Za veselého zpěvu mužů s dvěma princi v čele se vraceli z vítězné bitvy domů do Indické říše. Vojáci provolávali slávu princů, kteří díky svým schopnostem a důvtipu dokázali přemoci nepřítele s minimální ztrátou. Všichni byli bezstarostní, všichni se těšili, až se vrátí domů a budou jim provolávat slávu, avšak nikdo nepřepokládal, že se něco stane, ale bohužel se mýlili.
Před nimi se na prašné cestě zjevila neznámá postava. Princové dali znamení a celá legie se zastavila. Neznámý přišel blíž a princové poznali kdo to je. Byl to zrádce jejich říše, kterého oslepila moc a jenž se zabít krále kvůli amuletu, který měl velikou moc. Ten amulet darovala samotná bohyně jejich otci, jenž miloval svůj lid a chtěl ho ochránit. Samotný amulet měl teď nejstarší syn na krku, neboť král se chtěl ujistit, že se oba synové vrátí domů.
„Nemáš tu co dělat," řekl mladší z bratrů. „Byl jsi vyhoštěn z říše."
Temný mág se zlovolně usmál. „Máte něco, co patří mně."
„Amulet ti nikdy nepatřil," řekl klidně starší z princů.
„Tak dost!" zařval mág. „Buď mi ten amulet dáte a já vás nechám žít, nebo mi budete odporovat a všichni zemřete."
Princové dali signál k útoku a vojáci za jejich zády se rozeběhli k mágovi. Ten se jen usmál, zvedl ruce do vzduchu a pronesl zaklínadlo. Z jeho rukou se začal tvořit temný mrak a pohltil všechny muže útočící na mága. Když se temný mrak rozplynul, celá legie byla pryč. Zůstali jenom princové díky amuletu, který je chránil. Oba tasili zbraně a s bojovým pokřikem se vrhli na čaroděje. Princové bojovali ze všech sil, ale na čaroděje to nestačilo. Temný mág srazil staršího prince na zem a vytrhl mu amulet. Čaroděj se vítězoslavně usmál a svíral amulet v ruce. Princ stále ležící na zemi podrazil mágovy nohy a druhý princ se na něj vrhl. Mágovi amulet vyletěl z ruky a spadl na zem, kde se rozlomil a kouzlo, které chránilo oba prince, se vypařilo. Mág zlostí bez sebe se podíval na amulet a potom se otočil na prince.
„Za tohle mi zaplatíte," vrčel čaroděj a začal zaříkávat. V tu chvíli oba princové pocítili silnou bolest a svezli se na zem. Poslední, co viděli, bylo omračující světlo, které je oklopilo.
ČTEŠ
Prokletí princů
ActionCaroline a Anne mají jedno společné a to, že jejich životy připomínají horoucí peklo. Obě přišly o svoje rodiny a obě se dostaly do starého sirotčince, kde se i seznámily. Kvůli bezvýznamnému životu v tomto ústavu se rozhodly utéct a hledat štěstí j...