Další den mě a Makulu všechno bolelo a to se jede poslední závod mistrovství. Šly jsme se nasnídat a pak na stadion, kde jsme udělali předzávodní rutinu. Pak jsme se postavily na start a čekaly jsme na výstřel.
Skončila jsem pátá. Pogratulovala jsem první Tiril a šla jsem se zabalit, protože za chvíli odjíždíme do Polska. Když jsem šla autům, všude byla uvolněnější atmosféra. No mistrovství bylo pro většinu států vydařené. Dala jsem svoje věci do auta a čekala jsem než přijdou ostatní. Pak jsme jeli na letiště a letěli jsme do Varšavy. Trochu jsme si ji prohlídly, když už jsme tam byli a Makule koupila kilo takových těch karamelových bonbónů, myslím, že se jmenujou krowky a trenéři z toho nebyli moc odvázaní. Když jim, ale Makula nabídla, tak uz byli v pohodě. Z Varšavy jsme jeli na místo konání (prý to byla ta nejrychlejší cesta).
V Duszinikách byly malé chatky pro každou reprezentaci jedna. Měly jsme pokoj po dvou a na mě vyšel Černý Petr, budu s někým s kluků. Lucka byla s Jess a Maku s Evíkem. Vešla jsme do pokoje a byl tam Mikuláš. Ufff... Mohla jsem být třeba s Michalem, který by mě otravoval se svým novým XBoxem, nebo s Tomášem, který by mě otravoval se svým učením. A taky nechrápe. Mikuláš je v pohodě. ,,Jsem ráda, že máme pokoj spolu," řekla jsem. ,,Jo mě taky XBox moc nezajímá," řekl. Vybalili jsme se a šli jsme spát. Bylo brzo ráno. Zítra můžeme spát.
Vzbudila jsem se někdy okolo poledne. Šla jsem se naobědvat a pak trochu potrénovat. Večer jsem se prošla s Quentinem a pak jsem šla spát. Další den jsme trénovali.
Je pátek a jede se sprint. Mám modro-žluto-červený triko a číslo jedna. Už startuju! První kolo mám normální tempo, u velkého kopce zaberu a za chvíli jsem na střelnici. Odložím hůlky a sundám si ze zad malorážku. Lehnu si a začnu střílet. Všemi jsem se trefila a jedu dál. ,,Všechny byly středové! Střílela jsi 21.9," křičel na mě někdo z realizáku. Zase jsem před jedním kopcem. Jediným. Pořádně zaberu. Pak už sjedu jen dolů a jsem zas na střelnici. Vezmu si malorážku, zaujmu pozici a začnu střílet. Všechny terče jsem rychle vyčístila a upalovala jsem dál. Do posledního okruhu jsem dala všechno. Do kopce jsem už nemohla, ale uviděla jsem tam kluky, kteří mě povzbuzovali a já zabrala. Nahoře jsem byla hned a rychle jsem si šla dolů. Před cílem jsem viděla Quentina, který říkal, ať přidám. Tak jsem přidala.
Samozřejmě jsem dojela prozatím na prvním místě. Za chvíli přijela Tiril, která byla o 0.1 pomalejší. ,,To vypadá, že budem hned za sebou," řekla a usmála se. ,,Jo," řekla jsem a šla jsem se převléct do buňky. Pak jsem šla fandit holkám, které byly ještě na trati. Hlavně Evíkovi, Lucce a Jess. Makula už byla v cíli. Uvidíme jak to dopadne.
Jsem první!!!!!!!!! OMG!!! Všichni říkají, že je to výhodná pozice do stíhačky, ale to se teda šeredně mýlí. Je to to nejhorší. Nemůžete se zlepšit, můžete se jen pohoršit. Všichni na vás vyvýjí tlak. Takže to vážně není úplně nejlepší.
Po závodě panovala všude dobrá nálada a uvolněná atmosféra. Všichni se usmívali od ucha k uchu a vyprávěli vtipy.
Ve stíhačce jsem skončila třetí. Je neděle a měl se jet vytrvalostní závod, ale je špatně počasí i sníh, takže ho zrušili. Já si teda nemůžu stěžovat. Mikuláš vypadl z pokoje, aby mi dopřál soukromí a šel za Michalem hrát XBox a ke mně má přijít Quentin. Čekala jsem a z chodby se ozývaly hlasy. Trenérů a Quentina. Co po něm asi chcou? Vždyť jsme spolu už rok a něco. Po tak dlouhé době?
,,Ahoj," řekl Quentin, když vešel do pokoje. ,,Ahoj, co po tobě trenéři chtěli?" zeptala jsem se. ,,Ale, jeden ke mě mluvil jak kdyby byl tvůj taťka, pak tam byl Michal a ten ke mně mluvil jak tvůj brácha a další trenér jak kdyby byl tvoje mamka," řekl. ,,A co po tobě chtěli?" zeptala jsem se. ,,Ale, že ti nemám zase zlomit srdce, ale to už ti nikdy neudělám," řekl. ,,Vážně?" zeptala jsem se. ,,Čestné Quentinovské," řekl a usmál se. ,,A jak moc čestné je?" zeptala jsem se. ,,Nejčestnější," řekl. ,,Jak to bude v létě?" zeptala jsem se. ,,Neboj všehcny jsem zařídil," pošeptal mi. ,,Vážně?" zeptala jsem se. ,,Neboj se! Důvěřuj mi trochu," řekl. ,,Ok," řekla jsem a on mě políbil. Pak jsme si pustili hudbu a vymýšleli šílené taneční kreace. ,,Co se tu zbavíte beze mě?" do pokoje nekoukal Makule. ,,Tak pojď," řekla jsem. ,,Může u Tarjei?" zeptala se a ukázala na Tarjeie, který stál za ní. ,,Jasně," řekl Quenitn a oni vešli. Zavřeli dveře a Makule pustila nějaký playlist s tanečními písničkami. Museli jsme vypadat jak postřelení plameňáci. Vážně. Byla to ale zábava. Celu dobu jsme se smáli a pak jsme udělali soutěž o nejlepší tanec na náhodnou písničku. První jsme k tomu dokopali Tarjeie. Postavil se do prostoru a já dala Pustit náhodnou písničku. Spustila se mu písnička Děti ráje od Michala Davida!!! Začala jsem se smát a pustila jsem to. Tarjei začal improvizovat a vypadalo to strašně. My s Makulí jsme mu zpívali, protože tu písničku znám na zpamět! Brácha mě s ní kdysi otravoval. To bych mohla zkusit na Sturlu.... ,,Neumíš tančit Tarjei," řekla jsem, když skončil jeho tanec vyvržených vorvaňů. ,,Hele seš lepší? Tak se předveď," řekl. ,,Fajn," řekla jsem a pustila jsem náhodnou písničku. Shut Up And Dance With Me. Fajn. Začala jsme tančit. Přece jen jsem kdysi chodila do tanečního kroužku. Předvedla jsem svůj tanec a všichni tleskali. ,,Teď Quentin," řekla Makule a já šla pustit písničku. Začala hrát nějaká písnička, kterou jsem neznala. Quentinovi to moc nešlo, tak jsme ho ušetřili trápení a šla tančit Makulka. Začala hrát Dancing Queen od ABBY. Opravdu vykopávka. Makulin tanec vypadl jak balet zkombinovaný s HipHopem. Tarjei smíchy brečel a já k tomu neměla daleko. Quentin musel jít do koupelny, aby se uklidnil. Najednou do pokoje vešel Mikuláš a když to viděl, tak se smál, až se za břicho popadal. Makula se pak tvářila uraženě, ale po chvíli se řehtala s námi. Quentin už se uklidni, ale když nás viděl smát, začalo to od znova. A takhle to bylo pořád dokola. Takže jsme radši kluky odvedli pryč, Makula šla k sobě a já šla ven. Pořád jsem se smála.
Byly to totálně nejlepší chvíle mého života. Úplně. Lepší než být mistriní světa. Byla jsem nejšťastnější člověk ve vesmíru. Měla jsem všechno, co jsem si přála. Dobře nožná mi tu chyběl Sturla, ale ten je pro mě něco jako brácha a občas ho nemůžu vystát.
Ahojky 🇨🇿
Nemůžu pořád uvěřit tomu, že se tahle knížka blíží ke konci 😱
Mám v plánu 50 kapitol. Přesně a vypadá to, že to celkem vyjde.
Popravdě nemám vymyšlené, jak chci ať to skončí, ale ještě tam chci něco vecpat 😄Taky už mám 16 kapitol nové knihy. No vlastně jsem obě vymyslela najednou. Pak mám ještě jeden nápad na další 🤣
Tak to je asi vše. 😉
Bye bye 😘😘😘
ČTEŠ
Můj život je biatlon
FanficTereza je nadějí českého biatlonu. Hned první den se potká s někým, kdo jí změní celý život. - Omlouvám se za nějaké blbosti, co tam jsou, je to moje první kniha, tak na to berte ohled.