Hoofdstuk 14

1K 36 3
                                    

P.O.V. Megan

Niall trekt me op schoot en drukt zijn lippen op die van mij. Ik glimlach en ga wat beter zitten zodat ik aan elke kant van Niall een been heb. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen aantikken en ik open vrijwel direct mijn mond. We spelen een vurig spelletje tot Niall de leiding krijgt. Ik voel zijn hand onder mijn trui glijden en hij wacht even tot hij toestemming krijgt om hem uit te trekken. Ik knik even kort. Niall trekt zich terug en kijkt me even aan. ‘Weet je het zeker?’ vraagt hij dan. Ik knik en glimlach. Niall glimlacht ook en drukt zijn lippen weer op die van mij. Zijn handen glijden weer onder mijn trui en hij trekt he langzaam uit. ‘Je bent zo mooi’ fluister hij. Ik voel dat ik moet blozen. Hij plant zijn lippen in mijn nek op een plek waar ik kippenvel krijg. Hij zuigt een beetje zodat hij me markeert als de zijne. Hij kijkt er even goed keurend naar en glimlacht. Hij drukt zijn lippen weer op die van mijn en hij tilt me op. Hij legt me op het bed en komt nadat ik zijn shirt heb uitgetrokken boven me hangen.

Ik word langzaam wakker door Niall die wat dinge mompelt. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht als ik hem mijn haar hoor zeggen. Als ik terug denk aan gisteravond wordt mijn glimlach nog groter, het was geweldig en Niall was super lief. ‘Ben je wakker?’ vraagt Niall dan met een super sexy ochtendstem. ‘Ja, wat is er?’. Ik draai me om en kijk in de oceaan helder blauwe ogen van Niall. Niall glimlacht en geeft me een kus. Hij trekt me tegen zich aan en leunt met zijn voorhoofd tegen mijn voorhoofd aan. ‘Ik moet vandaag Meike ophalen van het vliegveld, om 12 uur’ zeg ik dan. Niall knikt en glimlacht. Op dat moment hoor ik Niall’s maag knorren. Ik grinnik even. ‘Zullen we gaan ontbijten?’ vraagt Niall dan. Ik knik glimlachend. Niall slaat de dekens van ons af en we stappen uit bed. Ik trek een trui van Niall aan en we lopen naar beneden. Ik ga aan de keukenbar zitten maar spring gelijk op als ik zie dat het al kwart over elf is. ‘Wat is er?’ vraagt Niall. ‘Het is al kwart over elf en ik moet over drie kwartier op het vliegveld zijn’ zeg ik gehaast. Niall grinnikt even en ik loop snel naar boven. Ik loop snel de kast in en pak een zwarte strakke jeans, een witte crobtop met CRAZY MOFOS erop en witte lage All Stars. Ik loop naar de badkamer, leg de kleren op de badrand en kleed me dan uit. Ik stap onder de douche en was me snel. Als ik klaar ben stap ik eronder uit en droog me af. Ik kleed me aan en doe wat make-up op. Als ik klaar ben loop ik snel naar beneden waar Niall nog rustig zit te ontbijten. Ik pak een appel en druk een kus op Niall’s wang. ‘Ik haal Amy ook wel even op’ zeg ik dan. Niall knikt en glimlacht. Ik loop naar buiten en stap in mijn auto. Ik start de motor en zet gelijk de radio aan. Na ongeveer 20 minuten kom ik aan op het vliegveld en parkeer ik de auto. Ik stap uit en loop dan rustig naar binnen. Als ik op de borden kijk zie ik dat de vlucht uit Amsterdam nog niet is geland. Mooi, tijd voor een Starbucks. Aangezien in de weg op het vliegveld wel weet kan ik in 1 rechte lijn naar de Starbucks lopen. Ik ga in de rij staan en ben ook al snel aan de beurt. ‘Doe maar een Caramel hot chocolate met slagroom’ zeg ik nadat ik even naar het menu-bord heb gekeken. De man knikt en zet wat dingen op de beker. Na 1 minuut is hij klaar. Als ik weer op het bord kijk zie ik dat de vlucht nu wel is geland en dat de bagage al op de band ligt. Ik loop naar de goede gate en zie al gelijk Meike lopen. Ze heeft me niet in de gaten omdat ze geconcentreerd op zoek is nar haar koffer. Als ze haar koffer heeft kijkt ze mijn kant op en zodra ze me ziet verschijnt er een grijns op haar gezicht. Ze haast zich gelijk naar de deur en vliegt me dan om de hals. ‘Heey Meeg’ zegt ze dan vrolijk. ‘Heey Meikie, ik heb je gemist’. ‘Ik heb jou ook gemist en heb je Amy niet meegenomen?’ vraagt ze als ze me heeft losgelaten. ‘Nee, ze heeft vannacht bij Louis geslapen omdat ik en Niall gister avond uit eten zijn geweest. Dus we moeten haar zo meteen even ophalen, het light toch op de route’ leg ik uit terwijl we naar mijn auto lopen. Meike knikt en grinnikt even. ’Zijn jullie alleen uit eten geweest?’ vraagt ze dan grinnikend. Ik voel dat ik rood wordt en dus stap ik snel in. Meike komt lachend naast me zitten. ‘Ik weet al genoeg’. Ik grinnik even en start dan de motor. ‘Moet ik nadat we Amy hebben opgehaald je naar huis brengen?’ vraag ik dan aan Meike. Ze lacht even nerveus waardoor ik weet dat er iets aan de hand is. ‘Ik kan eigenlijk morgen pas daar intrekken’ zegt ze dan lacherig. Ik schut lachend mijn hoofd typisch Meike. ‘Waarom?’ vraag ik dan. ‘Ze was op bezoek bij haar familie in Wolverhampton’ verteld Meike. Een vreemd gevoel bekruipt me maar ik schut het aan de kant. Na ongeveer 10 minuten komen we aan bij Louis en parkeer ik de auto. ‘Meik kom je? We zijn er’ zeg ik tegen Meike die op haar telefoon zit. Ze kijkt op en knikt. We stappen uit en lopen naar de voordeur. ‘je mag me trouwens zo wel naar huis brengen Sacha appte me net dat ze al thuis is’ zegt Meike dan. ‘Ik knik en druk op de deurbel. Al snel wordt er opengedaan door Eleanor. ‘Heey El’ zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. ‘Heey Meeg, Amy ligt te slapen, ze heeft vannacht nogal slecht geslapen’ legt ze uit terwijl we naar binnen lopen. Ik knik en glimlach. ‘Dit is trouwens Meike’ zeg ik dan terwijl ik Meike wat naar voren duw. ‘Heey, ik ben Eleanor, maar je mag me wel El noemen’ zegt Eleanor vrolijk. Meike grinnikt even terwijl ze een knuffel krijgt. ‘Waar is Lou eigenlijk?’. ‘Ow, even boodschappen doen’. ‘Oké, ik ga Amy even wakker maken’ zeg ik dan glimlachend. ‘Is goed, ze ligt op de logeer kamer’. Ik knik en loop dan naar boven. Als ik de logeer kamer inloop zie ik dat Amy als een klein bolletje midden op het tweepersoonsbed ligt. Ik glimlach even waarna ik naar haar toe loop. Ik ga naast haar zitten en schut haar een beetje door elkaar. ‘Aams wakker worden’. Ze begint wat te draaien. ‘Mama?’ vraagt ze dan slaperig. ‘Wat is er meisje?’ vraag ik terwijl ik haar optil. ‘Ik wil niet wakker worden’ mompelt ze terwijl ze één arm om mijn nek vouwt en een duim in haar mond stopt. ‘Wil je wel naar huis?’. Ze knikt en ik sta op. Ik pak de logeertas en loop dan naar beneden waar Eleanor en Meike op de bank zitten. ‘Zullen we gaan?’ vraag ik dan. Meike kijkt op en knikt. Zij en Eleanor staan op en lopen naar me toe. ‘Doei, kleintje’ zegt Eleanor tegen Amy en Amy zwaait even slaperig. ‘Ik spreek je later wel’ zeg ik dan. Eleanor knikt waarna we naar de auto lopen. Ik leg Amy in haar stoel en ga dan naast Meike zitten. ‘Wat is het adres?’ vraag ik dan. ‘In Oxford Street boven de Hollister’. Ik knik terwijl ik de motor start. ‘Hoe kom je eigenlijk aan dat appartement?’ vraag ik dan. ‘Ow gewoon via een of andere site’. Wat zijn we weer lekker vaag vandaag. Meike zet She's not afraid op en we zingen allebei luidkeels mee. She's not afraid is namelijk ons liedje, we luisteren het altijd als we samen zijn, zelf als we skypten. Na ongeveer 10 minuten zijn we er en parkeer ik de auto. Als ik in de achteruitkijkspiegel zie ik dat Amy nog rustig ligt te slapen. ‘Ik loop wel even mee naar de voordeur’ zeg ik dan tegen Meike. Ze knikt en we stappen uit. Nadat Meike haar tassen heeft gepakt lopen we naar de voordeur en Meike belt aan. We horen wat geruis. ‘Heey Sacha hier, ik komt even naar beneden wacht even’ horen we Sacha krakerig zeggen. We wachten even en horen wat gerommel. De deur gaat open en mijn hart stokt in mijn keel.

‘Megan?’

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu