24.A kulcs

225 13 0
                                    

[Dóri]

A csoportvezetőink a vezetőség mellé álltak. Két egyenruhás idősebb hölgy áll a középen álló férfi két oldalán,a férfi az aki a suliba jött értünk.

-Minden tanulót szeretettel köszöntünk az nyitóvatón avagy a katonának azaz tisztnek avatás szertartásán. Ha minden ugy sikerült ahogy azt szerettük volna akkor mindenki kapott egy kis bőröndöt amiben benne található, a kötelező overál, golyóálló kabát, négy töltény és két kézipisztoly.
Ma ezekkel fogtok foglalkozni... a golyók nem igaziak,tehát ha bárkit eltalálnának nem fog meghalni csupán egy lilulás látszódhat.

Megfordul majd egy kis párnáról elővett sok sok kis jelvényt.

-Akinek sikerül az első feladat az meg kap egy jelvényt...ha nem sikerül akkor nem kap jelvényt és nem lesz megfelelő a csapat részére azaz megy haza....

..egy fiatal lány siet oda a férfihoz és kezébe ad egy levelet.
Furcsán kíváncsi arcal néz a levélre majd kibontja.

Az egész aulában síri csend van,mindenki egyenesen állva hallgat.

-Turakayi Okyama Macusa-mondja ki hangosan a nevet majd egy japán egyenruhás férfi lép be majd tiszteleg nekünk-későn érkező igen rendezett és pontos tanuló. Azaz neki engedélye van egy csapat fizikai összeszedéséhez,ha a csapatvezető nem követi a szabályzatot nem ér rá vagypedig felmond. Fogadjátok be!

-Ki ez valami kutya hogy be kell fogadni?-szól be egy izomagyú férfi a négyes csapatból és mindenki kivétel nélkül széles mosolyba kezdett.

A férfi nem hagyta szónélkül,arca megmerevedett és látszódik az arcán a szégyenkezés.

-Gyere ki fiam,ide elém!-szól neki.

A srác már nem szólal meg, komoly felszegett álkapoccsal megáll a férfi előtt.

-Volt oka megszólalni?-kérdezte.

-Nem uram-motyogta a srác.

-Mégyegyszer megkérdezem mert szerinte túl hangosan beszél.

-Nem uram.-mondja ujból

-Nem tud kiabálni?-áll szószerint a képébe.

-Nem uram!-kiabálja vissza.

-Ha mégegyszer rakoncátlan beszólást mer tenni,azonnali hatállyal kidobatjuk a hadszervezettől és nem kell abban reménykednie,hogy valaha lesz esélye visszajönni. Vegye fontolóra a dolgot és álljon ahhoz komolyan! Elmehet!-sorolja.

-A négyes csoportot indítsák el öltözni a kollégium masodik emeletére, a hármas a második emelet bal szárnya. A kettes csoporté az első emelet jobb szárnya, az egyes csoporté medig az első emelet bal szárnya! A feladatot egy óra múlva közöljük veletek, mindenki itt gyülekezik,addig a csoportvezetők gyűlésre jönnek hozzám!

Ahogy befejezte a mondandóját mindenki szertefoszlott. Bőröndök a kézbe.

Az idősebb osztályok már alapból tudták hova kell menni öltözni,de mi nem.

Mi nem tudtuk hova kell menni így csak szanaszét császkáltunk.

-Most mi van?-hallottam Máté kiabálását az aula másik végéből.
Semmit tudóan megvontam a vállamat széttárt karokkal es úgy döntöttem inkább átrohanok a koliba átöltözni,maximum sietek.

~☆~

Kiemeltem a bőröndből a terepmintás overált. A bokájánál gumis van rajta vagy száz mély zseb és hosszú újjú. Derekánál egy erős széles csatt van melynek oldalain kis bújtatók éktelenkednek.
Megnézem a rajta lelógó cédulán mire is kellenek azok a bújtatók.
-pisztolytartó,gázspray,szike,
gyógyszerestasak, kötszer(tű és cérna).

•HÁBORÚS LELKEK-Honvéd Tábor•Onde histórias criam vida. Descubra agora