1. Zubní kartáček?

868 16 0
                                    

Dneska jsme v Kontiolahti ve Finsku. Pojedu sprint. Jsem vážně strašně nervózní. Jsme v hotelu s Norskou, Francouzskou a Švédskou reprezentací, nechápu jak se to mohlo stát. Všichni máme pokoje po čtyřech. Já bydlím s Makulou, Evou a Luckou. Jsou vážně fajn.

Je 7 hodin ráno a já se vzbudila. Vůbec nemůžu spát. Evča si čte knihu. Šla jsem se do koupelny převléct a udělat ranní hygienu. Když jsme vyšla Eva zase spala a někdo zaklepal na dveře. Šla jsem otevřít. ,,Eh, nemáte nějaký zubní kartáček navíc?" stál tam Simon Desthieux. ,,Ano, hned jsem zpět," řekla jsem mu. ,,Tady je," podala jsem mu jediný čistý kartáček, byl sice růžový, ale on poděkoval a najednou mu někdo skočil na záda. Byl to Quentin Fillon Maillet. ,,Tak co zapomnětlivče, máš kartáček?" zeptal se. ,,Jo," a vítězně pozvedl můj růžový kartáček. Fillon Maillet se tak smál, že vzbudil Makulu. ,,Co mě budíte?" zeptala se naštvaně. ,,Omlouvám se, ale já to nebyla," řekla jsem. Makula vstala a šla se podívat s kým se to vykecávám. Když viděla Desthieuxe s růžovým kartáčkem v ruce a smejícího se Fillona Mailleta, začala se smát taky. Ještěže Evča s Luckou spaly jako zabité. Z vedlejšího pokoje se přišel podívat Johannes Thingnes Boe a smál se taky. Stáli jsme tam tak a smáli se. ,,Jdu si umýt ty zuby, asi ti ho vracet nebudu, až budu mít čas, koupím ti i sebe nový," řekl Simon Desthieux. ,,Ok," řekla jsem mu. Fillon Maillet a J. T. Boe šli zpět do svých pokojů. ,,Co to mělo znamenat?" zeptal se Makula. ,,Ale nic, Desthieux zapomněl kartáček a zuby," řekla jsem. ,,A ty jsi mu dala svůj náhradní růžový," řekla Makula a smála se. Eva s Luckou se vzbudili a viděli smějící se Makulu. ,,Prošvihly jsme něco?" zeptaly se. ,,Jenom Desthieuxe s růžovým kartáčkem a smějícího se Fillona Mailleta s J. T. Bøem," řekla Makula. ,,Aha," řekly holky. ,,Jdu na snídani, přijďte za mnou," a odešla jsem.

Šla jsem a zakopla jsem o vzduch. Samozřejmě. Dole stál Fillon Maillet a chytil mě. ,,Děkuji," řekla jsem. ,,Není zač," řekl a postavil mě na zem. Šla jsem do jídelny, vzala si rohlík s jogurtem a sedla si sama k volnému stolu. Sedly si ke mě Tandervoldová a Eckhoffová. ,,Ahoj," pozdravily. ,,Ahoj," řekla jsem jim. ,,Tak co si dneska ráno řešila se Simonem?" zeptala se Tiril. ,,Chtěl půjčit zubní kartáček," řekla jsem popravdě. ,,Na tom není nic smešného, smáli jste se, až jste vzbudili Marte a je nevrlá," řekla Ingrid. ,,No ten kartáček byl růžový," řekla jsem, ,,Ne že by to Desthieuxovi vadilo, ale přišel tam Fillon Maillet a začal se tomu smát. Vzbudil Makuli a ta se taky smála. Potom přišel J. T. Boe a viděl Desthieuxe s růžovým kartáčkem v ruce a vítězným úsměvem, začal se smát
ze všech nejvíc. Potom Desthieux řekl, že si ty zuby jde teda umýt a že mi koupí nový kartáček. A pak všichni odešli," povídala jsme jim, co se ráno stalo. ,,Asi jsi jediná, kdo si vozí náhradní zubní kartáčky," viděla jsem za sebou Makulu. Přišla i s Evou a Luckou. Sedli se ke mně, Tiril a Ingrid a jedli jsme a povídali. ,,Tak co jak se těšíš na první závod?" ozval se Fillon Maillet, který právě přišel do jídelny. ,,Celkem jo," řekla jsem a on si odešel pro snídani. ,,Co to jako bylo?" zeptala se Evča. ,,Já nevím, asi se snaží být milý," řekla jsem.

Můj život je biatlon Kde žijí příběhy. Začni objevovat