Amikor letelt a tíz perc szünet a csengő megszólalt és minden diák visszaindult a saját terméhez,mi pedig le a tesiöltözőkhöz.
Nos..nálunk az öltözők nagyrésze olyan,hogy az ajtót csak "szeretettel" lehet becsukni. Igy az óra elejét csak az ajtócsapkodásokkal kezdtük.
Átvettem a sulis tesipólót és a gyakorló nadrágomat és egy elhasznált tesi cipőt.
Laci bá a tesitanárunk. Eléggé hívő úgyhogy,nem is kerestem a jelentkezőlapomat az asztalán,mert úgyis csak egy képet látnék az asztalon amin isten jelképe van.
Miután úgy léptünk ki az öltözőkből,hogy "szeretettel" csuktuk be őket a tesi terem felé indultunk.
Egy gyors névsor olvasás után pedig mindenkinek ki kell hozni egy kosárlabdát és azzal a palánkra dobálni amíg be nem megy ötször. A tanár úr sípolt egy nagyot és magához hívta Dorinát.
-Miért nincs rajtad tesipóló?-mondta kissé ingerülten.
-Otthon felejtettem...-nyávogta.
-Igazolatlan vagy húsz fekvő?-kérdezte es Dorina jól átgondolta.
-Igazolatlan-mondta és ki is trappogott a teremből.
Hát igen,vannak akik ezt megtehetik...vagy nem? Nem tudom.
Lucáék mellett álltam és hallottam a témájukat. Épp arról beszéltek kinek milyen a testalkata és mennyi gondja lehet.
-Ott van például Dóra! Neki jó teste van mert homokóra alakú a a testalkata de ott van Leonóri akinek semmije sincs-vinnyogta Lola aki az osztályban játsza a "nagyszájú" szerepet.
Inkább azzal foglalkozna mikor dobja be a palánkba ,mert vagy már kilencedjére dobja be a labdát de egyszer sem ment bele.
Nekem sorozatban mind bement..így kiülhettem a padra a többi srác mellé.
Utána kimentünk futni a salakpályára és vége az órának. Ennyi...
Mivel ez volt az utolsó órám így egyenesen indulhatok is haza.
♡♢♡
Leszálltam a buszról és beugrottam a kisboltunkba egy kis esti nasit venni. Mindig minden kép beugrik,higy milyen volt apával úgy egy két évvel ezelőtt. Mindig vele jöttem be ide. Hülyéskedtünk sokat.De aztán tavaj hívták a toborzásba és egyből küldték a csatába ahol lelőtték. Mi nem láthattuk,mert csak egy levél jött ki,hogy elhunyt. Anya lelkitoprongy lett és sokkos állapotban volt nagyon sokáig.
Apa halála után egy héttel jöttek vissza a katonák akik a boldog feleségeket üdvözölték. Csak anya állt egyedül az utcán apát várva aki nem jött.
Apa kollégája Pete katona ruhában mármint terepmintásban üdvözölte anyát és fejezte ki sajnálatát. Petenek van egy három éves kislánya akit Vivinek hívnak, édes nagyon.
Leraktam a sulis cuccaimat a kanapéra és megmosakodtam. Anya ritkán jár le a szobájából így csak néha-néha látjuk. Akkor is csak addíg míg az ebédet csinálja de sokszor csak pizzát rendelünk.
A tesóm Nataniel egész nap csak pc-n játszik és igy csak szinte én vagyok itthon. Saját életűnek mondhatom magam, mert engedély sem kell semmihez.
Viszont felmentem a szobámba és átvettem az önvédelmis ruhámat,mert fel óra múlva a központban kell lennem.
Végignéztem magamon.
Fekete sportnadrág és sport pulcsi egy fehér sportos trikóval.
A hajamat szoros copfba kötöttem és kicsit kivasaltam,hogy ne álljon vissza bele a göndörség.
ESTÁS LEYENDO
•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•
Novela JuvenilLouies Dóra egész életében nagyszerű sportoló. Versenyeken nyer és emiatt sokan féltékenyek rá de együtemben büszkék is. Aztán az iskolában megjelenik egy honvéd csapat ami bemutat egy toborzással kapcsolatos szituációt és ez Dórának megtetszik. A...