hoofdstuk 19

898 27 7
                                    

'De volgende dag'

P.O.V. Megan

Ik sta op van de bank als ik de bel hoor gaan. 'Ik doe wel open' roep ik, niet wetend waar Niall is. 'Is goed' grinnikt Niall terwijl hij de woonkamer inloopt. Ik voel dat ik moet blozen waarna ik snel naar de voordeur loop. Ik maak hem open en zoals verwacht staar er een man met een kledinghoes in zijn handen op de stoep. 'Ik heb een jurk voor Megan Payne' zegt de man. 'Dat ben ik' glimlach ik. 'Mooi, wilt u dan even hier tekenen?'. Ik knik en zet snel mijn handtekening. 'Er is mij ook nog gevraagd om u deze brief te geven' zegt hij dan nog. 'Oké, dankjewel' zeg ik verbaasd. Hij geeft me de jurk en de brief waarna ik de deur weer sluit. Ik loop naar de woonkamer waar ik de jurk op de bank leg en ernaast ga zitten. Ik scheur de brief open en ontvouw hem. Snel lees ik hem door. 'What the fuck' mompel ik. 'Wat is er?' vraagt Niall die met Amy op zijn heup binnen komt lopen. 'Ze nodigen me uit voor een fotoshoot' leg ik uit. 'Wie is ze?'. 'Die winkel waar ik Meike gisteren een jurk hebben gehaald'. Niall komt naast me zitten met Amy op zijn schoot. Ik geef hem de brief en hij leest hem ook snel door. 'Leuk toch?' zegt hij uiteindelijk. Ik haal mijn schouders op. 'Wat is dat?' vraagt Amy dan. 'Een brief'. Ik til haar op en zet haar op mijn schoot. 'Waarvoor?'. Ik kijk Niall even aan niet goed wetend hoe ik het moet uitleggen. 'Er zijn mensen die foto's willen maken van mama' legt Niall uit. Ze knikt even en klimt dan van mijn schoot af om vervolgens haar speelgoed kist over hoop te halen. 'Ga je het doen?' vraagt Niall dan. 'Ik weet het niet. Ik zou het wel leuk vinden om iets van een baan te hebben maar alleen als ik Amy overal mee naar toe kan nemen, want ik wil haar niet laten opvoeden door een au-pair' leg ik uit. Niall knikt begrijpend. 'Mag ik je jurk zien?' vraagt hij dan. Ik schut grijnzend mijn hoofd. 'Nope, je zult moeten wachten tot vanavond'. Niall kijkt me met een pruillip aan maar ik schut lachend mijn hoofd. Ik sta op en pak de jurk van de bank. Ik loop snel naar boven waar ik de jurk in de badkamer hang. Als ik weer naar beneden loop, word ik de keuken in getrokken. 'Niall' grinnik ik vlak voordat hij zijn lippen op die van mij drukt. 'Wat?'. 'Moet dit nu?' vraag ik lachend. 'Hoezo? Ik geef je toch alleen maar een kus' zegt hij onschuldig, maar ik kan aan zijn blik zien dat hij eigenlijk meer wilt. 'Tuurlijk, geloof je het zelf?'. 'Kun je niet vragen of Amy bij de buren kan slapen?' vraagt hij dan. 'Hoezo?'. 'Ik wil gewoon een avondje alleen met je zijn'. Ik grinnik even maar knik dan. 'Ik bel ze wel even'.

'Je raad nooit waar ik voor uitgenodigd ben' zeg ik tegen Meike terwijl we naar de woonkamer lopen. 'Een fotoshoot?'. Ik stop met lopen en kijk haar verbaasd aan. 'Hoe weet je dat?'. 'Mason had het er gisteren over toen jij je aan het omkleden was, daarom wou hij ook een foto van je maken' legt Meike uit. Ik knik even. 'Ga je het doen?' vraagt ze dan. 'Weet nog niet, denk het wel, als ik Amy tenminste overal mee naar toe kan nemen' zeg ik terug en Meike knikt begrijpend. 'Waar zijn Niall en Aams eigenlijk?' vraagt ze dan terwijl ze op de bank gaat zitten. 'Pizza's halen, wil je wat te drinken?'. Ze knik en ik loop naar de keuken waar ik wat te drinken pak. Na ongeveer 10 minuten horen we de voordeur opengaan en komt Niall, met Amy achter hem aan, met 3 pizza dozen binnen lopen. 'Heey Niall' glimlacht Meike. 'Heey Meik, heb je al gegeten?' vraagt Niall terwijl hij de dozen op tafel zet. 'Meike schut haar hoofd. Nadat we gegeten hebben gaan Meike en ik naar boven om ons om te kleden. 'Hoe laat moeten we weg?' vraagt Meike terwijl ze haar schoenen uit trekt. 'Half 8 worden we opgehaald'. Ze knikt en we kleden ons snel om. 'Zie ik er een beetje goed uit?' vraag ik terwijl ik in de spiegel kijk. Meike knikt en glimlacht terwijl ze naast me gaat staan. 'Ben je klaar?' vraag ik dan. Meike knikt even waarna ze nog snel een hand door haar haalt. We lopen samen naar beneden waar Niall net de kamer in komt lopen. 'Heb je Amy naar de buren gebracht?'. Niall knikt en grijnst even. Hij loopt naar me toe en neemt mei n zijn armen. 'Je ziet er prachtig uit' fluister hij in mijn oor. Ik bloos even maar gelukkig horen we net op dat moment een toeter. We lopen samen naar buiten waar een limo op ons staat te wachten. Niall maakt de deur voor ons open en ik stap na Meike in. Niall komt naast me zitten en we begroeten de rest.

'Wie was dat?' vraag ik aan Meike die me teen grote glimlach op me af komt lopen. 'Dat was Calum Hood, zanger en bassist van 5 Seconds of Summer, en IK heb zijn nummer!' zegt ze vrolijk en het laatste gilt ze half. Ik grinnik even waarna we weer terug lopen naar onze tafel. Ik ga weer naast Niall zitten en hij pakt bijna direct mijn hand vast onder de tafel. We kijken elkaar even glimlachend aan. Op dat moment horen we dat ze de award voor BEST GROUP gaan uit rijken, waar 1D voor is genomineerd. Ik weet dat Niall zenuwachtig is want hij knijpt, zonder dat hij het zelf in de gaten heeft, best hard in mijn hand. 'Je hoeft niet zo zenuwachtig te zijn, Ni, jullie winnen heus wel' fluister ik in zijn oor. Niall glimlacht even naar me en zijn grip ontspant een beetje. Na een heel verhaal over iedereen die is genomineerd zijn we dan EINDELIJk aangekomen bij de bekend making van de winnaar. 'EN DE WINNAAR IS (tromgeroffel).... ONE DIRECTION!'.

En we hebben nog een super leuke avond. Ook toen we weer thuis waren! 😜😊

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Sorry, sorry, sorry dat ik zo lang niet heb gepubliceerd, ik had nogal weinig inspi voor dit hoofdstuk, maar het is me uiteindlijk wel gelukt!!

XXX Emma!! 😘💖

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu