3 ~ Nathalie

409 17 0
                                    

Lief dagboek,

Daar zit ik dan, in de bus naar Engeland. Engeland! En ik ben een bovennatuurlijk wezen! Als deze gene in de familie zit, heeft Sara het misschien ook. Dan komt ze ook naar deze school! Dat zou wel heel leuk zijn. Ik ben wel nog steeds verward, van wat ik net al allemaal te horen heb gekregen. Ik ben wel blij dat ik niet ziek ben, ik ben bijzonder!

Na een tijdje is de bus gearriveerd. Ik pak mijn koffers en loop de bus uit. Buiten zie ik gelijk mijn nieuwe school. Het is een super groot gebouw. Ik volg de vrouw naar binnen.

Binnen geeft de vrouw een rondleiding. Op de 1e, 2e en 3e verdiepingen zitten de klaslokalen en op de 4e en 5e verdieping de slaapzalen. Op een lijst staat in welke kamer je slaapt. Er staat dat ik kamer nummer 11 heb. Je zit samen op een kamer. Ik stap mijn kamer binnen en zie dat er al een meisje zit.

'Hi.' Zegt ze 'I'm Kathy, an air elementoor. I'm now in the second year.'

'Hi.' Antwoord ik. 'I'm Nathalie from Holland, but I don't know what I can.'

Kathy lacht. 'You will see what you are tomorrow.'

Ik loop naar een kamer toe waarvan ik denk dat dat mijn slaapkamer is. Als ik de deur open verschijnt er Nature Ellie Swan.

'Wat?' Fluister ik.

'It's magic.' Zegt Kathy. 'At my door stands my name to.'

Ik kijk naar de kamer van Kathy. Kathy Bradley staat er op.

'But my name is Nathalie Bruc.'

Kathy kijkt naar mijn deur. 'Your a Swan.' Zegt ze.

'What does that mean? Why doesn't stand my real name on the door?' Vraag ik.

'You have to talk with the school director.'

Verward zet ik de koffers in mijn kamer. Daarna besluit ik maar de directeur op te zoeken zoals Kathy zei.

Na even zoeken vind ik op de 3e verdieping het kantoor van de directeur. Ik klop aan. De deur wordt opengedaan.

'Hello. What do you want to know?' Zegt een man.

'Hi. Are you the director?' Vraag ik.

De man knikt.

'My roommate said that I have to talk with the school director, because my name is Nature Ellie Swan.'

De directeur is even stil.

'You have to look for miss Neville. She is from Holland. She can gif an answer at your question.'

Ik knik en loop dan het lokaal uit. Opzoek naar miss Neville.

Toevallig zie ik miss Neville lopen door de gang. Snel loop ik naar haar toe.

'Hoi.' Zeg ik. 'Ik heb een vraag.'

'Oké, kom maar mee naar mijn kantoor.'

Ik volg miss Neville naar haar kantoor. In het kantoor ga ik op een stoel zitten.

'Wat is er?' Vraagt ze.

'De directeur zij dat ik naar u toe moest komen om me uitleg te geven over mijn naam. Nature Ellie Swan.'

'Nature, jij bent een elementoor, maar geen normale elementoor. Al eeuwen lang heerst er één persoon over de natuur, namelijk Mother Nature. Je naam zegt het al, Nature Ellie Swan, jij bent Mother Nature. Net zoals je moeder, jou moeder was ook Mother Nature. We moeten er voor zorgen dat niemand te weten komt dat jij Mother Nature bent. Omdat jij heel sterk bent wil iedereen dat je in een belangrijke strijd in hun team komt. Als het uitlekt dat jij Mother Nature bent kan je je normale leven wel vergeten. Daarom mag niemand je Nature noemen. Jou moeder noemde we altijd Ellie, Ellie is ook jou tweede naam. Geërfd van je moeder. Hoe wordt je het liefste genoemd?'

Ik ben even stil en denk na over alles wat Miss Neville net heeft gezegt. Na een tijdje zeg ik,'maar mijn moeder heet helemaal geen Ellie, en ook geen Swan van haar achternaam. Ik word het liefst Nathalie genoemd, zo heet ik al mijn hele leven.'

'Nathalie, je bent geadopteerd. Na de dood van je moeder werden jij en je zus naar de normale wereld gebracht. Jullie woonde daar allebei bij een andere familie. Dus het kan dat je je echte zus nog nooit hebt gezien.'

'Dus, ik ben geadopteerd en heb een zus die ik waarschijnlijk nog nooit heb gezien. Mijn moeder is eigenlijk dood en de mensen waarbij ik eerst in huis woonde zijn niks van me!' Ik ben boos maar ook verdrietig. Waarom heeft mijn nep moeder nooit verteld dat ik ben geadopteerd!?

'Nathalie rustig.' Zeg miss Neville.

'Sorry, ik moet gaan.' Zeg ik en ren de kamer uit.

Helemaal overstuur kom ik mijn kamer binnen. Kathy komt naar me toegelopen.

'What's up?' Vraagt ze.

'I'm adopted.' Snik ik.

Ik ga naar mijn kamer en ga op bed liggen.

MerdinaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu