Leveszem a csizmát és a fürdőbe lépve becsukom magam mögött az ajtót.
Hihetetlen ez a vendég fogadtatás... főleg ebben a kis városban a hegyekben.~♡~
(Henry)
Nagyon furcsát álmodtam,bar csak részletekre emlékszem azok is elég érdekesek.
Az arcom fáj tehát megint elalhattam valami hülye pózban. A laptopomon valami Klára chatfeje ugrott fel mar fél órája. Valami olyat írt,hogy legyen tábortűz is.
Ja igen,ő az egyik évfolyamtársam volt tavaj.
Ő is vezet egy csoportot csak ő a suliban van már.Felveszek egy nadrágot es kilépek az ajtón azzal a tudattal,hogy nincs itt senki. Azonban Dóra mérges tekintetével találkozom. Mi lett vele?
Finom citromos-epres tea illatot áraszt.Becsapja maga mögött az ajtót.
-Ez se jön ki egy hamar-durmolom magamnak csendesen.
Felöltözöm egy normális melegítőbe és bekapcsolom a tévét. Épp valami olasz-spanyol meccs megy a kézilabda műsorban. Rémes.
Halálra unom az agyam. Bulizni kéne...csajozni. Nem?!
Valakit fel kéne szedni vagy csak egy kalandra elröppenni... nem tudom mit tegyek. Mivel csak egy hetet leszünk itt ezért szerintem teszek egy kalandot.
Felveszem a kabátot és kimegyek a hóba. Szemerkélni kezd így gyorsabban nekiiramodom.
Hangos zenére figyelek fel és ugrandozo időseket látok. Istenem, ha nálunk ilyen fittek lennének a nénik...
Áthajtok a tömegen közben az unatkozó fiatalokat nézem végig akik a padon ülve szívószállal isszák a forró italt. Mindegyik feje unott. Kivéve azoké akik a társukkal ,baratnőikkel vagy épp a párukkal beszélgetnek..de az ilyenekből kevés van.Egy alak megállít és egy lapot nyom a kezembe es tovább osztogatja másoknak. Úgylátom ez egy program ajánló. Hát.. legalább meríthetek ötletet,hogy hova menjünk.
Ma hétfő van.
Holnap tábortűzezni fogunk .Tehát szerda este öttől este kilencig lesz valami tehetseg kutató.. meg valami verseny. Ez jól hangzik. Csütörtökön valami koncert. Péntek este valami flancos buli ami hajnali háromig tart. Hát.. még eldöntöm.
Nem sokára a varos utcáin setálgatok. Gyönyörű télen ez a város. Természetesen szép,nem pedig emberek keze által. A hegyek ,a dombok valamint a hó különleges hangulatot ad.
Egy vendéglő mellett állok meg. Nem ebédeltem ugyhogy muszáj bemennem.
(Dóri)
A hajamat szárítom es már most felkészülök az ordibálásra,mert fürdés utan száraz hajjal ugy nézek ki kábé ,mint Hágrid a Herry Potterből. Egy tincsen lesz majd ezer csomó.
Miután a hajam teljesen szaraz ,fogok egy fésűt és kifújom magam.
-Harcra fel!-mondom és erőszakosan húzom végig a hajkefe szálait a fejbőrömön. Fogaimat összezárom és húzom annyira,hogy minden tincs szétakaszkodjon.
Megszenvedtem a hajammal. Most vegigsimíthatok rajta. Egyenes. De pár perc múlva ismét természetes lagy göndörség lesz benne.
ESTÁS LEYENDO
•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•
Novela JuvenilLouies Dóra egész életében nagyszerű sportoló. Versenyeken nyer és emiatt sokan féltékenyek rá de együtemben büszkék is. Aztán az iskolában megjelenik egy honvéd csapat ami bemutat egy toborzással kapcsolatos szituációt és ez Dórának megtetszik. A...