23 ~ Fallon

126 13 5
                                    

Als ik mijn ogen open zie ik dat ik op een strand lig. Ik lig in de volle zon die een brandend gevoel begint te geven. Ik weet niet wat ik gister heb gedaan en hoe ik hier ben gekomen. Ik heb nog steeds de bikini van gister aan. Serieus, wat is er gebeurd? Ik sta op en loop naar het water toe. Ik heb super erge dorst en honger, daarom hoop ik ook dat ik straks geen mensen tegenkom, straks vermoord ik nog iemand. Ik denk aan de dingen die ik wel nog weet van gister, ik denk aan Stacey en hoe ik haar heb vermoord. Op dat moment genoot ik van haar angst, ik kreeg er alleen maar meer honger door, meer zin om te moorden, maar achteraf heb ik er heel veel spijt van. Ik stap in het water en voel de golven tegen me aankomen. Ik doe mijn ogen dicht en concentreer me op de geur en het geluid van de zee. Ik weet niet wat er gebeurd, maar opeens verlies ik mijn evenwicht en val om. Als rechtop ga zitten zie ik dat mijn benen zijn veranderd in een vissenstaart.
'O my god...' zeg ik in mijzelf. Ben ik nou serieus een zeemeermin? Dat zou wel veel verklaren, onder andere waarom ik niet genoeg heb aan alleen bloed.
Ik raak mijn staart aan en voel de schubben. De schubben lopen door tot mijn borst, als een soort van badpak. Vanaf daar worden ze langzaam iets vager over mijn schouders. Uiteindelijk zijn mijn armen en nek gewoon mijn eigen huidskleur.
Vol bewondering kijk ik naar mezelf. Ik ben een combinatie van een zeemeermin en een vampier! Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Hoe moet ik nu eigenlijk weer terug veranderen? Ik denk dat ik moet opdrogen, dat zie je ook altijd in films. Ik sleep mezelf uit het water, wat nog een aardige klus is, omdat ik veel zwaarder ben dan normaal. Net als ik uit het water ben zie ik een vis zwemmen. Ik voel mijn honger weer opkomen en sleep mezelf naar de vis toe. Als ik hem bijna heb gevangen zwemt hij weg. Langzaam sleep ik mezelf steeds meer de zee in, totdat ik mijn hoofd niet meer boven water kan houden. Voorzichtig maak in een zwemmende beweging. Het voelt alsof ik deel uitmaak van het water, ik zwem erdoorheen alsof ik dit al jaren doe. Ik voel me zo vrij en levend! Ik zie onder me een school vissen zwemmen. Ik zwem er naartoe en krijg een vis te pakken. Ik eet hem levend op en drink al zijn bloed. Alleen zijn geraamte laat ik liggen. Het is misschien een beetje vreemd dat ik een levende vis opeet, maar wat moet ik anders eten? Wat eten zeemeerminnen? Wat eten wezens zoals ik, zeemeermin-vampieren?

Ja, ik weet het, ik moet echt meer updaten... sorry
Nog bedankt voor het lezen :)

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 06, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

MerdinaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu