P.O.V. Megan
Ik word langzaam wakker en er verschijnt gelijk een glimlach op mijn gezicht. Gisteren was zo geweldig en ik ben zo gelukkig. Nadat we gegeten hadden, zijn we nog naar het park geweest en hebben we nog gewandeld. Als ik op mijn mobiel kijk zie ik dat het al 11 uur is. Ik zucht en sla dan de dekens van me af ik stap uit bed en doe mijn haar in een knot. Als ik beneden kom zie ik dat Liam en Amy op de bank zitten en tv kijken. ‘Goedemorgen’ zeg ik terwijl ik me uitrek en naar ze toe loop. Ik druk een kus op Amy’s kruin en ze kijkt even op. ‘Goedemorgen’ zegt Liam terug en hij glimlacht naar me. Ik laat me naast he mop de bank vallen en zie dat ze naar Dora aan het kijken zijn. ‘Hoe was gisteren?’ vraagt Liam aangezien hij gisteravond half lag te slapen en alleen weet dat Niall en ik nu een stelletje zijn. Ik krijg gelijk een glimlacht op mijn gezicht als ik er aan denk. ‘Het was echt geweldig’ begin ik mijn verhaal.
‘En daarna zijn we naar huis gegaan’ eindig ik mijn verhaal met een glimlach. ‘Dat klinkt heel gezellig zegt Liam. Ik knik en leg mijn hoofd op Liam’s schouder. Amy klimt via Liam op mijn schoot en gaat met haar gezicht richting mijn gezicht zitten. ‘Is Ni-Ni nu mijn papa?’ vraagt Amy dan. ‘Een soort van’ zeg ik niet wetend of Niall het eigenlijk wel wilt en ik geef haar een knuffel. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht en haar ogen beginnen te glanzen, iets wat ik nog nooit bij haar heb gezien. ‘Ik ga vandaag naar Sophia’ zegt Liam dan. ‘De Sophia die je in een club hebt ontmoet en wat zogenaamd niks betekende?’ vraag ik lachend. ‘Misschien maar ik ga daar dus naartoe’ zegt hij terug. Ik grinnik en til Amy dan van mijn schoot. ‘Ik ga ff ontbijten en douchen’ zeg ik terwijl ik naar de keuken loop.
Als ik klaar ben ruim ik alles op en loop naar boven. Ik loop mijn badkamer in en kleed me uit. Ik zet de douche aan en stap eronder. Ik was snel mijn lijf en haar en stap er dan weer onder uit. Ik droog me af en trek ondergoed aan. Ik loop mijn kamer weer in en loop mijn in loop kast in. Ik pak een korte broek en een eenvoudige tanktop en trek het aan. Ik loop terug mijn badkamer in en kam mijn haren. Ik föhn het en doe het in een hoge staart. Ik loop weer mijn kamer in. Haal mijn telefoon van de lader en loop dan weer mijn kamer uit. Ik unlock mijn iPhone en zie dat ik een bericht heb van Niall. Terwijl ik naar beneden loop open ik hem.
‘Heey babe, lekker geslapen? XX´
Mijn mondhoeken krullen gelijk omhoog als ik hem lees. Ik loop de woonkamer in en ga op de bank zitten.
Me: Heey, ik heb heel lekker geslapen en jij?? XX
Ni: Ik heb ook heel lekker geslapen, moest de hele tijd aan je denken. (Ik schiet in de lach)
Me: Wat ga je doen vandaag?
Ni: Weet nog niet hoezo?
Me: Liam gaat zo weg, heb je zin om te komen?
Ni: Natuurlijk heb ik zin om te komen, hoe laat?
Me: Binnen 30 minuten??
Ni: Is goed!
