12. Zavřete se do JZD!

143 8 5
                                    

,,Holky! Počkejte ještě na mě!" křičel někdo za námi. Zastavili jsme se a otočili. ,,Tarjeii?" zeptala se Makula. ,,Ahojky," řekl a dali si s Makulí pusu. ,,Ahoj Tarjeii," řekla jsem. ,,Čau Terčo," řekl mi. ,,Naučil ses vyslovovat Č?" zeptala jsem se. ,,Jo už umím i Ř," řekl. ,,Bonjour Tarjei," pozdravil ho ještě Quentin. ,,Ahoj," řekl mu Tarjei a šli jsme na stadion. Makula si povídala s Tarjeiiem a pořád se pusinkovali. Já si povídala s Quentinem. No co jiného mi zbývalo???

Konečně jsme na stadionu. ,,Takže si v podstatě dáte sprint, takže 3 kolečka, 2 střelby," řekl trenér. ,,Jasně Trenére," řekly jsme všechny. Já jela vepředu s Makulí. ,,A když budete mít chybu tak si obejdete trestné kolo!" křičel na nás na střelnici trenér. Mám 0 a Makule 1. Jedu dál a sama. Na další střelbě, tentokrát ve stoje jsem měla zase 0 chyb. Jedu dál. Nevím jak jsou na tom ostatní, to se dozvím až v cíli.

Už jsem dojela do cíle a jako první!!!! Druhá je Makula, třetí Lucka a čtvrtá Eva. Ted jsou trénovat Norové a Francouzi. ,,Válela jsi," řekl Makuli Tarjei. ,,Díky, ale střelba mi moc nejde," řekla. ,,Nechceš to zkusit někdy se mnou? Ne že bych na tom se střelbou byl líp," řekl. ,,No asi jo, díky," řekla a šla za mnou. ,,Ty jo on tě balí," řekla Makuli Eva. ,,Houby s voctem," řekla. ,,Vážně? Tak to s náma večer půjdeš ven," řekla Lucka. ,,No já něco mám," řekla Makule. ,,S Tarjeiem?" zeptala se Eva. ,,Jo," řekla. ,,Takže ty jdeš na rande? Proč nám to neřekneš rovnou?" zeptala se Lucka. ,,Dobře jdu na rande, A?" řekla Makule. ,,Konečně vyzvídaji někoho jiného než mě," řekla jsem. ,,Neboj, tebe to taky čeká. Co ty a Quentin?" řekla Makule. ,,Jsme kámoši," řekla jsem. Quentin jel zrovna okolo na běžkách a zamával mi. Já mu taky zamávala. ,,Takhle se kamarádi na sebe nedívají," řekla Makule. ,,No a?" řekla jsem. ,,No B?" řekla Lucka. ,,Zavřete se s těmi svými řečmi do JZD!!!" řekla jsem. ,,To by tu nějaké Terko muselo být," řekla Makule a odešla. ,,Maku?" Běžím za ní. ,,Co je?" zeptala se. ,,Promiň, jen mě vadí, že se furt ptáte na mě s Quentinem," řekla jsem a objala ji. Ona mě taky objala. ,,Jedeme se převléct," řekla a šli jsme se do buňky převléct ze sportovního.

Je večer a asi půjdu ven. ,,Hanno, Já půjdu ven!" řekla jsem Hanně. ,,Jo, jak dlouho budeš pryč?" zeptala se mě. ,,Půl hoďky až hoďku," řekla jsem. ,,Ok, někoho si tu pozvu, nechoď prosím dřív," prosila. ,,Jasně," řekla jsem, na hlavu jsem si narazila její čepici a šla jsme. ,,Do prkenný vohrádky!!!" křičím na celý hotel. Já jsem vážně v pokoji nechala mikinu a nemám ani bundu. Vraťte se nemůžu, co budu dělat? ,,Terko? Co nadáváš? Sice jsem ti nerozuměl, ale znělo to naštvaně," řekl Johannes. ,,Jen jsem si nechala v pokoji mikinu a nechci rušit Hannu, má návštěvu," řekla jsem. ,,Vem si moji, zítra mi ji vrať," řekl a hodil mi mikinu. ,,Díky!" zakřičela jsem na něj a šla jsem ven. Sedla jsem si na lavičku a dívala se po okolí, nebyla taková tma. Vidím Makuli a Tarjeie jak se líbají pod stromem. Přeju jim to. ,,Není ti tu zima?" zeptal se za mnou Quentin. Ten jeho silný Francouzský přízvuk poznám i na míle daleko. ,,Ne," řeka jsem, ale klepala jsem se, takže mi dal svoji bundu. ,,Já jdu na poradu na zítra, uvidíme se zítra, budu ti fandit," řekl. ,,Jo díky," řekla jsem. ,,Čau Terko!" křičel za mnou Sturla se svou zlomenou rukou. ,,Ahojky, nechceš se projít?" zeptala jsem se. ,,Jo rád," řekl a šli jsme ke stadionu. ,,Jaká je tvoje oblíbená písnička?" zeptal se mě Sturla a vyndal telefon, stáli jsme u stadionu. ,,Cheerlaeder od OMI," řekla jsem a čekala, že se bude smát. ,,Moje taky" řekl. ,,Vážně?" zeptala jsem se. ,,Jo, dáš si jablko?" řekl a vyndal z kapes dvě jablka. ,,Jo," řekla jsem a vzala jsem si. ,,Co to máš za čapku?" zeptal se. ,,Ta je od Hanny," řekla jsem, ,,Moje se ztratila." ,,Oh, to je mi líto, ale ta bunda asi taky není tvoje," řekl a ukázal na Francouzskou vlajku. ,,Máš pravdu, je Quentina," řekla jsem. ,,Aha," řekl. ,,Neboj mám i něco norského," řekla jsem a do tepla si Quentinovu velkou bundu a Sturla uviděl mikinu s vyšitým JTB. ,,Ty jsi mezinárodní," řekl a zasmál se. ,,A Co ty a tvoje ruka?" zeptala jsem se ho. ,,Je v pohodě a teď já se na něco zeptám tebe," řekl. ,,Ok," řekla jsem. ,,Co ty a Quentin?" zeptal se. ,,Jsme kámoši a s těmi otázkami se zavřete do JZD!!!!!" Křičela jsem. ,,Promiň, asi jsem se na to neměl ptát. A Co je to vlastně JZD?" řekl. ,,Jednotné zemědělské družstvo," řekla jsem. ,,Aha," řekl a šli jsme do hotelu, protože se hodně ochladilo. Cestou se k nám přidali Makula a Tarjei. ,,Ahojky hrdličky," pozdravil je Sturla. ,,My nejsme hrdličky," řekla Makule. ,,Proč to zapíráš? Vždyť spolu chodíme," řekl Tarjei a políbil Makuli. Před hotelem jsem řekla, ,,Tarjeii? Můžeš to vrátit Johannesovi?" zeptala jsem se a sundala jsem si Quentinovu bundu a ukázala jsem na Johannesovu mikinu. ,,Jo," řekl, Já si ji sundala a oblékla jsem si Quentinovu bundu. ,,Já jdu vrátit tu bundu," řekla jsem a běžela do pokoje 14. ,,Ahoj," řekla jsem, když jsem vtrhla do pokoje. ,,Čau, Posaď se," řekl Quentin a já si vedle něho sedla. ,,Tady máš tu bundu," řekla jsem a podala mu bundu. ,,Díky," řekla jsem. Chvíli jsme tam seděli. ,,Asi bych ti měl něco říct," řekl. ,,Co?" zeptala jsem se. ,,J-já tě miluji," řekl.

Teď to začne být trochu zajímavější. Jinak díky za 250 přečtení.

Můj život je biatlon Kde žijí příběhy. Začni objevovat