Obudziłam się i zobaczyłam ubranego już w normalne ciuchy Tommy'ego siedzącego na fotelu i patrzącego na mnie. Powoli przetarłam oczy I usiadłam na łóżku, opierając się o ścianę, lecz w tamtym momencie chłopak odwrócił wzrok. Lekko się zaśmiałam I przywitałam się z nim, chwilę jescze porozmawialiśmy, a następnie przygotowalam sobie ciuchy i poszłam z nimi do łazienki się umyć I ubrać.
Gdy już się ogarnęłam, i zaniosłam do mojego pokoju piżamę, zobaczyłam że nikogo tam nie było. Postanowiłam więc pójść na dół, a gdy już tam byłam zobaczyłam prawie wszystkich chłopaków przy stole. Natomiast George robił posiłek, lecz przez ciągłe rozmowy z innymi wykonywał to bardzo wolno. Szybko przyszłam do niego I pomogłam mu w przygotowywaniu chleba, wędlin, serów i warzyw.
Po jakimś czasie wszystko to było już ogarnięte i leżało na stole. Wtedy też dosiadłam się z George'm do chłopaków i razem z nimi jedliśmy posiłek. Kiedy się najadłam odłożyłam talerz do zmywarki i poszłam do góry spakować się na plażę. Po chwili przyszedł do mnie Tommy i po niedługim czasie również zaczął się pakować. Następnie zamieniliśmy kilka zdań I zostaliśmy zawołani na dół, szybko wzięliśmy ostatnie rzeczy i zbiegliśmy po schodach. Czekali już na nas gotowi chłopcy, szybko więc również założyliśmy buty I poszliśmy z nimi w stronę auta.
Gdy już tam byliśmy Nick powiedział, że czegoś zapomniał, więc poszedł z powrotem do domu, a ja z Tommy'm usiedliśmy koło siebie z tyłu. Niestety kiedy chłopak wrócił wcisnął się między nas i jakby nigdy nic zaczął rozmawiać z Clay'em. Ja I Tommy tylko się na siebie popatrzeliśmy i lekko się zaśmialiśmy. Kiedy juz wyruszyliśmy słuchaliśmy muzyki, ale niestety to mój brat kontrolował to czego słuchamy, gdyż jak to mówił "To ja prowadzę".
Po dość niedługim czasie zaczęło mi się nudzić, więc założyłam słuchawki I włączyłam sobie serial. Niestety jechaliśmy nad ocean, więc drogą zajmie mam jeszcze 2 godziny.
W pewnym momencie poczułam czyjaś głowę na moim ramieniu, był to Nick, który zasnal. Popatrzałam więc na Tommy'ego, lecz ten tylko zaczął się ze mnie śmiać. Po dość niedlugiej chwili wróciłam do oglądania serialu, na moje nieszczęście mój ulubiony bohater musiał umrzeć. Wstrzymywałam się od placzu, do momentu gdy na ekranie pojawiły się wspomnienia z nim związane, wtedy też zaczęłam płakać. Obudziłam nawet Sapnap'a, i wtedy wszyscy patrzyli się na mnie, ktora nie umie się uspokoić.
- Co się stało? - spytał lekko zaniepokojony Tommy
- Moje ulubiona postać w serialu umarła - powiedziałam przez łzy
Jako odpowiedź uzyskałam tylko śmiech wszystkich znajdujących się w samochodzie.
Nawet nie zauważyłam kiedy byliśmy już na miejscu, wszyscy wzięliśmy wtedy nasze plecaki I poszliśmy na plażę. Tak jak się spodziewałam woda była zimna, bo przecież był to ocean. Natomiast widoki były tak piekne, że można byloby oglądać je godzinami.
Po jakimś czasie siedzenia na kocyku i rozmawiania o życiu postanowiliśmy pójść coś zjeść. Oczywiście nie udaliśmy się tam najprostsza droga tylko jakąś okrężną, żeby zrobić sobie spacer.
- Aww - powiedzial Clay, który patrzył na mnie i Tommy'ego
Dopiero wtedy zdałam sobie sprawę, iz szliśmy trzymając sie za ręce. Musiał być to jakiś odruch, że nawet nie zauważyliśmy kiedy to się stało. Nie obeszło się oczywiście, bez komentarzy, a po niedługim czasie byliśmy we wcześniej wybranej restauracji.
Time Skip
Kiedy zjedliśmy, jeszcze chwilę pochodziliśmy po okolicy, a następnie wróciliśmy do naszego domu. Droga powrotna minęła nam dużo szybciej niż ta, kiedy tu jechaliśmy.
Po powrocie do domu wszyscy dość szybko się ogarnęliśmy I siedzieliśmy na dole. Postanowiliśmy wtedy zagrać na konsoli, a prawie cały czas Tommy przegrywał.
- To nie tak - krzyknął Tommy - dopiero się rozgrzewałem -
Gdy chłopak to powiedział niemal natychmiastowo wszyscy wybuchli śmiechem. On tylko powiedział, że nie będzie grał z oszustami, po czym odłączył swojego pada. Po dość niedługim czasie mi również znudziła się gra, więc podeszłam do Tommy'ego.
Po dość krótkiej rozmowie z nim, zaproponował, żebyśmy poszli do sklepu. Nie był to glupi pomysł, więc ogłosiliśmy go innym, po czym wyszliśmy.
Kiedy przechodziliśmy przez uliczkę, jeszcze blisko domu, kątem oka zobaczyłam wyjeżdżający zza zakrętu samochód. Jechał on z ogromną prędkością, więc wiadomo było, że nie zdąży zachamować. Ostatnią rzeczą jaką udało mi się zrobić było odepchnięcie Tommy'ego.
_____
Sorry za bledy i za Polsat
CZYTASZ
Brother | Tommy X Reader
FanfictionJesteś siostrą Dreama, która po nieprzyjemnej sytuacji w szkole trafią pod opiekę brata. W tym ff pojawia się wątek Dnf