4. BÖLÜM

177 155 33
                                    

Keyifli okumalar.. 🕊

Yüzümün kıp kırımız olduğunu hissedebiliyordum. Gülerken yanağın da bir çukur oluştu. Onun gamzesi mi vardı yaa? Daha önce fark etmemiştim..

Ben bunları düşünürken mikrofonda bir ses duyuldu. Sahne olduğunu bile yeni fark ettiğim yere baktık. Bir çocuk elinde mikrofon ses ayarlarıyla oynuyordu. Kısa bir süre sonrada konuşmaya başladı.

"öncelikle herkese iyi akşamlar. İsmim deniz. Birazdan söyleyeceğim bu şarkıyı hayatıma hiç beklemediğim bir anda gelip hayatım olan kişiye armağan edeceğim. Seni seviyorum güneş ışığım."

Bu cümleleri kurarken çok sempatik bir kıza bakıyordu. Kız utandığını belli eder gibi gülüp kimseyle göz göze gelmemek için elinden geleni yapıyordu. Arkadan önce fon müziği başladı sonra deniz şarkı sözlerine girdi..

Şarkı söyleyerek ismini bilmediğim kıza doğru yürüdü. Herkes onları izliyordu. Denizin kızı dansa kaldırmasıyla herkes arkadaşını, sevgilisini dansa kaldırdı.

Mete'nin de Zümra'yı dansa kaldırmasıyla Zümra'nın yüzünde göz görülür bir şekilde mutluluk belirdi. Biraz önce ki mutsuz, somurtan Zümra gitmiş yerine heyecandan elini titreyen kız gelmişti. Bu durum beni de çok mutlu etmişti. Onlar mutluysa bende hep mutluydum..

Mete ve Zümra'ya melül melül bakarken önüme büyük bir bedenin durmasıyla bütün görüntüm kapanmıştı. Başımı kaldırıp tanımadığım yüze bakınca adam benim yüzüme bakıp sırıttığına şahit oldum. Önce bana uzattığı eline baktım sonra da ona gözlerimi kısarak hemde en sinirli halimi takınarak baktım. Ne kadar başardığımı bilmesem de o anlamış olmalı ki; "özür dilerim." deyip, uzaklaşması aynı saniye oldu.

Gülme sesi gelince.. Ay pardon kahkaha sesi gelince başımı utkuya çevirdim. O gittiği andan saniyeler sonra gülmeye başlamıştı. Utkuya da aynı bakışı attıktan sonra eliyle azına hayali bir fermuar çekti. Fakat, elini azına koymuş hala alttan alttan gülüyordu. Bu duruma çok dayanamamış olmalı ki yine kahkaha atmaya başladı.

"Çok. Çok, özür dilerim ama o bakışa ve onun saniyeler içinde korkup kaçmasına günlerce gülebilirim." 26 yaşında olduğuna emin miyiz? Bence olmamalıyız. Çocuk gibi karşımda gülüyordu. Gülmesi sinirimi bozuyor hemde onun gülüşünü izleme isteği oluşturuyordu.

"iyi gül ama ötede gül. Ben senin güldüğünü görmeyeyim." dememle o da "neden?" diye sordu . Gülüşünü izlediğimi görmeni istemiyorum diyemeyeceğime göre "sinirimi bozuyor." Diyebildim sadece. O ise düşünmeden konuştuğunu belli eder gibi; "senin o sinirini yerim. "dedi. Sözleri üzerine gözlerim büyüse de bir şey diyemedim. O da ne dediğini farkına varmış olmalı ki yüzü kızarmıştı. Gözlerini üzerimden hemen çekip, dans edenlere baktı. Bende aynısını yaparak dans edenlere yani Mete ve Zümra'ya baktım..

Şarkı bitmiş Zümra ve Mete el ele geliyorlardı. Sorunlarını çözmüş olmalılar. Masaya geldiklerinde Mete Zümra'nın sandalyesini çekip, Zümra'nın rahat oturmasını sağladı. Oturunca da sandalyeyi masaya doğru itmişti.

O sırada karşımda ki büyük görünümlü çocuğun yerinde olmadığını fark ettim. Etrafa baktığımda mikrofonla bir şeyler yapıyordu. Ne yapacak diye bakarken kısa bir süre sonra göz göze geldik. Yine aynı şekilde gülüp gamzesini herkese bahşetti. Etrafa baktığımda bazı kızlar hayran hayran onu izlediğini görmemle ufak çaplı bir sinir yaşadım. Düşüncelerden alıkoyan ve yeniden utkuya bakmamı sağlayan onun sesiydi.

"Merhaba ben utku. Size kısa bir hikaye anlatıp şarkıya geçeceğim. Merak etmeyin vaktinizi çok çalmayacağım.." insanların onaylar gibi sesler çıkarınca devam etti. "Teşekkür ederim. 1 hafta önce bir insanla karşılaştım bir sahilde. Bu insan tek başına yıldızları izliyordu . Herkeste olacağı gibi benim de dikkatimi çekmişti. Cesaretimi toplayıp yanına gittiğimde çoğu soruma cevap alamadan 'benim gitmem gerekiyor' deyip gözden kayboldu . Beni ise onca Yıldız'ın altında kafamda ona sormak, öğrenmek istediğim soru işaretleri ile bıraktı. Mesaj attım instagram hesabını bulup ama gel görün ki cevap vermedi. Ben ümidi kaybederken bugün kuzenimin arkadaşı olduğunu öğrendim. Neyse konuyu çokta uzatmak istemiyorum ve ona bugün bu şarkıyı armağan etmek istiyorum. Eğer o da kabul ederse bu şarkıyı onla dans ederek söylemek isterim. Benimle dans eder misin kayra?"

Benden içeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin