Hoofdstuk 25

846 29 1
                                    

~Een week later~

P.O.V. Niall

‘Hoe laat heb je met Ella ( de tante van Perrie) afgesproken?’ vraag ik aan Megan terwijl ik de veters van Amy’s NIKE’s strik. ‘Half 2, dus we moeten over 15 minuten weg’ vertelt ze glimlachend. Ik knik even en zeg tegen Amy dat ze mag gaan. Se springt gelijk op en rent de keuken uit. ‘Zayn en Perrie hebben vandaag een afspraak met management om het te vertellen’ vertelt Megan als ze tegenover me komt zitten. ‘Ik weet het, Zayn appte me gisteren. Hij is nogal nerveus’ grinnik ik. ‘Snap ik ook wel hoor, je weet nooit hoe ze zullen reageren’. Ik knik. ‘Zullen we gaan?’ vraagt ze na een tijdje. ‘Is goed’. Ik sta op en loop de woonkamer in waar ik Amy vol concentratie naar de tv zie kijken. Ik loop naar haar toe en til haar op. Ze schrikt even maar lacht dan. ‘Je mag me niet laten schrikken papa’ giechelt ze. ‘Ik wou je ook niet laten schrikken, ik wou alleen zeggen dat we moeten gaan’. “gaan we een hondje uitkiezen?’. Ik knik glimlachend en druk snel een kus op haar voorhoofd. Ik loop naar de gang waar ik Amy in haar jas helpt. Terwijl ik mijn eigen ja aan trek komt Megan ook de gang inlopen en trekt ze ook haar jas aan. ‘Klaar?’. Megan knikt en we lopen naar buiten waar een paar paps staan e wachten. Ik vind het echt verschrikkelijk dat ze mijn adres weten, het kleine beetje privacy dat ik nog had is nu ook weg. We lopen naar mijn auto en ik zet Amy in haar stoeltje waarna ik zelf achter het stuur ga zitten.

‘Is het hier?’ vraag ik als ik de auto parkeer. Megan knikt, ‘ja, achter het huis is en grote kennel’ legt ze uit. Ik knik en stap uit. Ik haal Amy uit haar zitje en ze klemt haar armen om mijn nek waardoor ik weet dat niet wilt dat ik haar op de grond zet. We lopen naar de voordeur en Megan belt aan. Al snel horen gerommel achter de deur en wordt er open gedaan. ‘Goedemiddag’ glimlacht een vrolijk, licht slordig uitziende vrouw, waarschijnlijk Ella. Megan glimlacht en geeft haar een knuffel. ‘Heey Ella’ zegt ze dan. ‘Heey Megan, leuk je weer te zien’. Ella draait zich naar me om en glimlacht. ‘Dan moet jij Niall zijn’ glimlacht ze. Ik knik. Ik zet Amy op de grond en Ella trekt me in een knuffel.

‘Megan vertelde dat dit je kerscadeau is’ verteld Ella terwijl we achter haar aanlopen. ‘Ja, dat klopt, ik vind het ook heel leuk’ zeg ik. Ik ijk even naar Megan en zie dat ze een beetje afwezig om zich heen kijkt. Ik stoot haar aan en ze schrikt op. ‘Wat is er?’ vraag ik fluisterend aan haar. ‘Niks’. Ik knik maar vertrouw het niet. Ik zie dat ze ergens mee zi, maar voor ik er verder op in kan gaan draait Ella zich om. ‘Ik waarschuw je vast, de honden zijn los maar we moeten er gewoon door heen’ legt ze uit waarna ze de tuindeuren openmaakt. Al snel worden we omringd door tientallen honden. Ik aai e een paar over hun kop terwijl we naar een soort schuur lopen die tussen een paar honden hokken staat. Zodra we de schuur inlopen worden we begroet door een stuk of acht schattige puppy’s. ‘Papa, ik wil ze allemaal’ zegt Amy terwijl ze bij een paar puppy’s neer knielt. ‘Dat kan niet prinses, we kunnen er maar 1 mee nemen’ grinnik ik. Ik kijk even naar Megan en zie dat ze aan het praten is met Ella terwijl ze over de kop van 1 van de pups aait. Ik ga naast Amy zitten en zet 1 van de pups op mijn schoot zet.

‘Jullie kunnen hem volgende week ophalen want dan is hij 8 weken’ zegt Ella als we een puppy hebben uitgekozen. Het is de jongste pup en het is echt een schatje. ‘Hoe zit het eigenlijk met zijn naam?’ vraagt Megan. ‘Hij heeft een officiële stamboom naar maar jullie mogen gewoon zelf een naam uitkiezen die jullie leuk vinden’ legt ze uit. We knikken en ondertekenen een formulier. ‘Dan zien we elkaar volgende week’ glimlacht ze dan waarna ze ons een knuffel geeft. Ik til Amy weer op. We lopen na nog een laatste keer gedag te hebben gezegd naar buiten. Ik zet Amy in haar stoeltje en ga achter het stuur zitten. Ik start de motor en rij weg. Ik kijk naar Megan en zie dat ze uit het raam aan het staren is. ‘Megan?’. Ze schrikt op uit haar gedachten en kijkt me aan. ‘Wat is er?’. ‘Niks, hoezo?’. ‘Je bent zo afwezig vandaag’. ‘Ow, ik leg het later wel uit’ zegt ze waarna ze weer uit het raam kijkt. Ik zucht even en kijk weer voor me.

‘Ik breng Amy wel even naar bed en ik trek even wat anders aan’ zegt Megan als we avond gegeten hebben. 'Is goed, ik ben in de woonkamer’. Megan knikt waarna ze Amy uit haar stoel tilt en naar boven loopt. Ik sta op en loop naar de woonkamer waar ik op de bank ga zitten. Al snel komt Megan naar beneden en gaat ook zitten. ‘Wat wou je nou vertellen?’ vraag ik dan. Ze zucht even en kijkt me aan.

‘Ik ben zwanger Niall…’.

Suprise!!! Dat hadden jullie niet verwacht he? Niall wordt weer vader!! Hoe denken jullie dat Niall gaat reageren?

XXX Emma

P.S. please vote!

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu