8. BÖLÜM

145 141 0
                                    

Keyifli okumalar.. 🕊

Başım aşağıda, yüzümde anlamsız bir sırıtmayla sınıfa doğru ilerlerken 2 kişinin ayaklarını görmemle durdum. Kafamı kaldırdığım Zümra ve mehtabı görmemle yüzümde ki sırıtmayı silip, boş boş bakmaya başladım.

Zümra; "neden çağırmış? Ne konuştunuz? Kız anlatsana?" demesiyle mehtapta daha meraklı bakmaya başlamıştı. Onlara göz devirip yürümeye başladım, onlar ise arkamdan geliyordu.

Bahçede ki bankta oturduğum da biri sağıma birin soluma oturup bana bakmaya başladı. Bende en sonun da olayları özet! geçerek anlatmıştım. Fakat onlar tepkisiz yüzüme bakıyordu.

"Ne var bee!!" diye bağırmamla ikisi de dünyaya inmiş birbirlerine bakıyordu.. bir süre sonra Zümra ayağa kalkıp "iddiayı ben kazandım." Dedi ve arkasından mehtapta ayağa kalkıp ona dönerek "daha bir şey yok ortada. Hemen tavır'a girme." dedi. Zümra ise göz devirdi. Ben ise; olayı anlamaya çalışıyordum. İkisi benim üzerimden iddiaya mı girdi yani? Hışımla ayağa kalktım ve ikisine de bakarak; "üzerimden iddiaya mi girdiniz!" diye sordum ama onlar göz devirerek yerlerine oturdular..

Sonrasın da ise, konuyu çok uzatmamış orda kapatmıştım. Çünkü, umurumda değildi.

Şimdi ise, bir kafede oturmuş dersin saatini bekliyorduk. Yanımıza birinin gelip, oturmasıyla başımı o tarafa çevirdim.

Başımı çevirdiğim de Utku'yu görmemle kalbim birazcık daha hızlı atmaya başladı. Biraz önceki kıskanması hoşuma gitmişti ama fazla tepki verdiğini düşünüyordum. Nedeni ise, kendinden bile geçmesiydi. Başka kişiliğe geçmiş gibi göz rengi bile değişmişti.. Düşüncelerimden alı koyan uykunun sesiydi..

Utku; "Selam öğrencilerim naber?" dedi. Cidden merak ediyorum. Utku nasıl 26 yaşında? Davranışları çok çocukça değil mi? Neyse yaa..

Zümra utku'nun sorusuna "iyiyiz hocam.. siz nasılsınız?" dedi. Utku ise; "Bende iyiyim" deyip sustu.

Kısa bir süre sonra da "Aslında ben size bir şey deyip, sormaya geldim." demesine mehtap atlayarak "buyurun hocam.. Sizi dinliyoruz.." dedi. Bense hiç konuşmadan onları dinliyordum. Fakat, nedensiz bir şekilde dinlemiyormuş gibi yapıyordum..

Utku; "Dekanın söylediğine göre, 1 haftalık Kuşadası tatili varmış ve sonrasında da kısa bir süre sonra mezun balosu var. Benim sorum mezun balosuna veya tatile gelecek misiniz?" Sorusuna canım arkadaşlarım aynı ağızdan bana bakarak "gidelim mi" demişti. Bense onların heyecanını kırmamak için "olur." dedim.

2 hafta sonra tatil sabahı..

"Hadi kayra.. Çocuklar aşağıda ağaç oldu.." mehtabın söylenmesiyle aynada son kez bakıp odadan çıktım. İkisinin birden "hele şükür" demesine gülümseyip tamama men evden çıktım. Uyku ,mete ve 3 kız gidecektik. Bir çok kişi kendi arabasıyla gidecekti fakat, arabası olmayanlar için otobüs tutulmuştu.

Arabanın önüne geldiğimiz de Mete "Sen öne bin." demesine ters ters bakıp arkaya oturdum. Aklı sıra beni utku'nun yanında oturacağım o ise sevgilisiyle arkada keyif yapacak. Hayallerini kursağın da kalmasına içten içten gülsem de dıştan surat ifademi bozmadım.

Arabaya bindiğin de utku direk arabayı çalıştırdı. Neredeyse 6 saat gidecektik. Ve, herkes aynı saatte olmak zorundaydı.

Saate baktığım da 3'e geliyordu ve ben neredeyse 3 saattir müzik dinleyip dışarıyı izlemiştim. Yan tarafa baktığım da Zümra ve mehtap uyuyorlardı. Mete ve utku ise, bir konu da konuşuyorlardı. Mete'nin; "abi demen gerekiyor." demesiyle daha da konuyu dikkatimi çekmişti. Kulağımda kulaklık vardı, şarkı dinlemiyordum ama dışarıyı izliyordum. Mete'nin söylediği söz karşısına utku derin nefes alıp "en kısa zaman da söyleyeceğim" dedi . Fakat, Mete cevap vermemiş haliyle tam konuyu anlamamış ama birinden bir şey gizledikleri aşikardı.. Aman banane..

Benden içeri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin