25

4.5K 267 364
                                    

Po chwili usłyszałam wołanie na dół, szybko zeszłam i prawie wywaliłam się na schodach.

- Idziesz z nami do sklepu? - spytał Clay

- Z miłą chęcią- odpowiedzialam po czym zaczęłam zakladac buty

Kiedy wszyscy byliśmy już ogarnięci  wyszliśmy do najbliższego sklepu. Podczas drogi dużo żartowaliśmy i muszę przyznać, iż mimo, że przez George'a spędzam mniej czasu z Clay'em to bardzo fajnie się z nim rozmawia. Poza tym nie mogę wymagać od mojego brata, żeby był na każde moje zawołanie. Blondyn, zawsze był bardzo wesoły gdy brunet z nim był, a to jest najważniejsze. Z moich rozmyśleń, które ostatnio miewam aż za często, wyrwał mnie widok Mike'a stojącego pod sklepem z Amy I jakąś inna dziewczyna. Na początku ich olałam i weszłam z moim bratem i juz bardziej oficjalnie jego chłopakiem do sklepu. Szybko wybraliśmy jakieś przekąski I napoje, zapłaciliśmy i weszliśmy przed budynek z myślą, że od razu podejdziemy do domu. Wtedy też Mike musiał się odezwać, tym razem nie obrażał mnie, a Clay'a I George'a, najgorszymi epitetami słowa gej. Gdy to usłyszałam poniosło mnie odwróciłam się I uderzyłam chłopaka pięścią w nos. On od razu chwycił się, za zranione miejsce I trochę skulił, dwie dziewczyny niemal natychmiast do niego podeszły. Ja tylko z powrotem odwróciłam się I zaczęłam iść w stronę domu. Clay I George popatrzyli najpierw na mnie, chwilę później na siebie, a następnie zaczęli iść za mną.

Podczas spaceru do domu i rozpakowywania zakupów wszyscy milczeliśmy. Natomiast gdy już to zrobiliśmy Clay kazał George'owi zostawić nas na chwilę samych. Gdy brunet wyszedł z pokoju mój brat zaczął robić mi wykłady o tym jak zle się zachowałam. Cała tą wypowiedź słuchałam jednym uchem, a wypuszczałam drugim, pod koniec tylko przytaknęłam i przeprosiłam.

- Obiecaj, też że przeprosisz tego chłopaka- dodał blondyn na koniec

Nic nie odpowiedzialam tylko popatrzyłam na Clay'a wzrokiem bez emocji.

- Czyli nie - powiedział po czym oboje się zaśmialiśmy

Time skip
Od sylwestra minął już ponad miesiąc, a dokładnie jutro zaczynały się ferie zimowe, wtedy też do Clay'a I George'a przyjeżdża Sapnap. Podczas tego miesiąca bardzo dużo przygotowywałam się do MCC, które zaraz się rozpoczyna. Lekko też pogorszyłam oceny, tak samo jak moja psychikę, muszę przyznać, że nieszczęśliwe zakochanie się wyniszcza od środka najbardziej. Na szczęście Mike powiedział, że złamał nos, gdyż walnął się drzwiami od szafki, a z plotek dowiedziałam się, iż po prostu nie chcial przyznać się że dziewczyna mu to zrobiła. Podczas jednej nie przespanej nocy, z powodu mojego natrętnego rozmyślania, doszłam do wniosku, że dawno nie zmieniałam nic w moim wyglądzie, więc następnego dnia kupiłam czerwoną farbę do wlosow spłukująca się bo 10 umyciach. Niestety ciągle nie mogłam znaleźć chwili wolnego czasu, żeby pofarbować włosy.

- Hi Guys - przywitałam się z chatem na dopiero rozpoczętym live, ponieważ za chwilę zaczynał się MCC

Po chwili do kanału na discordzie, na którym byłam dołączył Tommy, Wisp i Dream. Niedługo później zaczęliśmy grę, w większości konkurencji zajmowaliśmy wysokie miejsca, więc byliśmy w finale. Niestety zajęliśmy drugie miejsce, lecz i tak się cieszyliśmy, bo bardzo fajnie się bawiliśmy. Na koniec swojego live'a Clay przeprosił za to, że nie wygrał, a ja tylko na niego nakrzyczalam, że nie ma za co przepraszać. Gdy wszyscy skończyliśmy streamować zostałam jeszcze z Tommy'm na kanale.

-Grasz jutro? - spytalam chłopaka

- Raczej nie, muszę pomóc mamie - powiedział jąkając się

- A okej - opowiedzialam smutniejszym głosem

Chwilę później rozłączyła się z chłopakiem, gdyż nie wiedziałam daleszego sensu rozmowy z kims kto mnie okłamuje. Wyłączyłam, więc komputer i poszlam na dół zrobić sobie kolację, spotkałam tam Clay'a I George'a, którym podziękowałam za wspólną rozgrywkę. Następnie szybko zrobilan sobie dwie kanapki z szynką i ogórkiem, a chwilę później byłam już w pokoju. Podczas jedzenia przeglądałam sobie tiktok'a, a gdy juz skończyłam posiłek odłożyłam talerz do innych naczyń znajdujących się na drugim końcu biurka.

Poszłam potem do łazienki ogarnąć się, gdy już to zrobiłam, postanowiłam zrobić coś z moimi włosami właśnie teraz, ponieważ miałam chwilę wolnego. Zwykłymi nożyczkami podcięłam dwa pasemka z przodu moich włosów. Nastepnie tę same pasemka pofarbowałam na czerwono. W czasie kiedy trzymałam farbę na głowie przeglądałam social media I w sumie nie było tam nic ciekawego. Kiedy minął już odpowiedni czas zmyłam farbę i muszę przyznać, że wyszło mi bardzo dobrze. Może nie jakoś super I fryzjer zrobił by to lepiej, ale nie chciało mi się czekac na wizytę.

Następnie wysuszyłam włosy, żeby zobaczyć efekt końcowy i zrobić parę zdjęć, gdyż byłam bardzo dumna z tego co udało mi się zrobić. Gdy wszystko było już ogarnięta, posprzątałam łazienkę i poszłam spać. Przynajmniej taki był zamysł, ponieważ kiedy leżałam ciągle myslalam o tym dlaczego Tommy znowu skłamał. Na szczęście po paru godzinach przewracania się z boku na bok i poprawiania kołdry oraz poduszek udało mi się zasnąć. 
____
Sorry za błędy

Brother | Tommy X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz