Lief Dagboek,
Ik ben een paar uur in Engeland en er is nu al super veel gebeurd. Ik ben geadopteerd en mijn echte naam is Nature Ellie Swan. Mijn echte moeder is dood en ik heb blijkbaar ook nog een zus. Ik mis mijn neppe moeder en zusje heel erg, maar ik snap niet waarom ze het nooit tegen me heeft verteld.
Kathy komt de kamer binnen.
'How are you?' Vraagt ze.
'I'm fine.'
Kathy komt naast me op bed zitten.
'Should we go watching TV?' Vraag ik.
Kathy knikt en we lopen naar de woonkamer.
Als de film is afgelopen besluit ik om nog even op internet informatie te zoeken over Mother Nature. Kathy komt naar me toegelopen.
'You won't find anything on the internet. You have to go to the libery.
'Thank you, I couldn't find anything.'
Ik sluit de computer af en ga naar de bibliotheek.
In de bibliotheek ga ik naar de kast elementoren. Daar zoek ik naar Nederlands boek over elementoren. Gelukkig zie ik er een. Ik pak het boek en zoek iemand die hem kan scannen.
'You can take the book.' Zegt een meisje. Ze komt naar me toegelopen.
'But, I wanna read it in my room.'
'They know you have the book. They use magic.'
Wow! Dat is ook leuk! Ze gebruiken gewoon magie alles in de bibliotheek en waarschijnlijk ook nog andere plaatsen in de school te besturen!
'Thank you. I'm Nathalie.'
'No problem. I'm Lucy. Nice to meet you.'
Ik glimlach nog even naar Lucy en loop dan naar mijn kamer toe. Ik wil weten wat Mother Nature zijn nu eigenlijk inhoud.
Ik open het boek. Het hele boek is met de hand geschreven en de blaadjes zijn al een beetje bruin. Ik kijk in de inhoud en ga naar het hoofdstuk bijzondere elementoren.
Bijzondere elementoren
Mother nature is een elementor die alle elementen beheerst. Ze kan met planten praten en het weer veranderen.
De taak van mother nature is de natuur en de mensen beschermen.
Verder is er niet veel bekend over mother nature.
Ik bekijk het kleine stukje tekst goed. Ik kan dus met planten praten. Best vreemd, planten kunnen toch helemaal niet praten? Wacht, ik dacht ook dat vampieren enzo niet bestaan maar daar had ik ook ongelijk in. Ik weet nu tenminste wat ik kan, het boek is verder nog heel dik, dus ik ga niet alles lezen.
De volgende dag is mijn eerste schooldag. Ik moet om 8 uur op derde verdieping in lokaal 5 zijn. Een paar minuten voor 8 loop ik mijn kamer uit en ga naar de derde verdieping. De deur van het lokaal is al open. Ik ga naar binnen en aan een tafel zitten. Er komt een meisje naast mij zitten. Haar gezicht komt me bekend voor.
'Hi' zeg ik 'aren't you Lucy?'
'Yes, you are Nathalie. Where are you from?'
'I'm from Holland.'
Lucy lacht 'Ik ook!' zegt ze.
Dat is ook dom van ons! We zijn gewoon allebei Nederlands! Lucy en ik praten nog even met elkaar.
Als we zijn uitgepraat gaat de bel.
'Hello, I'm miss James, your mentor. You can ask me anything. Today I'm going to tell you something about the lessons. Totally you get 5 different kind lessons. The class is mixed with 5 kinds of special humans. First you have to pick up your roster by me and then you can go to your next lesson. See you later!'
Iedereen staat op en loopt naar het bureau van miss James. Ik heb in totaal 3 uur geschiedenis, 2 uur gym, 2 uur Engels, 4 uur power les, en info en vragen 1 uur. Buiten heb ik als eerste power les, dus les waarmee je je krachten leert te beheersen.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Dankje voor het lezen van weer een nieuw hoofdstuk. Volgende hoofdstuk kom volgende week. Votes en tips zijn altijd welkom! xo
JE LEEST
Merdina
VampirosDit boek gaat over Nathlie (Mother Nature) en Fallon (zeemeermin vampier). Ze zijn allebei appart opgergroeit en ze moeten zich voorbereiden op een gevecht die komt ik Merdina. Ze hebben allebei pas net ontdekt dat ze niet zijn zoals alle andere men...