Time Skip
SapNap został u nas jeszcze niecały tydzień, a mój brat spędzając z nim czas zapomina o swoich problem. Do końca wakacji Mike i jego znajomi się do mnie nie odzywali, przez co bardzo poprawił mi się kontakt z Tommy'm. Graliśmy razem bardzo często mimo innych stref czasowych. Zaczęłam też częściej streamować, ale przy okazji dostawać dużo hejtu. Można nawet powiedzieć, że obrażanie mnie było obecnym trendem. Zbytnio się tym nie przejmowałam, ale bardziej dobijał mnie powrot do szkoły następnego dnia.Wstałam z bardzo złym humorem i ciągle myśłałam o końcu wakacji. Podeszłam następnie do szafy I wyciągnęłam z niej galowe ubranie. Szybko się w to przebrałam, a chwilę później byłam już w kuchni i jadłam śniadanie. Nagle do pokoju wbiegł mój bardzo szczęśliwy i podekscytowany brat. Spytałam sie go co się stalo, a ten unikał odpowiedzi. Szybko dokończyłam jedzenie, a następnie Clay zawiózł mnie do mojej nowej szkoły na rozpoczęcie roku.
Strasznie sie stresowałam i modliłam się, aby nie być w klasie z Mike'm. Niestety nie udało się, gdy weszłam do odpowiedniej sali zobaczyłam w ławce bruneta siedzącego razem z Amy. Przeklnęłam sobie w myślach i gdy już miałam siadać w ostatniej ławce wychowawczyni wywołała mnie na środek. Niechętnie do niej podeszłam, a ona wszystkim mnie przedstawiła.
- Hej - powiedziałam cicho po czym w końcu poszłam do ławki
Przez następne pół godziny nauczycielka opowiadała nam o obecnym roku szkolnym, a na koniec rozdała plany lekcji. Pani Turner, bo tak miała na nazwisko wydawała się naprawdę miłą osobą i miała uczyć nas biologii. Po całym rozpoczęciu roku wychodziłam już ze szkoły, ale zaczepiła mnie jedna dziewczyna z klasy. Pytala się czy to ja jestem tą siostra Dreama, a na koniec zrobiłyśmy sobie zdjęcie. Gdy byłam już na parkingu pod autem mojego brata zobaczyłam Mike'a stojącego blisko pod pickupem Stan'a.
- Popularna streamerka się znalazla- krzyknął mój byly przyjaciel a jego znajomi zaczęli sie śmiać
-Przynajmniej mam pieniądze i robie to co lubie- odkrzyczalam po czym wsiadłam do samochodu Clay
Był on bardzo zdezorientowany całą sytuacją, gdyż nie mówiłam mu nic o kłótni z Mike'm. Po krotce mu wyjaśniłam, a zanim się obejrzałam byliśmy na podjeździe.
- Czyli jestes teraz z Tommy'm- powiedział ironicznie mój brat po czym odpalił tryb czajnika
Nic mu nie odpowiedziałam tylko wyszłam z samochodu, weszłam do domu i poszłam przebrać się w normalne ciuchy do mojego pokoju. Po chwili dostałam powiadomienie z discorda, był to Purpled i pytał się czy zagramy. Oczywiście się zgodziłam, lecz za dwie godziny byłam umowiona z Tommy'm na robienie live'a. Grałam z Grayem, aż nie zadzwonił do mnie najlepszy przyjaciel. Wtedy pożegnałam się z purpledem i zmieniłam kanał głosowy.
Po jakimś czasie do mojego pokoju wszedł Clay, który położył mi na biurku talerz z połowa pizzy unikając mojej kamerki, żeby nie pokazać twarzy. Podczas jedzenia obiadu na chacie oczywiście musiały pokazać się osoby, które niby wiedzą lepiej ile jem i mówią że jestem gruba. Widać było, że Tommy zobaczył te komentarze i już chciał się za mnie wstawiać, lecz go wyręczyłam.
- Lepiej potrafię kontrolować swoje zapotrzebowanie kaloryczne niż osoby z chatu, więc proszę nie udzielajcie się jeżeli nie macie wiedzy w jakimś temacie- powiedzialam po czym dokończyłam ostatni kawałek pizzy
Grałam z chłopakiem jeszcze przez około 1 godzinę, a następnie skończyliśmy live. Chwilę jeszcze porozmawialiśmy, ale musiałam już spadać, żeby przygotować się na jutro do szkoły.
Podpisałam wtedy wszystkie zeszyty do szkoły, a następnie spakowalam odpowiednie do plecaka, na koniec dorzucając piórnik. Kiedy już to ogarnęłam zaczelam przeglądać instagrama i przypadkiem weszłam na profil Amy. Usunęła lub zarchiwizowała wszystkie zdjęcia ze mną, gdyż żadnego nie było na jej profilu.
Pod koniec dnia poszłam jeszcze pojeździć na deskorolce, szerokim łukiem omijając dom Mike'a. Gdy wróciłam ściągnęłam buty, chwyciłam jabłko leżące w misce na blacie, a następnie poszłam do mojego pokoju. Oczywiście zajrzałam do pokoju brata I powiedziałam, że wróciłam. Kiedy byłam już u siebie przebrałam się w piżamę, a chwilę później leżałam już w łóżku przeglądając tiktoka i jedząc przyniesione przeze mnie jabłko. Gdy już mi się znudziło podłączyłam telefon do ładowarki i poszłam spać.
______
Sorry za błedy
CZYTASZ
Brother | Tommy X Reader
FanfictionJesteś siostrą Dreama, która po nieprzyjemnej sytuacji w szkole trafią pod opiekę brata. W tym ff pojawia się wątek Dnf