Rano obudził mnie Clay, powiedział że George wyjeżdża, a ja mam się pożegnać. Zeszłam zaspana na dół I pożegnałam się z przyjacielem mojego brata. Wtedy Dream oznajmił że po śniadaniu jedziemy po meble, a ja mam pójsc się ubrać.
Kiedy wrocilam na dół ubrana chlopak nałożył nam jajecznicę, która dość szybko zjedliśmy. Następnie poszliśmy do auta i pojechaliśmy do pobliskiego sklepu meblowego. Wybranie mebli nie zajęło dużo czasu, gdyż dokładnie wiedziałam co chcę. Potem postanowiliśmy pójść do McDonalda, podczas jazdy tam Dream włączył piosenkę, ze znajomo brzmiącym głosem.
-To twoja piosenka?- spytalam niepewnie
-Tak- odpowiedział chłopak zaczynając się śmiać
- To dlatego taka slaba- powiedziałam ironicznie i też zaczelam się śmiaćDojechaliśmy już do miejsca docelowego podróży i zamówiliśmy sobie jedzenie, a następnie poszliśmy usiąść na dworze i zjeść. Wtedy chłopak zapytał się mnie czy wiem chociaż o tym że jest popularnym streamerem. Prawie zakrztusiłam się kanapką i spytalam się skoro taki popularny to ile ma obserwacji. Gdy odpowiedział mi na pytanie jeszcze bardziej się zdziwiłam, a ten zaczął się śmiać. W sumie nie mieliśmy najmniejszego kontaktu od 3 lat, więc to nic dziwnego że nie wiem czym się zajmuje.
Następnie wróciliśmy do domu i poszliśmy z chłopakiem składać meble. Po złożeniu łóżka I szafy byliśmy już zmęczeni i resztę zostawiliśmy sobie na później. Wtedy mój brat powiedział że jest umówiony z jakimś SapNap'em na robienie live'a, a ja powiedziałam że idę przejść się po okolicy. Wyszłam z domu i kierowałam się się pobliskiego parku, w którym znajdował się mały skatepark, chciałam się tylko rozejrzec, bo nawet nie wzięłam deski.
Kiedy już rozejrzałam się po okolicy postanowiłam wrocic do domu. Weszłam do budynku i kierowałam się do pokoju brata.
-Chcesz nuggetsy - spytałam szeptem, gdyż nie byłam pewna czy jest online
- Tak- odpowiedział również szeptem
Poszłam więc do kuchni i zaczęłam przygotowywać jedzenie, kiedy już je zrobiłam zaniosłam Clay'owi do pokoju jego porcję. A ja poszłam do siebie na górę zkładać biurko i włączyłam sobie muzykę. Po chwili do mojego pokoju wbił Dream z prośbą o ściszenie jej.
Kiedy skończyłam składać biurko, zajęłam się składaniem toaletki, poszło mi to bardzo szybko. Wtedy też na mój telefon przyszło powiadomienie o tym że Mike zaobserwował mnie na instagramie. Zdziwiło mnie to jak szybko znalazł mnie w internecie, ale nie przejmowałam się tym i też go zaobserwowałam. W tamtym momencie postanowiłam sprawdzić co mój brat wrzuca takiego do sieci. Przeglądałam jego media społecznościowe, oglądałam filmiki, poprzeglądałam też kanały jego znajomych. Natrafiłam wtedy na jakiegoś Tommy'ego, był w moim wieku, zaobserwowałam go, zresztą jak resztę tego całego Dream SMP.
Chwilę później do mojego pokoju wbił mój brat, postanowił on pomóc mi ogarnąć mój komputer, ktory przyjechał w jednej z walizek. Po niecałej godzinie wszystko było już gotowe do grania. Poza fotelem, którego ciągle nie złożyłam, wiec z Clay'em postanowiliśmy zrobić to razem. Udało nam się to ogarnąć w niecałą godzinę, wtedy też ktoś zadzwonił do mnie przez insta. Był to Mike od razu odebrałam, a następnie rozmawialiśmy o życiu aż do późnej nocy. Zrobiłam się bardzo senna, wiec pożegnałam się z chłopakiem I poszłam się spać, na moim nowym łóżku.
______
Sorry za błedy
CZYTASZ
Brother | Tommy X Reader
FanfictionJesteś siostrą Dreama, która po nieprzyjemnej sytuacji w szkole trafią pod opiekę brata. W tym ff pojawia się wątek Dnf