Az ebédlő felé menet figyelgettem a faliujságokat. Némelyik lap már-már sárga volt,nem lehetnek mostaniak.
A tömeg hangulata nagyon hasonlít arra a hangulatra amikor még a suliban voltam. Hiába van a diákok többsége 18 felett.Majdnem az összes asztal el van foglalva..kivéve egy,ott a nők ülnek a terem bal sarkába három asztalnál.
Számomra is megvan tartva egy hely, bár nem tudom ki volt az aki megtartotta.Hangos tányércsörömpölések és pohár koccintások zörgedeztek az étkezőben,páran mint én is sorban állunk,hogy kivegyük az ebédet.
Furcsa egy másik helyen ebédelni,többé nem a megszokott asztalhoz ülni Kíráékkal.
Az ebéd betűleves(paradicsomleves) és párolt rizs rántott sajtal és rántott hússal.
Öntöttem egy pohár üdítőt is és az asztalhoz ültem ahol csak lányok vannak. Kerekítve olyan huszan.
-Nahát,Dóri!-szólal fel hirtelen színészi meglepődöttséggel Viki.
-Sziasztok-mondom kicsit sem hangosabban mint a hangzavar amiben jelenleg vagyunk. Gyanítom azt se hallották hogy köszöntem.
Leültem a helyemre és hozzáfogtam a kajához.
-Hé ,Dóri vagy igaz?-nyújtja az egyik kezét a hosszú barna hajú lány.
-Igen.
-Az én nevem Klaudia, de legtöbbször csak Klaunak neveznek...
-üdv-mosolyogtam vissza ugyanolyan kedvesen ahogy ő.
-kaja után van még egy óránk,szívesen körbevezetlek a területen ha gondolod-sorolta majd ő is falatozott.
-Köszi,ez rendes tőled...-mondom.
A hátralévő időben amíg ettem a lányok pletyijét hallgattam.
Van köztünk egy francia csajszi akit Tessnek hívnak.
Ő teljesen bele van esve a végzős G osztály egyik tanulójába. Ha jól emlékszem akkor Davis a neve.-Neked van párod Dóri?- néz rám a szavakból leszűrt csapat ribanc.
Nem ítélkezem,bár el tudom képzelni a stílusát. Úgyhívják ,hogy Lana. Hosszú szőke festett haj. Annyira emlékeztet valakire...vagy csak túl sok van az ilyen "elrontott" féléből? Kitudja...
-Nincs-vonom meg a vállam.
Sutyorogni kezdtek.
[...]
Klau fejének tobott valaki egy tarab tésztát. Undorodva vettem ki a hajából.
A lányok egyik fele befogta a száját a másik fele meg nem foglalkozott vele.
Ránéztem az elkövetőre.
Hosszúkás borostás arc ,oldalt felnyírt haj...tuti hogy felsőtagozatos.-Ennyire te sem lehetsz gyerekes-jegyzem meg hangosan,mire mindenki figyelte a jelenetet.
A srácok az asztalnál csak nevettek kivéve a dobót.
Előre fordultam és megtöröltem a kezemet. Fújtatva vonogattam a szemöldököm.
-Hát igen, a fiúk nagyrésze nem igazán mondható érettnek-nevet fel az egyik lány,igaza van.
A következő pillanatba mostmár az én hajamba van de nem egy hanem négy.
Dühösen nézem a darabokat a hajamba, majd egyesével kiszedtem azokat.
Éreztem hogy kezd felmenni bennem a pumba de igyekeztem lenyugodni.
Megfogtam a tányéromat és a tálcámat.
Mindenki nézi mire készülök a srácok asztala is és a lányoké is.-Egyébként én nekem ez az első napom,Dóri vagyok-mondom neki vele szemben állva-téged hogy is hívnak? Kedves érett sulitársunk?
A fiúk halk sutyorgásba kezdtek,az oldal mosolyog ott voltak.
-Taylor.
-Oké,Taylor... én kaptam tőled egy kis tésztát...remélem neked elég lesz egy tányér-jelentettem ki majd a tányér rizst a mellkasára öntöttem.
A legnagyobb nyugalmamat mutatva sétáltam vissza az asztalhoz. Egy kis hatásszünet után az összes lány nevetni kezdett.
Taylor szájtátva nézett.
~☆~Klau és én a sulifolyosón sétálunk.
-Egyébként neked most bejön valaki?-kérdezi kisvártatva az egyik szalagavatós poszter után.Gondolkodom egy pillanatig.
Bár mivel Henrynek ott van Bianka nem hinném hogy jó lenne egy olyan szekér után futni ami nem vesz fel.-Nem igazán-mondom kis megjátszott nevetéssel- na és neked?
-Szintén ez...
(Henry)
A játszmának vége, a csapatomból öten nagyon jól teljesítettek a többiek a döntőben vannak.
Miután visszavittem őket a koleszhoz benéztem az igazagatóúrhoz.
-Na mi a helyzet a csapattal?-mondja az ablakon kitekintve. Hangneme semleges...
-Hát, még van hova fejlődniük de ahhoz képest ügyes csapat.
-hm..na és Dóri? Beilleszkedett?
-Egész jól kijön a csapattal,igen.-jelentem ki.
-Nála van a chip ami kell az ellenséges szövetségnek...beszéltem az apjával még régen és mondta hogy ne adja oda senkinek,mert fontos adatok vannak rajta.
-Azt mondta hova tette?-kérdezem
-Nem,de jobb is így. Senki sem tudja meg..
~☆~
Az ebédlő felé vettem az irányt és le is ültem Timberék mellé.
-Na szevasz!-ver vállba Jason és az egyik vizes üveget amibe gyanítom nem víz van elém teszi.
-Mi van veletek?
-Simonnak még mindig nem sikerült felszednie azt a bigét...-mutat az ablakban ácsorgó csajra. Vállig érő haj,kedves mosoly.
-Eszméletlen amúgy meg...én egyik csajból se nézném ki,hogy katonának gyakorolnak-jegyzem meg.
Stee vállon ver és halkan kuncogásnak ered,lopva rámutat a szemüveges rövid göndör hajú lányra.
-Kivéve őt.
(...)
Dóri épp most jött be ebédelni,ahogy elnézem a többiek őt figyelik ,hagytak neki egy helyet még.
Úgyérzem valamit elrontottam..rég beszéltünk. Vele akarok lenni....
Mellette amikor nevet, amikor haragszik rám.
Annyira furcsa,hogy akármit gondolok ő valahogy mindog a képbe jön.Teljesen elbűvöl.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•
Genç KurguLouies Dóra egész életében nagyszerű sportoló. Versenyeken nyer és emiatt sokan féltékenyek rá de együtemben büszkék is. Aztán az iskolában megjelenik egy honvéd csapat ami bemutat egy toborzással kapcsolatos szituációt és ez Dórának megtetszik. A...