P.O.V. Megan
"Niall, kun jij misschien even Patrick een flesje geven, dan ga ik Amy helpen met aankleden" vraag ik aan Niall terwijl ik met Patrick in mijn armen onze slaapkamer inloop. "Is goed, moet ik wat ontbijt voor je maken?" vraagt hij terwijl hij Patrick van me overneemt. IK schud mijn hoofd, "nee, heb niet zo veel honger". Niall knikt en loopt de slaapkamer uit. Nadat ik ons bed even heb opgemaakt loop ik naar Amy's kamer. Als ik Amy heb geholpen met aankleden til ik haar op en loop ik naar beneden. "Goedemorgen papa" zegt Amy vrolijk terwijl ik haar op een stoel zet. "Goedemorgen Aams, wil je wat eten?" vraagt Niall aan haar en ze knikt. "Heb je Skipper al uitgelaten?" vraag ik dan aan Niall en hij schud zijn hoofd. "Ik laat hem wel even uit". "Oké, vergeet je daarna niet om even iets te eten". "Nee nee". Ik loop de keuken uit. Ik loop naar de gang en roep Skipper bij me. Nadat ik mijn schoenen heb aangetrokken lijn ik hem aan. Ik plug mijn oortjes in mijn telefoon en zet muziek op. Ik roep nog even dat ik ga voordat ik de deur uitloop.
"Skip, kom hier" roep ik naar skipper als we bijna bij de uitgang van het park zijn. Ik stop met lopen als Skipper naar me toe is gekomen. Terwijl ik zijn riem weer vast maak hoor ik achter me iemand 'Oh my god' fluisteren. Ik draai me om en zie twee meisjes staan. "Heey" zeg ik glimlachend. "H-Hoi, zouden we misschien met je op de foto mogen?" vraagt één van de twee. "Natuurlijk zeg ik glimlachend. Nadat we een foto hebben gemaakt geef ik ze nog een knuffel en nemen we afscheid. Ik loop het park uit en loop richting ons huis.
"Ik ben thuis!" roep ik terwijl ik de voordeur achter me dicht trek. Ik maak Skipper's riem los waarna ik de woonkamer inloop. "Hey" begroet Niall me. "Hoi mama." Ik ga naast Amy op de bank zitten en trek haar tegen me aan. "Hey schat, doet je been nog pijn?" vraag ik aan haar. "Een beetje vooral als ik er op moet staan ofzo." Ik knik en druk een kus op haar kruin. "Het komt wel goed, gelukkig mag het gips voor je naar school moet eraf." Amy knikt en glimlacht. "Hoe laat hebben jullie een vergadering?" vraag ik dan aan Niall. "Over 2 uurtjes moet ik weg." Ik knik. "Wil je wat eten?" vraagt Niall. "Ja, doe maar iets." Niall knikt en staat op. "Wil je ook wat te eten Aams?" Amy schudt haar hoofd. Ik pak de afstandsbediening en ik zet de tv aan. Niet veel later komt Niall met een bord in zijn handen weer de woonkamer inlopen. "We gaan een datum prikken voor de bekend making zegt hij dan terwijl hij me het bord geeft. "Wanneer willen jullie dat gaan doen?" vraag ik aan hem waarna ik een hap van mijn boterham neem. "Weten we nog niet precies, we hopen binnen een maand, het liefst voor onze 'pauze' is afgelopen." Ik knik. Op dat moment begint Patrick te huilen. "Ik ga wel" zegt Niall terwijl hij opstaat. Ik knik. "Mama, moet papa vanmiddag werken?" vraagt Amy dan. "Ja, hij heeft een vergadering." Amy knikt even, "papa moet vaak werken." Ik slik even. "Ik weet het." Ik sta op. "Ik moet even naar de wc". Ik loop de kamer uit en loop naar boven. Als ik de slaapkamer van Patrick binnen loop zie ik dat Niall Patricks luier aan het verschonen is. "Hey." Niall draait zich om en glimlacht. "Hey schat, wat is er?" Ik loop naar hem toe. "Ik zat na te denken, hé, moeten we het niet aan Amy vertellen, dat je gaat stoppen, ze vroeg net of je nog moest werken en toen ik ja zei, zei ze dat ze vond dat je veel moet werken, dus ik denk dat we haar wel blij maken als we vertellen dat je niet meer gaat werken" zeg ik tegen hem terwijl ik naast hem ga staan. "Ja, misschien moeten we dat ook doen, maar weet je wat het is, het is niet dat ik niet echt ga stoppen met werken, we stoppen alleen met One Direction." Ik knik, "ik weet het, maar ik denk dat ze het alleen al leuk vind dat je meer gaat thuis zijn." Niall knikt. "Je hebt gelijk, misschien moeten we het zo maar vertellen." Nadat Niall klaar is met Patrick tilt hij hem op waarna ik Patrick van hem overneem. "Zullen we het nu dan maar vertellen, nog voor ik naar de vergadering moet?" Ik knik. Samen lopen we naar beneden. Nadat we de woonkamer inlopen gaan we weer op de bank zitten. "Aams, papa en mama moeten even wat vertellen" zeg ik dan tegen Amy. Ze kijkt weg van de tv. "Wat is er?" vraagt ze. "Ik wou je vertellen dat papa gaat stoppen met werken met de band, de hele band gaat stoppen, dus dat betekend dat ik niet meer zo veel hoef te reizen" legt Niall uit waardoor er een glimlach op Amy's gezicht verschijnt. "Echt?" vraagt ze. "Ja, ik moet nog wel werken maar ik hoef niet meer zo veel naar het buiten land." Nadat we nog even wat meer hebben uitgelegd moet Niall naar zijn vergadering.
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...