(Stuart)
Nem hiszem el. Egyszerűen nem bírom elhinni.
Dóri nem lehet ennyire naiv. Henry ki fogja használni.A telefonba pötyögök Adriánnak az egyik haveromnak a témáról, egyetért velem teljesen. Nem is kedveli Henryt.
Mutattam egy képet Dóriról és rendes okos csajnak mondta,meg hát az is... De szétszórt is egyben meg naív.
Mérges is vagyok kicsit most. Kicsit? Nagyon.
Felnézek a másik ágyra.
Derékig betakarózva falja a szemével a lapokat de biztos nem olvassa,tök olyan,mintha megjátszaná. De mindegy.
Ha ő így akkor én is...nem hiszem el,hogy nem érezte hogy tetszik nekem.*-*-*
(Dóri)
A könyv a kezemben de mintha valaki puskázna én éppúgy tartom a könyv előtt a mobilomat és Klauval beszélek...úgyérzem régen beszéltünk és igazából nem is jövünk ki olyan rosszul egymással. Lehet őt új barátnak nevezni? :)•(Dóri)- Sziaa, van kedved ma talizni? Jó lenne valakivel beszélgetni aki nem fiú
~(Klau)-Szia, persze... Ha gondolod akkor gyere ki a parkba...de lehetőleg egyedül,én kinnt ülök Pete -l meg Paullal.
•(Dóri)-amugy ne említsd neki,hogy mondtam de fellökött a folyosón nemsokkal előtte,hogy bemutatkoztunk.
~(Klau)-ne is vedd figyelembe,rendes srác csak néha gyökér is tud lenni.•(Dóri)-ja ,értem akkor mindjart kimegyek.
~(Klau)-jólvan.
Lerakom a könyvet,de még mielőtt letenném egy pillantást vetek Stuartra. Szinte végig éreztem,hogy engem vizslat.
Jól éreztem,tényleg engem figyelt hiszen a szemünk épp egymást figyelte.-baj van?-kérdőn felé biccentek.
Kissé rekedtesen közli,hogy semmi sincs..semmi baj.
Mindenféle hangzású volt a válasza csak pont nem meggyőző.
-Hát,jó..-mondom aztán elhúztam a kis válaszfalat a szobaba hogy azért át bírjak öltözni.
"Meglepő" módon melegítő gatyát ami terepmintás,meg egy hozzá tartozó melegítő felsőt vettem fel és rá egy fekete kabátot ami majdnem hasonlít egy *Bomber kabátra.
Felhúztam egy vastag zoknit és újból felkötöttem a hajamat.
Szerencsére szép bőröm van és nem kell alapoznom így csak egy lehelletnyi szemspiralt teszek fel és már veszem is a sportcipőmet. Ekkor Stuart váratlanul átkopog hozzám.-Mész valahova?
-ühümm,miért?-kérdem én és fejben már úgyéreztem hogy azt mondja hogy ne menjek vagy ilyesmi.
-ja,csak kérdem... Jólvan,akkor csá-
mondja kicsit sem rendes hangnemmel.Miért lett paraszt? Este megkérdezem tőle.
*-*-*
(Henry)
Az irodámban ülve hiába próbáltam a lapokkal azaz fizetéssel meg a hiánynapokkal törődni egyszerűen alog bírtam koncentrálni,végig Dóri jár a fejemben. Nem titok,én is tudom hogy Stuartnak tetszik Dóri .. ha nem így lenne nem védelmezné ilyen hevesen szerintem.
Elővettem a mobilomat és írtam egy SMS-t neki.H}-Szia, park mellett tudnánk este 8-kor talizni?(17:45)
nem válaszolt ,így a papírmunkát rendeztem vagy két és fél órán keresztül.
A telefonom kijelzője megvillant:
"Bianka Heasler új tartalmat fűzött a történetéhez"
Elpöccintettem az értesítést aztán megnéztem,hogy írt-e valamit Dóri,de semmi.
Aggódnom kellene?Végülis mit csinálna??
*-*-*
(Dóri)
Esik a hó,de a parkban egyáltalán nem látszódnak a hópelyhek,fennt akadnak a fák csontos görbe ágain. A fű zúzmarás,a lehelletem látszik a levegőben.
A padoknál messzebb észreveszem a három alakot de valaki hirtelen a nevemen szólít. Hangot nem ismertem fel.-Itt hátul,fordulj meg-mondja Bianka,amint megláttam meg is ismertem.
Magamhoz hívem fujtatva szóltam hozzá,szerintem tudja hogy nem kedvelem.
-Miaz-mondom cseppet sem kedves hangnemmel méltatva.
-Tényleg együtt vagytok máris Henryvel?- kacér arcot mutat és sajnálkozoan végigmér.
-miért, neked baj?-kérdezem flegmán aztán tovább indulnék de visszatart és megszorítja a csuklóm hogy felszisszentem.
-nézd, nem olyan amilyennek látszik... ezt velem is eljátszotta és én szerelmes vagyok belé ,nem hagyom hogy csakúgy otthagyon és ha kell téged kínozlak meg ,hogy visszakapjam.
Teljesen meg voltam lepődve.
Nem is tudtam erre mit mondani, leráztam a kezemet aztán ... csak azért is rákacsintottam,hogy idegesítsem.-sok sikert- mosolyogtam és küldtem neki egy puszit a levegőbe.
Ettől olyan mérges lett ,hogy az egész arca piros lett ...még az alapozó se tudta eltakarni rendesen. (1-0 nekem 🙂)
Elsétáltam de bem szólt semmit,a hátamon éreztem a tekintetét.. idő múlva ő is elment.
A telefonomba nézve ,észrevettem,hogy Henry írt. Találkozni szeretne.
Háromnegyed hatkor!! Öt óra van,nemsoká eljön az ideje.Felajánlottam,hogy menjünk inkább máshová... amibe bele is egyezett így a találkahely a suli hátsó udvara...ami olyan régi ,hogy senki sem hasznalja es begazosodott meg a fák takarják.. csak egy nagy pingpong asztal van ott meg egy két palánk a kosárhoz. Természetesen nincs beton.
___________________________________________
Fiúk lányok! ha tetszik akkor voteolj hogy lassam nem hiaba a sok ihlet vadaszat🤣🤣
remelem mind jol vagytok es ebbe a sz@r korona időszakban nem vagytok betegek de ha mégis akkor jobbuljatok!😊
gondoltam ,hogy majd megfuszerezem egy kis erotikaval a sztorit de ez meg varat magara..koszi hogy olvastad🥰
Szisziii
VOCÊ ESTÁ LENDO
•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•
Ficção AdolescenteLouies Dóra egész életében nagyszerű sportoló. Versenyeken nyer és emiatt sokan féltékenyek rá de együtemben büszkék is. Aztán az iskolában megjelenik egy honvéd csapat ami bemutat egy toborzással kapcsolatos szituációt és ez Dórának megtetszik. A...