Niall en ik praten nog even tot Amy de kamer inkomt rennen. ‘Mama, ik in bad’. Ik grinnik even en sta dan op. ‘Ow ja, is dat zo?’ vraag ik lachen terwijl ik haar optil. Ze knikt en ik loop naar de gang. Als ik naar boven wil lopen komt Liam naar beneden lopen. ‘Ik ga, ik denk dat ik morgen pas weer thuis kom’ zegt hij. ‘Oki, Niall komt zo’ zeg ik terug. Ik geef Liam een knuffel en loop dan naar boven. Ik loop Amy’s kamer in en ik loop haar badkamer in. Ik zet de badkraan aan en help Amy uit haar kleren. Ik zet haar in bad en geef haar haar bad eend. Na ongeveer 20 minuten zijn we klaar en ik haal het stop uit het bad. Ik wil Amy uit bad tillen als de bel gaat. ‘Wacht heel even’ zeg ik tegen Amy en ze blijft rustig astaat. Ik loop naar het raam in Amy’s kamer en maak het open. Ik zie dat Niall voor de deur staat en er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. ‘Ni!’ roep ik naar hem. Hij kijkt op en glimlacht. ‘Hey babe’. Ik haal de huissleutel uit mijn zak. ‘Hier, ik moet Amy even aankleden, ik kom zo’ zeg ik terwijl ik de sleutels naar beneden gooi. Niall vangt ze op en probeert de deur open te maken. ‘Andere sleutel’ zeg ik lachend. Niall wordt rood en maakt dan snel de deur open. Ik grinnik even en sluit dan het raam. Ik loop de badkamer weer in en til Amy uit bad. ‘Wie was dat?’ vraagt ze terwijl ik haar afdroog. ‘Niall’ zeg ik en ik til haar op. Er verschijnt een glimlach op haar gezicht en ik loop haar slaapkamer in. Ik zet haar op de commode en help haar in haar kleren. Ik zet haar op de grond en ze rent gelijk weg. Ik grinnik even en loop dan achter haar aan. Als ik beneden kom zie ik dat Niall op de bank zit met Amy op zijn schoot. ‘Heey’ zeg ik terwijl ik naar hem toe loop en naast hem ga zitten. ‘Heey babe’ zegt hij en hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik trek me terug als ik Amy hoor giechelen. Ik kijk Niall even aan en kijk dan naar Amy. ‘Wat valt er te lache?’ vraag ik met een glimlach op mijn gezicht en ik trek haar op mijn schoot. ‘Niets’ giechelt ze. Ik grinnik en druk een kus op haar wang. Ze giechelt weer en kruipt dan weer op Niall´s schoot. ´Wil je wat drinken´ vraag ik lachend aan Niall en ik sta op. ´Ja graag, doe maar wat´ zegt hij terug en ik loop naar de keuken. Ik pak 2 glazen uit de kast en vul ze met Fanta. Ik pak Amy´s beker en vul hem met ranja. Ik loop weer terug de kamer in, zet de glazen op tafel en geef Amy haar beker. ´Dank je´ zegt Niall terwijl ik de tv aanzet en naast hem ga zitten. Amy klimt van Niall´s schoot af en gaat in haar eigen stoel/poef zitten. Niall slaat zijn arm om me heen en ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
‘Moet je nog wat doen vandaag?’ vraagt Niall na een tijdje. ‘Moet eigenlijk nog naar de supermarkt maar dat kan morgen ook nog wel’ zeg ik terug. ‘We kunnen zo wel even gaan, anders zitten we toch de hele dag binnen’ zegt Niall. ‘Wil je dat?’. ‘Tuulk’. ‘Oké, maar zullen we dan gelijk gaan?’ vraag ik en Niall knikt. ‘Aams kom je, we gaan even boodschappen doen’ zeg ik tegen Amy terwijl ik de tv uitzet. ‘Oké’ zegt ze vrolijk en ze staat op. Ze loopt naar de gang en Niall en ik lopen achter haar aan. ‘Ni, kun jij Aams even helpen?’ vraag ik terwijl ik mijn en Amy’s schoenen pak. Niall knikt en zet Amy op de trap. Ik geef Niall Amy’s schoenen en trek daarna snel mijn zwart-roze Vans aan. ‘Klaar?’ vraag ik als ik zie dat Niall klaar is met Amy. Hij knikt en staat op. Ik maak de voordeur open en we lopen naar mijn auto. Niall zet Amy in haar stoel terwijl ik achter het stuur ga zitten en hij komt daarna naast me zitten. Ik start de motor en rij het terrein af. ‘hoelang moet je eigenlijk nog met je krukken lopen?’ vraag ik dan. ‘Nog een paar dagen denk ik’. Niall kijkt me even aan en glimlacht. Ik glimlach terug en Niall legt zijn hand op mijn boven been. ‘Mama, mag muziek aan?’ vraagt Amy dan. Ik kijk in de achteruit kijk spiegel en zie dat ze met smekende puppy ogen aankijkt. Ik grinnik even en zet dan de radio aan. ‘En dan nu One Direction met Midnight Memories’ zegt de presentator en het intro van MM klinkt door de auto. Ik zie dat Niall een grijns op zijn gezicht krijgt en hij begint luidkeels mee te zingen. Ik grinnik en neurie zachtjes mee.
