Ma reggel megint nem a megszokott helyemen ébredtem,de sajnos nem is a legjobban.
Ugyanis a madárcsicsergés és a hasamra süt a nap helyett bezárt ablakok sötét szoba és Henry hangos kiabálásával keltem és egyáltalán nem esett jól.Összehúzott szemöldökkel próbál Stuart kivenni valamit Henry alakjából de látszólag neki túl reggel van még ehhez.
Ráadásul a vörös göndör fürtjei még kuszábban álnak.Henry rugdossa az ágyam lábát.
-Ébresztőő! Lusta népséég!- kiáltja majd kitrappol a többiekhez ajtót verve.
Stuart elgondolkozik aztán rámnéz.
-Ez a fazon mért nyit be? És ha épp hokizom?
Nos, remelem nem hallottam tisztán ahogy mondta de nem is reagáltam rá.
-Ő Henry, vagyis a csoportvezetőnk...halgatni kell ra szóval jobb ha felkelünk-mondtam életkedv nélkül már az ágyam szélén ülve.
-Jaah,ez a fazon akibe szerelmes vagy vagy csak tetszik?-néz rám kiváncsian.
Megfagyott bennem még a gondolat is ,hogy válaszoljak rá.
Azóta is undorodhat tőlem Henry szóval lehet el kéne felejtenem. Ahj....de mégis annyira vágyom arra hogy megfogja a kezem,vagy megsimítsa az arcom.
Hülye lány, mit vartál? Sose lesz senkid,nem vagy elég nőies!
Hmm...nem vagy elég nőies...kitől is hallottam ezt? Kitől? Jaaah tényleg Kírától...
...csakmert nem adok magamra nem vagyok nőies.,érdekes meglátás.
-Hahhó? Megkukultál?-néz rám es feleszmelek,hogy meg mindig nekem beszél.
-Te mióta lettél ilyen paraszt?-vágom hozzá végül és kiviharzok a szobából.
-Tudtam-hallottam még utoljára Stuarttól.
Miért kell mindig felidegesíteni?
•☆•
(Henry)Miután kirugdostam a csapatot az ágyból immáron sikerül a nappaliban kávézni és felébredni. Mindenki félálomban dölöngélve ül a kanapén,valamint a kisebb-nagyobb fotelekben.
Dóri valóságos méregzsák, Stuart folyton őt lesi...összevesztek volna?!
Máté és Krisz úgy csináltak,mint akik részegek... a többiek meg szerintem ülve nyitott szemmel alszanak.Az ajtó megnyikordul ezzel megtöri a "korai" csendet.
az ajtón Bianka toppan be. Először végigméri a társaságot majd megjátszott nevetéssel és hőzöngéssel hozzáteszi.
-Látom a te csapatod nem igazán bírja jól a koránkelést. Mi már be is melegítettünk.
Szánalmat kifejező arcom végig a csapatra irányul. Első nap...szuper. Mármint a tábort leszámítva.
Bianka szeme végig rajtam van, folyton engem figyel..de nem csak nekem tűnt fel hanem Dórinak is. Egy-két percig engem vizslat aztán átáll a tekintete Biankára. Nos,ha Dóri ölne tuti a szemével gyilkolna.
Dóri feláll és felmegy.
Bianka egy percre gonoszul vigyorgott,majd befejezte amint fele fordultam.
Intett,hogy negyszemközt akar beszélni így hát felalltam es kimentem vele a levegőre. A többiek vsgy kávéztak tovább vagy pedig szertefoszlottak.
Majd tízkor kezdődik az alapgyakorlatok bemutatása,felsőbb évesekkel való felavatásos tisztelgés.
Szombaton pedig leteszik az esküt.
YOU ARE READING
•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•
Teen FictionLouies Dóra egész életében nagyszerű sportoló. Versenyeken nyer és emiatt sokan féltékenyek rá de együtemben büszkék is. Aztán az iskolában megjelenik egy honvéd csapat ami bemutat egy toborzással kapcsolatos szituációt és ez Dórának megtetszik. A...