18. To je lež!

126 6 2
                                    

Takže, teď přeskočíme celý týden, kdy se nic zajímavého nedělo. Kromě tréninků a návštěv nemocnice. Je čtvrtek a zase se jede sprint.

,,Zase jsem zaspala!" řekla Linn. Já jsem byla vzhůru a učila jsem se (francouzsky). Už jsem byla dávno po snídani a za pět minut jdu na stadion. Dneska odpoledne asi pustí Quentina, prý je už v pořádku, jen nebude ještě závodit. Vstanu a dojdu Linn pro snídani. Ona se mezitím převlékla a potom jsme šly spolu na stadion. Přidala se k nám Maku. Celou cestu jsme se smáli, až Makula dostala škytavku. Když jsme přišly za trenéry, dívali se na nás velmi podezíravě. Viděla jsem Sturlu, tak jsem ho šla pozdravit. Skočila jsem mu na záda a on spadnul. Smáli jsme se na zemi. Měl na nohou běžky, takže jsme se nemohli rozmotat. Makula nás vyfotila a dala to na svůj instagram. Potom jsem ji seřvala a pak jsme se snažili rozmotat. Nemůžu říct, že to šlo lehce, hlavně s lyžemi a hůlkami nakonec jsme se rozmotali.

Je po sprintu, skončila jsem první. Sprint milujuuuuu. Druhá byla Tiril a třetí Marte. Z mužů byl první Johannes, druhý Sturla a třetí Emilien. Šla jsem Sturlovi pogratulovat a potom jsme šli na tiskovku. Cestou jsme si povídali a já se podívala na mobil. A kruciiiiiiiiii.

Tereza Michalčíková se dlouho netrápila z kolapsu svého přítele Quentina Fillona Mallieta a našla si náhradu.
Mladá biatlonistka Tereza Michalčíková si našla náhradu za Quentina Fillona Mallieta. Je to Sturla Holm Laegreid. Všechno nám utvrdila fotka na instagramu Markéty Davidové.

,,To už je moc!" vykřikla jsem, že to museli slyšet i u protinožců. ,,Co se stalo?" zeptal se mě Sturla. ,,To to se stalo a může za to Makulaaa!" křičela jsem. ,,Ježíši, to musí psát o všem i o tom co není pravda? Tohle už je moc," řekl Sturla a šli jsme na konferenci.

N=novinář, J=Já, S=Sturla
N: Co je mezi vámi?
J: Nic, jsme kamarádi.
S: Jsme kamarádi a se nás na to neptejte, NEPIŠTE o tom. Terka je s Quentinem a my jsme doopravdy jen kamarádi!
Sturla vybuchl a nadávali jim (i trochu sprostě)
N: Oh aha

Potom jsme odešli. Sturla byl pořád naštvaný. Já se ho snažila uklidnit. Moc to teda nešlo. Pořád nadával i něco v Norštině, čemu jsem nerozuměla (asi to bylo něco sprostého) potom jsme jeli do nemocnice vyzvednout Quentina. Dovezl nás tam Horn.

,,Ahoj," vstoupila jsem do pokoje. ,,Jak jsi mohla?" zeptal se a ukázal telefon s tím článkem. ,,To není pravda," řekla jsem. Do pokoje vstoupil Sturla. Quentin po něm něco řval Francouzsky, něco, čemu jsem zatím nerozuměla. No Francouzsky se učím jen týden. Sturla mu asi rozuměl, protože na něj taky mluvil Francouzsky. ,,Co kdybyste se uklidnili?" zaječela jsem. Oni byli zticha. Sturla pořád nadával něco Norsky a odešel z pokoje. ,,Nechci s tebou mít nic společného, ani s ním. Do hotelu půjdu sám," řekl a začal se balit. ,,Ok, miluju tebe. On je jen můj kamarád," řekla jsem a odešla jsem. Začala jsem brečet. Sturla venku kopal do lavičky. Když mě uviděl, objal mě. Byl tam i Phillip Horn, kterého jsem sice vůbec neznala, ale taky mě objal. Bylo mi sice trochu líp, ale pořád jsem z toho byla mimo a hlavně smutná. Ti novináři asi chtěli, ať nejsme spolu a to se jim vážně povedlo. Sturla už nenadával a objímal mě. Je to fakt úžasný kamarád. Phillip pustil rádio, snažil se odlehčit atmosféru, ale moc se mu to nepovedlo. Alespoň se snažil.

,,Makulo!" Křičela jsem, když jsem k ní a k Lucce vešla do pokoje. ,,Co je?" zeptala se. ,,Nic, jen že kvůli té fotce na instagram vyšlo toto," začala jsem a ukázala jsem ji ten článek, ,,A Quentin se se mnou rozešel." Řekla jsem, sedla jsem si na zem a rozbrečela jsem se jako malé dítě. ,,Já nechtěla, bylo to z legrace," řekla a objala mě. Lucka taky přišla a objala mě. ,,Já vím," řekla jsem, ,,Sturla na tiskovce vybochnul a nadával jim," řekla jsem, ,,Všechno jsme jim vysvětlili, ale oni nechcou vydat žádnou omluvu, nebo tak něco," řekla jsem ještě. ,,Je to hrozné, mohli by se alespoň omluvit," řekla Makula. ,,Jo," řekla Lucka. ,,Ahoj, můžu dál?" zeptal se Tarjei ze dveří. ,,Jo," řekly jsme. ,,Co se stalo?" zeptal se mě. ,,Neptej se ji, právě se nám povedlo ji jakž takž utišit," řekla Makule. ,,Omlouvám se," řekl a objal mě. ,,No je to jedno. Prostě se se mnou Quentin rozešel," řekla jsem. ,,To je mi líto," řekl a objal mě ještě víc. Tak jsme se tam tak objímali. Kdyby tam někdo přišel a tak si myslí, že jsme divní. ,,Už je to lepší, půjdu se učit do svého pokoje," řekla jsem a odešla.

Učila jsem se až do večera francouzštinu. Ani nevím proč, nějak mě to chytlo. Pak jsem šla na večeři a sedla jsem si sama. ,,Můžu?" zeptal se Emilien. ,,Ty nesedíš s Quentinem, Fabienem a tak dál?" zeptala jsem se. ,,Ne, Quentin tu ani není," řekl. ,,Tak si sedni," řekla jsem a on si ke mně sedl. ,,Já se ti omlouvám za Quentina, je toho na něj moc. Říkal mi, že tě miluje," řekl. ,,Já jeho taky, ale on se mnou nechce být," řekla jsem. ,,Mám takový nápad," řekl Emilien a vzal mě k nim do pokoje. Měl tam starý notebook. ,,Vím, že se to nemá dělat, ale uděláme vyjímku," řekl a začal něco dělat. ,,Ne ty se tam nabouráš?" zeptala jsem se. ,,Jo a podívám se, co začali psát," řekl. Podíval se do rozepsaných článku. Jeden se jmenoval OMLUVA. Emilien ho upravil a vydal. ,,Proč to děláš?" zeptala jsem se. ,,Quentin je můj kamarád a ty jsi taky moje kamarádka a chci, abyste byli šťastní," řekl a objal mě. ,,Jdu za Quentinem," řekla jsem a běžela jsem k němu. Zaklepala jsem. ,,Dále," řekl a já vstoupila.

Můj život je biatlon Kde žijí příběhy. Začni objevovat