne alaka ya ?" Koltukta dikleştiğim gibi onu kendime çevirdim ve dönen sandalyeyi durdurdum. "Jeno ile ilgisi bile yok abla. Ciddiyim."
Dişlerini çıkararak bana döndü. "Her gün mesajlaşıyorsunuz. O, Lee Jeno denen ego manyağı sahne arkalarında çapkın erkek olarak anılıyor haberin var mı senin ?"
"Biz, Jeno ile sadece çok yakınız. Tamam başta flört ediyormuş gibiydi ancak yemin ederim şuan arkadaşlıktan başka bir şey yok."
"O zaman kim bu çocuk ?" Şarkı kağıtlarını kucağıma bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Viraha | Haechan
Fanfic*Viraha Ayrılık nedeniyle anlaşılan aşk. Kaybedince anlaşılan değer. ©limnaia 27 Temmuz 2020 01.00 am.