Hoofdstuk 40

511 8 0
                                    

P.O.V. Megan

"Megan kan ik even wat met je overleggen?" Ik kijk op van mijn computer en knik. Ik sta op en loop achter mijn baas, Jennifer, aan naar haar kantoor. "Hoe was het in Amsterdam?" vraagt ze terwijl we gaan zitten. "Leuk, druk" antwoord ik lachend. "Ik neem aan dat je volgende column over de Fashion week gaat?" Ik knik, "ja, hij is ook al bijna af, had nog zoveel inspiratie". Jennifer glimlacht. "Maar waar ik wou over hebben, is dat ik contact heb gehad met VOGUE Nederland en ze vroegen of ik aan jou wou vragen of je misschien ook maandelijks een column voor hun wil schrijven, het mag dezelfde column zijn als voor bij ons of wat anders, dat mag je zelf bepalen" legt ze uit. "Wow, sorry, dit zag ik niet aankomen, maar, ja, ik zou het heel leuk vinden om nog een artikel te mogen schrijven." Jennifer glimlacht en knikt, "dat had ik al verwacht, ik zal ze zo dan even bellen om ze te vertellen dat je akkoord gaat met het voorstel en dan zullen ze je vandaag of morgen bellen om dingen verder te bespreken." Ik knik, "oké, ik kan alleen morgen niet, Niall heeft een nogal." "Oké, dan laat ik ze dat even weten." Nadat we afscheid hebben genomen loop ik weer naar mijn werkplek, ik heb een soort kantoor achtig iets bij VOGUE, maar het is niet dat ik echt vaste werkdagen heb, het is meer als ik er zin in heb kan ik er heen komen.

"Ni, je raad nooit wat voor aanbod ik net heb gekregen!" Ik open de deur van mijn auto en stap in. "Nou, vertel." "Ik mag nu ook één keer per maand een column schrijven voor VOGUE Nederland" vertel ik enthousiast. "Nice, gefeliciteerd!" "Dank je, ben je vanavond op tijd thuis?" vraag ik terwijl ik mijn telefoon op speaker zet en hem in de houder zet. "Ik ben bang van niet, sorry, het is nogal moeilijk om te bedenken hoe we dit het beste kunnen vertellen en uitleggen, want het lijkt allemaal wel makkelijk, maar dat is echt niet zo, we willen straks ook niet horen dat duizenden fans zelfmoord hebben geprobeerd te plegen alleen maar omdat wij uit elkaar gaan en we willen ook niet dat jullie hier de schuld van krijgen." "Maakt niet, ik snap het wel. Ik ga nu even boodschappen doen en daarna Pat en Amy ophalen." Ik start de motor en rij weg. "Mm, oké, ik hoop voor acht thuis te zijn, maar ik app nog wel even als ik weg ga." "Oké, tot vanavond." "Doei schat." Ik hang op.

"Amy, als je eerst je huiswerk gaat maken mag je daarna even tv kijken, oké?" Amy knikt en rent daarna de woonkamer in. Met Patrick in mijn armen loop ik achter haar aan. Ik zet hem op de grond bij zijn speelhoekje, waarna ik naar de keuken loop. "Wil je vanavond kip of zalm eten?" vraag ik aan Amy die aan de keukentafel zit. Ze denkt even na. 'Zalm!" Ik glimlach en knik goedkeurend. Nadat ik de boodschappen heb uit gepakt loop ik de woonkamer in. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan.

"Ik ben thuis!" Amy springt op en rent naar de gang. Niet lang daarna komt Niall met Amy in zijn armen de woonkamer ingelopen. "Hey." Hij komt naast me op de bank zitten en geeft me een kus. "Hoe gaat het?" vraag ik aan hem. "Wel goed."

~ De volgende dag ~

"Ben je er klaar voor?" vraag ik aan Niall terwijl ik Patrick in zijn stoel zet. "As ready as I will ever be" zegt Niall grinnikend waarna hij me een mok met thee geeft. We gaan aan de keuken tafel zitten. "Hoe laat moeten we weg?" vraag ik aan Niall. "Over een half uur ofzo, om 9 uur moeten we daar zeg maar zijn." Ik knik. Nadat we een tijdje hebben zitten praatje gaat de bel. Niall staat op en loopt de keuken uit. Niet lang daarna hoor ik mijn moeders stem. "Hey mam" zeg ik glimlachend terwijl ik opsta om mijn moeder een knuffel te geven. "Hey, hoe gaat?" vraagt ze. "Wel goed, een beetje nerveus of niet Ni?". Niall kijkt op van zijn telefoon en knikt. "Ja nogal." Hij loopt naar me toe en vouwt een arm om me heen. "We moeten zo weg." Ik knik. "Oké, ik app nog wel even als we naar huis komen, mam." Ik geef mijn moeder een knuffel waarna ik naar Patrick loop en hem een kus op zijn kruin geef. "Is goed, veel succes." Nadat Niall en ik onze jas hebben aangetrokken lopen we naar onze auto.

Nadat we door de poorten van de parkeerplaats van het kantoor van Management rijden parkeert Niall de auto en stappen we uit. Bij de ingang staan Liam, Danielle en Harry al te wachten. We lopen naar ze toe en begroeten ze. Vanmiddag komt de videoboodschap van de jongens online waarin ze vertellen dat ze stoppen en wat er nog meer gaat gebeuren en ze gaan nu die video opnemen. Al snel komen ook Louis, Eleanor en Zayn aangelopen. Nadat we hun hebben begroet lopen we met ons achten naar binnen. Alles wordt nog even door genomen waarna Louis, Harry, Niall, Zayn en Liam een zendertje krijgen e ze achter een tafel, waarop een camera staat gericht, gaan zitten.

P.O.V. Niall

We moeten ongeveer een minuut wachten voor we te horen krijgen dat we mogen beginnen. "Hi, we are One Direction" zeggen we dan ook bijna meteen in koor. "Als eerst willen we jullie heel erg bedanken voor het kijken naar deze video" begint Liam zoals afgesproken, "we vinden het best wel moeilijk om deze video op te nemen." "We hebben namelijk besloten om na bijna 6 geweldige jaren te stoppen met One Direction" vervolgt Harry en we zijn even stil. "We hebben hier lang over nagedacht en heel erg getwijfeld of het wel de juiste keuze zou zijn, er zijn verschillende redenen waarom we stoppen, de eerste is dat we nu allemaal bezig zijn met het stichten van een familie en we willen graag meer tijd met hun doorbrengen en daarnaast vinden we dat we op dit moment een moment hebben bereikt met de band dat onze populariteit waarschijnlijk alleen nog maar zal dalen" legt Louis uit. Ik slik even voor ik aan mijn stuk begin, "dit betekend dat de band niet meer zal bestaat na vandaag, maar we hebben na veel vergaderen en overleg besloten om onze eigen platenmaatschappij te beginnen, Direction Labels." "We willen jullie wel laten weten dat het niet aan jullie ligt, we zijn jullie ontzettend dankbaar voor alle steun en support al deze jaren en natuurlijk voor alle awards die we hebben gewonnen" verteld Zayn dan, "wil je nog meer horen over ons besluit, we zijn vanmiddag om 2 uur te gast bij BBC Radio 1 samen met Eleanor, Danielle en Megan." "Bedankt voor het kijken, lots of love and we were One Direction" eindigen we in koor.

" "Bedankt voor het kijken, lots of love and we were One Direction" eindigen we in koor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

_____________________

Dit was het, het laatste hoofdstuk, hierna komt er alleen nog een epiloog online en daarna is het boek af,

Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden!!!

XXX Emma

Please vote and comment!

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu