chapter 10

2.8K 575 83
                                    

- " යෝබෝසෙයෝ ... මොහ්... කොහෙදිද..මම දැන් එනවා....ඩ්‍රයිවර් ආපස්සට හරවන්න.... "

ජන්ග්කුක් ඩ්‍රයිවර්ට කෑගහද්දි එයා කාර් එක ආපස්සට ගත්තා...

- " ජන්ග්කුක් මොකද උනේ... "

- " මින්සූ මගේ අප්පා . ජිමින් , හොබී හ්‍යුන්ග් "

- " ජන්ග්කුක් මේ අහන්න... මොකද්ද වෙලා තියෙන්නේ අඩන්නෙපා..මේ අහන්නකෝ... "

- " ඉක්මනට යනවා... තමුසෙට මැරුම් කන්න ඕනේ නැත්තං "

ජන්ග්කුක් එයා ලග තිබුන ගන් එකත් දික් කරලා කියද්දි බය උන ඩ්‍රයිවර් තවත් වේගෙන් කාර් එක පදවන්න උනා... යනමග දිගට ජන්ග්කුක් මින්සුගේ උරහිසට හේත්තු වෙලා අඩන්න ගත්තේ බයටමයි.. දෙන්නා යද්දිම ඇම්බියුලන්ස් වලට කට්ටියව අරගන්න ගමන් තිබුනේ...

- " අප්පා.. "

කාර් එකෙන් බැහැපු ජන්ග්කුක් දුවලා ගිහින් එක ඇම්බියුලන්ස් එකකට නගිද්දි ජූන්, ටේ , මින්සූ තුන්දෙනා ටේගේ කාර් එකේම ඒ පස්සෙන්ම ගියා... යන අතරමග ජින්,යුන්හී වගේම ජේක්වත් දැනුවත් කරපු නිසාම හොස්පිටල් එකට යද්දි කට්ටිය ලෑස්ති වෙලයි හිටියේ...

ජිමින් හොබී වගේම ජන්ග්කුක්ගේ අප්පටත් හොදටම තුවාල වෙලයි තිබුනේ...

- " මොකද්ද උනේ... හ්‍යුන්ග් මගේ අප්පා.. "

ජන්ග්කුක් හොස්පිටල් එක දෙවනත් වෙන්න බෙරිහන් දෙන්න ගත්තේ අඩන ගමනුයි... ජන්ග්කුක්ගේ අප්පගේ ඇගේ තිබුන ලේ තාමත් ජන්ග්කුක්ගේ අත්වල...

- " යා යා හා දතා... මෙතන බෙරිහන් දුන්නා කියලා හරියනවද... හොදම ඩොක්ටර්ස්ලා තමයි කට්ටියව බලන්නේ ගිරිය පුප්පන් කෑගැහුවා කියලා මුකුත් වෙන්නේ නෑනේ... කට්ටියට එයාලගෙ වැඩේ කරගන්න දීලා මෙන්න මෙතනින් වාඩි වෙලා ඉන්නවා "

මින්සු බනිද්දි ජන්ග්කුක් පොඩි එකෙකෙ වගේ වාඩි වෙලා ඔලුවත් අල්ලන් අඩන්න ගත්තේ තිබුන බයටමයි..ඒ වගේම කොල්ලට දැනුනේ ඒක තමන් නිසා උන දෙයක් බව...

- " කුකියා මේ අහනවකෝ මුකුත් වෙන්නේ නෑ කාටවත් "

- " මොකද්ද මේ ටේ උනේ...? "

PSYCHO  || JJK  ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora