8. Vorvaň hraje

151 8 0
                                    

Pohled Terky
,,Ježíšišmankote!" vykřiknu česky hrůzou. ,,Já té spleti slov nerozumím," řekl mi Quentin. Já jen ukážu jak Fourcade leže se Sturlou z okna. ,,Il ne veut pas dire que," řekne Quentin naštvaně a už za ním běží. Já běžím za ním. Vyřizuje to s Fourcadem a já pomáhám Sturlovi. ,,Allons-nous prendre un café?" zeptá se Fourcade Quentuna po jejich dlouhé hádce. ,,Oui," řekne Quentin. ,,Můžete mluvit nějak srozumitelně?" zeptáme se jich s Laegreidem. ,,Zkusíme se domluvit svou rodnou řečí, to bude sranda," řekne Fourcade a my jen přikývli. To bude zajímavé, ale asi i sranda.

,,Alors allons-nous prendre un café?" zeptal se Fourcade. ,,Ja, selv om jeg ikke forstår deg i det hele tatt," řekl zase Sturla. ,,Hej, vy máte nevýhodu, si rozumíte, musíte jeden mluvit jiným jazykem," řekla jsem. ,,Je ne vous comprends pas, veuillez le dire en anglais," řekl Quentin. ,,Že je to nefér, protože vy dva si rozumíte," řekla jsem Anglicky. ,,Oh, ok. Budu mluvit..... Německy i když budu Martinovi rozumět, tak alespoň on mě ne," řekl. ,,Ok," řekli jsme. ,,Hier ist ein Café, denkst du was du haben sollst?" zeptal se Quentin. ,,Už dooost!!! Chci vám rozumět!!!!!" křičím na ně již Anglicky. ,,Ok, s takovou bychom do kavárny v životě nedošli," řekl Quentin. ,,Jo, vážněto byl pitomý nápad," řekl Fourcade a zasmál se.

Po pěti minitách jsme došli do kavárny. ,,Co to bude?" zeptala se servírka. ,,Já si dám jen nějaké kafe," řekl Martin. ,,Já si dám latté se šlehačkou a čokoládovým topingem a borůvkový dort," řekla jsem. ,,Já si dám jen limonádu a muffin," objednal si Quentin. ,,A já si dám džus a prosím brčko, se zlomenou rukou se jinak moc nanapiju," řekl Sturla. ,,Ok, hned to bude," řekla paní a za dvě minuty byla zpět se všemi nápoji a zákusky. Jedli jsme, kecali a potom jsme už museli jít do hotelu. ,,A jak se dostanu do nemocnice, chytráku?" zeptal se Sturla Fourcada. ,,Já to zařídím a do nemocnice se vracet nebudeš," řekl Fourcade a vešel se Sturlou do nemocnice. Byla tam jiná paní. ,,Co dělal pan Laegreid venku? Měl být v posteli," divila se paní. ,,Paní, která tu předtím byla nám to povolila," řekl Fourcade. ,,Aha, tak to je v pořádku," řekla. ,,A kdy půjde domů?" zeptal se Fourcade. ,,Pane, Já nevím," řekla. ,,No a nemůže si promluvit o tom s doktorem?" zeptal se Fourcade a žďoubl do Laegreida. ,,Jasně, Pane doktore?!!??!?!?!??" řekla paní. ,,Ano?" zeptal se doktor. ,,Pan Laegreid si s vámi chce promluvit o tom, kdy může domů," řekla paní. ,,Ano, může i teď, jestli má s kým jít," řekl doktor. ,,Jo jde se mnou, Terkou a Quentinem," řekl Fourcade a ukázal na nás. ,,Tak jděte," řekl doktor a šli jsme. ,,Crrr Crrr," zvonil mi telefon. Vidím tam obrázek Makule. ,,Tohle musím zvednout," řeknu a oni přikývnou, jakože chápou.

J=Já, M=Makula
J: Co je?
M: Kde jsi?
J: Byla jsem se Sturlou a Quentinem na Kafe
M: Hele příště mě vem sebou, nebaví
J: Jasně. Ale dneska byl s námi tajný host
M: aha, jaký?
J: je tajný
M: vlastně
J: Jo a na snídani jsem snídani jsem seděla se Švédy a Tarjeiem
M: Cože??!?!?? Ty si seděla s Tarjeiem?
J: Jo. Řekla jsme mu, že je tvůj idol
M: No a co dál?
J: Chce se s tebou někdy potkat!
M: Vážně?!?!? Omgggggggg!!!!!
J: Jo už musím.
M: Máš čas večer?
J: Zeptám se.

,,Co děláte večer?" zeptám se jich. ,,Asi budeme hrát na PlayStationu tady s Vorvaní, Quentinem, Emilienem, Simonem a možná i Johannesem. Chceš taky?" zeptal Fourcade. ,,Jo jasně," řekla jsem. ,,Ale máme jen 4 herní konzole, budeme se střídat jestli nevadí," řekl Fourcade. ,,Jo přijdu," řekla jsem, ,,Musím domluvit ještě s Makulí."

J: No už něco mám
M: A s kým a co?
J: Budu hrát Playstation
M: Ale ten mají jen Francouzi?!?!?!
J: Jo jdu k nim
M: Ty jo, můžu taky?
J: asi ne. Zeptám se napíšu ti SMS
M: Jasan.

,,Makula se ptá, jestli může taky," řekla jsem jim. ,,Jo může, ale musí o mě mlčet," řekl Fourcade. ,,Jasně," řekla jsem.

Můžeš!!!!

Ty jo!!!!!!

Jen musíš o tajném hostu mlčet jako hrob

Ano, jasně

,,Bude mlčet," řekla jsem jim a byli jsme i před hotelem. ,,Vzduch je čistý," řekl Quentin a šel s Martinem do pokoje. Potom jsme šli se Sturlou my.

Večer
,,A kdo je vlastně ten tajný host??" ptá se mě Makule. ,,Překvapení, jinak, mluvila jsem při večeři s Tarjeiem a říkal, že pozítří se s tebou chce potkat," řekl jsem ji. ,,Wow!!!!!" vykřikne. Hezký se oblečeme a dáme si "Make-Up". ,,Kam se tak fintíte holky?" zeptaly se nás Lucka s Evou. ,,Jen hrát Playstation," řeknu a jdeme k Francouzům. Z pokoje právě vychází Johannes. ,,Ty víš, kdo jste ten tajný host?" zeptala se ho Makule. ,,Ne," řekl a zaklepal na dveře. ,,Ahojky," řekl Emilien a otevřel dveře. Vejdeme do pokoje A sedneme si na zem na polštáře. ,,Kde je ten tajný host?" zeptá se nedočkavě Makula. ,,Ahojky," řekne a vyjde z koupelny Fourcade. ,,Ty vole," řekne český Makule. ,,Dneska ho hodláme s Emilienem porazit ve hře na PlayStationu," řekl Simon. A šli jsme hrát. Fourcade hrál s Emilienem, Simonem a Quentinem a já s Makulí, Sturlou a Johannesem. Rozhodli jsme se, že z každého kola první dva půjdou do finále. Z týmu číslo jedna postoupil Emilien a Simon a z našeho já a Johannes. ,,To není fér, Já jsem hrál jen jednou rukou," stěžoval si Sturla. ,,Hele stište se," někdo otevřel dveře a byl to Tarjei. ,,Vy hrajete Play Station beze Mě??!?!?!" řekl naštvaně. ,,Promiň, máme tu rozehranou hru, zahrajeme si jindy," řekl Quentin a vystrčil ho ven. ,,Ještěže neviděl Martina," řekl Emilien. ,,No a jdeme dokončit finále? Zajímá mě, kdo je nejlepší?" řeknu. ,,Jasně," řekl Emilien a sedli jsme si. První byl Emilien, video hry mu vážně jdou, druhý byl Johannes, třetí Simon. ,,Já už jdu," řekla Makula a odešla. ,,A kde budu spát?" zeptal se Sturla. ,,Na své posteli a Martin bude spát na mojí, když je trochu větší," řekl Quentin. Johannes uz taky odešel. ,,Já už taky půjdu," řekla jsem. ,,Jo jasně," řekla a Quentin mě doprovodil. ,,Večer byl fajn," řekla jsem. ,,Jo, to byl," řekl. Stáli jsme tak blízko sebe a on mě políbil, Já se odtrhla. ,,Omlouvám se, nevím co mě to napadlo," řekl. ,,Jo jasně já už jdu spát," řekla jsem. ,,Jo ahoj," řekl a odešel. Vtrhla se do pokoje A popřela se o dveře. ,,Co je?" zeptaly se holky, které byly všechny vzhůru. ,,A-ale nic," řekla jsem. ,,To těžko, červenáš se jako jahoda," řekla Lucka. ,,No dobře, on mě políbil," řekla jsem. ,,Cože? Jaké to bylo?" znásobila mě Makula otázkami. ,,Bylo to fajn, ale hned jsem se odtrhla, Já tu nejsem kvůli chlapům," řekla jsem. ,,Jo já vím," řekla Evča. ,,A každý jsme jiný," řeknu ještě. ,,Ok, ráno jdem do kavárny na čokoládu a všechno probereme," řekla Makule a šli jsme spát.

Můj život je biatlon Kde žijí příběhy. Začni objevovat