hoofdstuk 22

846 29 0
                                    

~ 2 jaar later ~

(2013)

Leeftijden:

Amy: 5

Megan: 20

Liam: 20

Niall: 20

Louis: 21

Zayn: 20

Harry: 19

Het is nu 2 jaar later en er zijn een aantal dingen veranderd.

Megan is al best wel bekend en heeft haar eigen stuk bij een tijdschrift. Megan moet vaak weg maar ze neemt Amy altijd mee waardoor die al een jaar thuis les krijgt. Liam en Megan hebben net een zware tijd achter de rug want hun broertje, Patrick, is ongeveer een jaar geleden overleden door een auto-ongeluk. Verder heeft Meike een relatie gekregen met Calum en ze is een paar maanden geleden naar Australië verhuisd. Sacha is nog steeds heel gelukkig met Toby en ze wonen nu ook samen.

Het is nu december en de jongens hebben kerstvakantie.

P.O.V. Niall

'Papa!!'. Ik draai me om en zie Amy op me af rennen. Ik laat gelijk mijn tassen los en zak op mijn knieën. Het kan me echt niet schelen dat iedereen me kan zien, ik heb mijn prinsesje zo erg gemist. Ik spreid mijn armen en ze rent er gelijk in. Ik druk haar stevig tegen me aan. 'Ik heb je gemist papa' zegt ze terwijl ze haar armen om mijn nek vouwt en haar hoofd in mijn nek duwt. 'Ik heb jou ook gemist prinses' zeg ik tegen haar en ik druk een kus op haar voorhoofd. 'Waar is mam?' vraag ik dan terwijl ik ga staan met haar in mijn armen maar ik heb eigenlijk geen antwoord meer nodig. Ik krijg gelijk een glimlach op als ik Megan onze kant op zie lopen. 'Heey babe' glimlach ik terwijl ik Amy op de grond en trek haar tegen me aan. Ik druk mijn lippen op die van haar en voel dat ze moet glimlachen. 'Ik heb je gemist Ni' mompelt ze terwijl ze nog wat dichter tegen me aan komt staan. 'Ik heb jou ook gemist babe'. Ik laat haar weer los en til Amy, die zich de hele tijd aan mijn been vast hielt, weer op. 'Zullen we gaan?' vraagt Megan dan. Ik knik en pak mijn tas van de grond. 'Waar is je koffer?'. 'Die wordt morgen gebracht, hij was in het verkeerde vliegtuig terecht gekomen' leg ik uit. We lopen naar buiten en we lopen naar Megan's auto. '

~ 's Avonds ~

'Papa, je blijft nu toch wel thuis?' vraagt Amy als ik de dekens over haar heen trek. Ik slik even maar knik dan. 'Tuurlijk prinses, ik blijf gewoon thuis' zeg ik tegen haar waarna ik nog een kus op haar voorhoofd druk. 'Maar ga nu maar lekker slapen, dan gaan we morgen wat leuks doen' zeg ik er nog achteraan. Ik druk nog een laatste kus op haar voorhoofd waarna ik haar kamer uitloop. Ik loop naar beneden en ga naast Megan, die op haar laptop bezig is, zitten. 'Wat ben je aan het doen?' vraag ik aan haar terwijl ik mijn schoenen uitschop. 'even bezig met mijn stuk, hij moet volgende week af zijn' legt ze uit maar al snel daarna klapt ze hem dicht en legt hem naast haar neer. 'Ik doe het een andere keer wel' zucht ze en ze komt tegen me aan liggen. 'Is goed' mompel ik, ik trek haar nog dichter tegen me aan en druk een kus op haar kruin. 'Ik ga morgen trouwens met Perrie shoppen voor kerst'. 'Is goed, ik ga morgen met Amy wat leuks doen' zeg ik terug. 'Zullen we een film kijken?' vraagt Megan terwijl ze de tv aan zet. 'Is goed, als jij een film uitkiest dan pak ik wat te drinken enz.'.

P.O.V. Megan

Niall verdwijnt de keuken in en ik laat me op mijn knieën vallen voor onze kast met dvd's. Ik pak The Notebook en stop hem in de dvd speler. Op dat moment komt Niall met een dienblad met een glas cola, een flesje bier en een bak chips binnenlopen. 'Welke film wordt het?' vraagt hij terwijl hij het dienblad op de tafel zet en gaat zitten. 'The Notebook'. Ik ga naast hem zitten. Niall slaat zijn arm om me heen en leunt met zijn kin op mijn hoofd. Ik start de film, pak een hand vol chips en stop er een paar van in mijn mond.

'Patricks graf heeft eindelijk een grafsteen' zeg ik na een tijdje. 'Ik weet het, Liam had het verteld'. 'Ik wel bij, nu is het eindelijk Patricks graf e niet gewoon een bult zand waarin een bordje is gestoken'. Ik zucht even en voel dat Niall een kus op mijn kruin druk. Ik kijk even glimlachend omhoog en Niall drukt snel een kus op mijn lippen. 'I *kus* Love *kus* You *kus*'. Mijn glimlach wordt wat groter. 'I love you too' mompel ik terug. Al snel voel ik Niall's lippen weer op die van mij waardoor ik nog meer moet glimlachen. Ik heb hem zo erg gemist, het veilige gevoel als hij zijn armen om me heen slaat, zijn haar, dat zo mooi en zacht is, zijn geur, want hij ruikt zooo lekker, zijn knuffels waar he get zo lekker warm van krijgt, zijn glimlach, hoe trost hij op Amy is als ze iets voor hem maakt, het maakt eigenlijk niet uit want hij is altijd trots op haar, zijn ogen die zo mooi glanzen als hij blij of gelukkig is, zijn stem die me altijd gerust kan stellen en natuurlijk zijn lippen (waar ik zo van houd) die zacht en zoet zijn. Ja, ik heb hem echt heel erg gemist, en ik weet zeker dat hij mij en Amy ook heeft gemist.

Ik voel Niall's tong tegen mijn lippen aantikken en ik open natuurlijk mijn mond. Ik draai me o en ga zo zitten dat ik aan elke kant van hem een been heb. Ik voel dat hij moet glimlachen. Mijn handen gaan als vanzelf naar zijn haar. Niall's handen glijden naar mijn rug en verdwijnen onder mijn shirt. Ik grijns even. Ik geloof dat hij hetzelfde denkt als ik. Dit kan nog een hele leuke avond worden. 😜

🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧🇬🇧

Finally, een nieuw hoofdstuk!!!

In de komende hoofdstukken komen waarschijnlijk heel veel tijdsprongen want anders wordt het heel langdraadig. Ik denk ook dat het boek niet heel veel hoofdstukken meer krijgt, maar er komt wel een 'vervolg'. Het vervolg gaat over het leven van Amy en het gaat You Know My Name Not My Story. Ik begin daar natuurlijk pas mee als dit boek is voltooid!!

XXXX Emma!

Please vote!

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu