P.O.V. Megan
'Sacha was de enige van hun drieën die me eerst wel geloofde maar op eens niet meer' vertel ik terwijl we naar Meike's huis rijden. 'Ik weet het, ze heeft het verteld gisteren'. Ik zucht even en knijp even in het stuur. 'Het komt wel goed Meeg' stelt Meike me een beetje gerust, 'als er iemand zenuwachtig moet zijn op dit moment is het Sacha' zegt ze er nog achteraan als ze ziet dat ik heel zenuwachtig ben. Ik knik even en parkeer dan de auto waarna we allebei uitstappen. 'Klaar voor?' vraagt Meike voor ze de deur open maakt. Ik knik en loop achter haar aan naar binnen. 'We zijn er' zegt Meike dan terwijl we de woonkamer inlopen. Sacha staat gelijk op en glimlacht nerveus. 'Heey' zegt ze dan. 'Heey' glimlach ik. 'Wil je wat drinken?' vraagt ze dan. Ik knik. Ze knikt en loop naar de keuken. 'Meike en ik trekken onze jas uit en gaan op de bank zitten. Op dat moment komt Sacha weer binnen met een dienblad. Ze zet hem op de koffie tafel en gaat tegenover me zitten. 'Zal ik gewoon beginnen?' vraagt ze nerveus. Ik knik en glimlach even. 'Het begon allemaal toen je ons vertelde dat je misbruikt was door Jim en dat je daardoor zwanger was, ik geloofde je gelijk maar Samantha niet en zoals je wel weet vind Melanie dat dan ook. Ze vonden het allebei heel stom dat ik je wel geloofde, op 1 of andere manier was Samantha aan nogal akward foto's van mij. Ze begon te dreigen dat ze ze op internet zou plaatsen als ik niet met hun mee zou doen, natuurlijk kon ik toen niet anders doe en je moet weten dat ik alles geprobeerd heb zodat ze de foto's zou verwijderen maar ze wou niet luisteren. Ik heb er echt super veel spijt van' verteld ze. 'Meen je dat?' vraag ik geschrokken. Ze knikt even en ik zie dat haar ogen waterig worden. Ik sta op en ga naast haar zitten. 'Ik vergeef het je maar je moet niet gaan huilen anders moet ik ook huilen en daar heb ik niet zo veel zin in' zeg ik tegen haar en bij het laatste moet ik even lachen. Sacha moet ook lachen en ze veegt haar tranen weg. 'Dankjewel' zegt ze dan. Ik glimlach en geef haar een knuffel. 'Hoe gaat het eigenlijk met je?' vraag ik dan aan haar. 'Heel goed, ik ben bezig met een studie en heb een heel lief vriendje, Toby' vertelt ze. Als ze zijn naam zegt beginnen haar ogen te glanzen waardoor je kunt zie dat ze acht van hem houd. 'Heb je een foto?' vraag ik. Ze knikt glimlachend waarna ze haar telefoon uit haar zak haalt. Ze tikt wat dingen in en draait dan haar telefoon om. Ik pak he muit haar handen. 'Hij lijkt echt super veel op Harry'. 'I know, hij is echt super lief, we zijn afgelopen vakantie voor het eerst samen op vakantie geweest, naar Parijs, het was zo leuk' verteld ze nog steeds glimlachend. Op dat moment gaat mijn telefoon af. Ik haal hem snel uit mijn zak en neem op zonder te kijken wie het is. 'Met Megan'. 'Heey'. Ik glimlach als ik het vertrouwde Ierse accent van mijn vriendje hoor. 'Heey Ni, wat is er?'. 'Ben je al thuis?' vraagt hij. 'Nee, jij was toch al om 3 uur klaar?'. We hadden een stroom storing dus we zijn net pas klaar'. 'Ow, hoe gaan we dat doen met eten?' vraag ik. 'Ik zat te denken dat we misschien naar Nandos kunnen gaan'. 'Je hebt al gereserveerd of niet?' vraag ik lachend. 'Misschien'. Ik grinnik even en schut lachend mijn hoofd. 'Oké, hoe laat heb je gereserveerd?'. 'Half 7, het is nu kwart over zes'. Ik knik maar bedenk me dat Niall dat niet kan zien. 'Is goed, zien we elkaar daar?'. 'Is goed zie je zo babe' zegt hij op een hele schattige toon waardoor ik moet glimlachen. 'Tot zo Ni-Ni, love you'. 'Love you more'. Ik hang glimlachend op en stop mijn telefoon weer in mijn zak. 'Ik moet gaan' zeg ik dan. Sacha en Meike kijken op van hun gesprek en knikken. We staan alle 3 op en ze geven me alle 2 een knuffel. 'We spreken elkaar nog wel' zegt Sacha terwijl we naar de voordeur lopen. Ik knik en loop nadat ik nog een keer doei heb gezegd naar buiten. Ik stap in mijn auto waarna ik weg rijd. Na ongeveer 10 minuten ben ik er en parkeer ik de auto, op het moment dat ik uitstap zie ik Niall's zwarte Range Rover de parkeerplaats oprijd. Ik snap om eerlijk te zijn nog steeds niet waarom hij zo'n mega auto heeft. Als ik erna vraag zegt hij dat het handig is voor als hij op tour moet met zijn koffers of zo, dus ja. Niall stapt uit en glimlacht zodra hij me ziet. 'Heey' glimlacht hij waarna hij me een knuffel geeft en zijn lippen op die van mij drukt. Ik glimlach door de kus heen. Ik schrik als ik een flits zie ne trek snel terug. Niall kijkt achter zich maar we zien niemand. 'Trek je het niet aan' zegt Niall tegen me. Ik knik even en glimlach. Niall maakt dan het achterportier open. 'Ze is net wakker' zegt Niall terwijl hij Amy uit haar stoel haal. Ik glimlach even en neem haar van Niall over. Ze opent haar ogen en kijkt me een beetje slaperig aan. 'Heey kleintje ben je wakker?' grinnik ik. Ze knikt en geeft me haar allergrootste glimlach. Ik grinnik even waarna we naar binnen lopen. 'Welkom bij Nandos, hadden jullie gereserveerd?' vraagt een ober vriendelijk aan ons. 'Ik had gereserveerd op Horan' zegt Niall tegen haar. Ze knikt en neemt ons mee naar een tafeltje bij het raam. 'Heb je misschien een kinderstoel?' vraagt Niall dan aan de ober. 'Tuurlijk'. Ze loopt weg maar komt als snel weer terug met een stoel voor Amy. Ik zet Amy erin en ga dan tegenover Niall zitten waarna we wat te drinken bestellen.
'Hebben jullie een keuze kunnen maken?'. Niall kijkt me aan en ik knik even. 'Ik wil graag een kipburger met een grote portie friet' zegt Niall ze knikt en schrijft het op waarna ze naar mij kijkt. 'Voor mij een salade met krokante kip en voor haar het kindermenu met patat en kipnuggets' zeg ik. Ze knikt weer waarna ze weg loopt. Ik kijk even glimlachend naar Amy de druk bezig is met een tekening. 'Hoe ging het eigenlijk met Sacha?' vraagt Niall dan. 'Goed' zeg ik waarna ik het hele verhaal vertel. Niall glimlacht. 'Ik ben blij voor je' zegt hij er nog achter aan. Op dat moment komt er iemand aan gelopen met ons eten. Ze zet het voor ons neer en we bedanken haar. 'Simon belde ons nog dat we overmorgen naar één of andere award show moeten en jij, Perrie en Sophia mogen mee' zegt Niall dan. 'Oké, ik vraag Meike en Sacha wel of ze morgen willen shoppen'. 'Top!' glimlacht Niall voordat hij begint aan zijn kipburger.Heey peoples weer een hoofdsuk af!!!! Hope you all like it.
Ik heb een rol nodig voor een oppas voor Amy, dus als jij dit wilt worden moet je even hierop reageren met je naam!! Jullie hebben tot overmorgen avond en dan besluit ik wie het word dus opschieten!!
XXX Emma
P.S. Please vote, comment or follow!!!
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...