Als het nummer is afgelopen begint Amy hard te klappen. Na een paar minuten zijn we bij de super markt en parkeer ik de auto. Niall en ik stappen uit en ik haal Amy uit de auto. Ik zet haar op de grond en we lopen de winkel in. Ik pak een karretje en zet Amy in het zitje. We lopen door de poortjes en ik haal het boodschappen lijstje uit mijn zak.
‘Ni, we zijn geen boodschappen voor jou aan het doen’ zeg ik lachend als ik zie dat Niall weer wat in de kar gooit wat niet op het lijstje staat. ‘Nou en, ik heb gewoon zin in chocolade’ zegt hij terug. Ik grinnik even geef Niall een duw. Hij geeft me een nep beledigde blik en drukt dan een kus op mijn wang. Ik zie een paar meiden (waarschijnlijk fans) naar ons kijken m aar ik trek me er niks van aan. ‘Hebben we alles?’ vraagt Niall dan. ‘We hebben zelfs teveel’ zeg ik lachend en ik duw de kar naar de kassa. Ik ga in de rij staan en samen met Niall pak ik alles op de band. Na een tijdje zijn we aan de beurt en worden onze spullen gescand. Ik betaal terwijl Niall alles in een tas stopt. Als hij klaar is lopen we weer naar mijn auto. Ik til Amy uit de kar en zet haar in de auto. Als ik haar heb vast gezet heeft Niall de tas in de auto gezet en ik breng snel de kar weg. Als ik weer bij de kom zie ik dat Niall met Amy aan het praten is. Ik stap in en kijk Niall glimlachend aan. Ik start de motor en rij weg.
Ik trek de voordeur dicht en loop met de tas naar de keuken. Ik pak snel de tas uit en hoor gelach uit de woonkamer komen. Als ik klaar ben loop ik de woonkamer in en zie dat Niall Amy haan het kietelen is waardoor Amy de slappe lach heeft. Ik grinnik even en loop dan naar ze toe. ‘Houd op!’ roept Amy lachend. Niall blijft doorgaan en Amy blijft lachen. ‘PAPAA!’ roept ze dan en Niall stopt verbaasd met kietelen. ‘Papa?’ vraag ik verbaasd. ‘Ni-Ni bedoel ik’ zegt ze geschrokken. Ik zie dat Niall een glimlach op zijn gezicht krijgt en hij zet Amy op zijn schoot. ‘Ik ben jou papa als jij dat wilt’ zegt hij tegen haar. ‘Echt?’ vraagt Amy voorzichtig. ‘Echt’. Amy krijgt weer een glimlach op haar gezicht, de zelfde als vanochtend. Ze kruipt dicht tegen Niall aan en stopt haar duim in haar mond. Niall slaat zijn armen om haar een en drukt een kus op haar kruin. Zo blijven ze even zitten en ik heb het gevoel dat Amy in slaap valt. ‘Ze slaapt’ zegt Niall dan. Ik glimlach en sta op. Ik breng haar wel even naar bed’ zeg ik terwijl ik Amy voorzichtig optil. Niall knikt en ik loop rustig naar boven. Ik loop Amy’s kamer in en leg haar voorzichtig in bed. Ik leg de dekens over haar heen en druk dan een kus op haar voorhoofd. ‘Slaap lekker kleintje’ fluister ik. Ze mompelt nog wat en vouwt dan haar armpjes om haar knuffelbeer. Ik loop haar kamer uit, sluit de deur en loop dan naar beneden. Ik ga naast Niall zitten en hij trekt met tegen zicht aan. ‘Vind jet het niet erg van dat papa?’ vraag ik dan. ‘Nee hoor, vind het juist heel leuk en fijn dat ze me ziet als haar vader’ zegt Niall glimlachend terug. Ik glimlach op gelucht en geef hem een kus. ‘Blijf je vanavond heir? Liam blijft toch bij Sophia’ vraag ik dan. ‘Is goed’ antwoord hij en hij drukt een kus op mijn kruin. Ik glimlach en leg mijn hoofd op Niall’s schouder.
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...