Už je ta párty, Jdu za ostatním, říct jim jejich tresty.
,,Ahojky," pozdravili mě. ,,Tak jo, s tresty začnu Johannesem, jeho trest je takový, že dnes nesmí pít," řekla jsem první trest. ,,Cože?" řekl Johannes. ,,Samozřejmě vodu pít můžeš," řekla jsme. ,,No ok," řekl. ,,A teď Makula," začala jsem, ,,musíš políbit Tarjeie." ,,Cože? Mého bráchu no to teda ne," řekl Johannes. ,,Johannesi, na tvém bráchovi je vidět, jak rád by to udělal. A navíc to taky udělal," pošeptala jsem mu. ,,Vážně, tak to OK," pošeptala mi. ,,Dále Doro a Lukas, vy budete mít úkol spolu. Musíte zazpívat spolu karaoke" zadala jsem další úkol. ,,Tiril a Marte, vy musíte tančit na barových židlích a ty Mikuláši na baru," dala jsem jim úkoly. ,,A Co můj úkol?" zeptal se Quentin. ,,Ty musíš upéct dort," řekl jsem. ,,Okey," řekl a šel do kuchyně. Hlídala jsem Johannese, ať nepije. Makula právě šla za Tarjeiem a já ji sledovala. ,,Ahoj, dostala jsem takový úkol," řekla. ,,A jaký?" vyzvídal. ,,Mám tě políbit, jestli ti to vadí, můžu nějak Terču ob," řekla ale nedokončila, protože ji Tarjei políbil. ,,Tyhle úkoly budu plnit rád pořád," řekl. ,,Dáte si dort?" ptal se Quentin, který právě dodělal dort. Rozkrájel ho a já ochutnala jako první. ,,Dobrý a teď je čas na Tiril, Marte a Mikuláše," řekla jsem a šla jsem pustit nějakou pořádnou hudbu. Holky a Mikuláš tam pořádně trsali. Vážně úžo. Doro a Lukas šli zpívat a vybrali si písničku Way Back Into Love, protože jinou z výběru ani trochu neuměli. Celkem jim to šlo.
I've been living with a shadow overhead
I've been sleeping with a cloud above my bed
I've been lonely for so long
Trapped in the past
I just can't seem to move on.
A tak dále.Všichni jim tleskali jako šílení. ,,Jste fajn duo," řekl Sturla. ,,A teď jdu zpívat já!" řekl Emilien a začal zpívat. Zpíval falešně a to vážně hooodně. Ani nepřemýšlel a vybral si písničku od JoJo Siwy! Všichni se mohli potrhat smíchy.
Bop, bop, twist, twist
Check it off your checklist
Chug, chug, kick it
Move it, move it, mix it
Right left, all around
Disco, disco, to the ground
Boogie, boogie, freestyle
Then freezeAsi si dokážte představit, jaké je to když to zpívá opilý Jacquelin, který neumí zpívat ani normálně. Zněl jako zmutovaná kráva skřížená s opilým koněm.Takže tak. Za minutu přišli trenéři a pěkně nás seřvali, takže jsme museli na pokoj.
,,Pustíme si nějaký film?" zeptala se Hanna. ,,Jo, klidně a jaký?" zeptala jsem se. ,,Třeba.... Co ta holka chce?" řekla. ,,Jo klidně," řekla jsem a Hanna vytáhla svůj notebook a hledala. Potom jsme se do 21:30 dívaly a potom jsme trochu kecaly. ,,A Co Makula a Tarjei?" zeptala se Hanna. ,,Ti, asi spolu chodí," řekla jsem. ,,To bych do ní neřekla," řekla. ,,Já taky ne, začalo to tím, že jsem s Tarjeiem a některými jinými biatlonisty byla na snídani a řekla jsem Tarjeiovi, že je její idol a on se s ni chtěl sejít," řekla jsem popravdě. ,,A Co ty, líbí se ti nějaký biatlonista?" zeptala se mě. ,,Ne," řekla jsem. ,,Takže jo," řekla a já se šla osprchovat a převléct do pyžama. ,,Zajímalo by mě, jak Quentin upekl za necelých deset minut ten dort," řekla Hanna. ,,Nad tím jsem nepřemýšlela, je to nějaké divné. Napíšu mu SMS," řekla jsem a chňapla svůj mobil.
Jak si tak rychle upekl ten dort?
Chceš vědět pravdu?
Jo, jestli si ten trest nesplnil, tak,mi zítra za mého dohledu upečeš dvoupatrový dort.
Ok, řeknu ti pravdu. V ledničce byl jeden dort tak jsem ho vzal, chtěl jsem vidět Tiril, Marte a Mikualse tančit.
Aha tak zítra se teď na pečení. Sladké sny.
Sladké sny.
,,On to jen vzal z ledničky," řekla jsem Hanně a pořádně jsme se hihňaly. ,,Dobrou," řekla Hanna. ,,Dobrou," řekla jsem a vypla světlo.
Už je ráno. ,,Dobré, jdeme spolu na snídani?" zeptala se mě Hanna, když už jsme oba byly převlečené. ,,Jasně," řekla jsem a šla jsme dolů. Byl tam jen Johannes, Quentin a Elvira. ,,Ahoj, kde jsou ostatní?" Zeptala se Hanna. ,,Asi v posteli, včera to byl nářez," řekl Johannes. ,,A Co ty, nepil jsi?" zeptala jsem se Johannese. ,,Ne ani kapku, jinak bych chrápal na pokoji jako Vetle," řekl. ,,Ahoj," do jídelny přišla Ingrid a byla celá rozlámaná. ,,Co se stalo In?" zeptala se Elvira. ,,Ale, spala jsem na Tarjeiově posteli, která je pěkně nepohodlná," řekla. ,,A cos tam dělala?" zeptal se Johannes. ,,No Sturla se nade mnou slitoval, když Makula zamkla dveře od našeho pokoje," řekla. ,,A kde spal Tarjei?" zeptal se Johannes. ,,Co já vím asi v moji posteli," vtipkovala Ingrid. ,,Ahojky," řekli Tarjei a Makule, kteří spolu stáli ve dveřích. ,,Čau," řekli všichni. ,,Tvoje postel je pěkně tvrdá, dal jsi tam snad kameny?" ptala se Ingrid. ,,No já," začal. ,,Kde ji brácho spal?" zeptal se Johannes. ,,No u Makule, protože mi bylo špatně a bylo to nejblíž," řekl a sedli si se snídaní vedle nás.
,,Makulo! Cos dělala s Tarjeiem?" zeptala jsem se jí, když jsme šli na trénink. ,,No my," řekla. ,,No ty ses do něj zamilovala," řekla jsem. ,,No jo no," řekla. ,,A spala si s ním?" vyzvídala jsem. ,,Ne, co si o mě myslíš?" řekla naštvaně. ,,Tak jako promiň," řekla jsem. ,,Holky!!!!!!!! Stooop!!!" křičel někdo za nám s velmi silným Francouzským přízvukem. ,,No co je Quentine?" zeptala jsem se. ,,Jen že se ti omlouvám za to, že jsem švindloval. Já moc péct neumím," řekl. ,,Neva," řekla jsem a objali jsme se.
ČTEŠ
Můj život je biatlon
FanficTereza je nadějí českého biatlonu. Hned první den se potká s někým, kdo jí změní celý život. - Omlouvám se za nějaké blbosti, co tam jsou, je to moje první kniha, tak na to berte ohled.