'13 september'
P.O.V. Megan
Ik word langzaam wakker door Niall die aan her neuriën is en langzaam met zijn hand door mijn haar gaat. Ik draai me na een tijdje liggen luisteren om waardoor Niall abrupt stopt met neuriën. Ik glimlach even en geef hem snel een kus. 'Gefeliciteerd, NI' zeg ik dan. Niall glimlacht ook. 'Dankjewel, babe'. 'Ik heb alvast een cadeautje voor je' zeg ik terwijl ik overeind kom. 'Kun je niet beter wachten tot Amy wakker is?' vraagt Niall en ik schut mijn hoofd. 'Nee, dit wil ik je nu even geven' glimlach ik terwijl ik hem het pakketje geef. Hij scheurt het papier eraf en kijkt me verbaasd aan. 'Wat moet ik met een paspoort?'. 'Kijk er eens in, zou ik zeggen'. Hij vouwt hem open en zijn ogen worden groot. 'Meen je dit?'. Ik knik grijnzend. 'Ze heeft nu oficieel jouw achternaam en je hebt ook voogdij over haar' glimlach ik. 'Het klinkt best goed, Amy Horan' zegt Niall dan breed glimlachend. Ik knik en geef hem nog een kus. Op dat moment horen we een kamerdeur open gaan en zachte kinderstapjes die over de gang lopen. Ik kijk Niall even glimlachend aan. Onze slaapkamerdeur gaat open en Amy kijkt voorzichtig de slaapkamer in. 'Is papa al wakker?' vraagt ze fluisterend. 'Goeiemorgen prinses' glimlacht Niall terwijl hij recht op gaat zitten. Amy krijgt gelijk een glimlach op haar gezicht. Ze rent naar het bed en ze klimt er zo snel mogelijk op. 'Gefeliciteerd papa' zegt ze tegen Niall terwijl ze hem en knuffel geeft. 'Dankjewel prinses' zegt Niall en hij drukt Amy stevig teven zich aan. Ik glimlach even. ' Aams, waarom haal je je tekeningen niet op die je voor papa hebt gemaakt' zeg ik dan. Ze knikt gelijk en klimt weer gelijk van het bed af. 'Wie komen er vanmiddag eigenlijk?' vraag ik dan. 'Mijn ouders, Greg, de jongens en Paul wou misschien nog even langs komen maar hij wist nog niet zeker of hij tijd had' zegt Niall en ik nik. 'Top'. Op dat moment komt Amy weer de kamer in gelopen en klimt ze weer op ons bed. 'Deze zijn voor jou papa' zegt ze en ze geeft Niall een paar opgerolde tekeningen. 'Dankjewel prinses' glimlacht Niall. Hij haalt d strikjes eraf en ontrolt de papieren. 'Wat mooi' zegt Niall terwijl hij de tekeningen 1 voor 1 bekijkt. Het zij 3 tekeningen, 1 waarop een huisje met 3 poppetjes, 1 waarop een hartje staat en 1 kleurplaat van een gitaar. Terwijl Amy uitlegt wat ze allemaal heeft getekend, pak ik uit mijn nachtkastje nog 1 pakje voor Niall. 'Ik vind ze heel mooi prinses en ik ga ze heel goed bewaren' glimlacht Niall voordat hij nog een kus op Amy's kruin drukt. 'Ni, ik heb nog wat voor je' zeg ik dn. Niall glimlacht terwijl ik hem het cadeautje geef. Hij scheurt het papier van het cadeau en een telefoonhoesje komt tevoorschijn. Zodra hij het hoesje omdraait zie je dat een foto van Amy opstaat die breed aan het glimlachen is. (foto aan de zijkant) 'Hij is echt super leuk' zegt Niall waarna hij hem om zijn telefoon doet. Hij geeft me nog een kus en Amy een knuffel.
P.O.V. Niall
'Ik doe wel even open' zeg ik tegen Megan als ik de bel hoor gaan, iedereen is er al behalve Paul en Greg. Ze knikt en geeft me nog een kus. Ik sta op van de bank en loop naar de voordeur die ik ook open maak. ''Greg' glimlach ik als ik zie dat Greg voor de deur staat. 'Heey Niall' zegt hij glimlachend en hij geeft me een broederlijke knuffel. 'Eindelijk 18, hé' zegt hij dan terwijl we naar de woonkamer lopen. 'Ik weet het, ik word echt oud' grinnik ik. 'Ach, houd toch op, je hebt nog een heel leven voor je' lacht Greg en hij geeft me en speelse klap tegen mijn achterhoofd voor hij bij onze ouders gaat zitten. 'Papa?' vraagt Amy terwijl ze aan mijn shirt trekt. 'Wat is er prinses?' vraag ik terwijl ik haar optil. 'Mag ik nog een stuk taart?' vraagt ze met puppy ogen, waardoor ik moet lachen. 'Denk je niet dat je al genoeg hebt gehad?' vraag ik lachend. 'Nee, en mama zei dat ik het aan jou moest vragen'. Ik grinnik even. 'Een heel klein stukje dan' glimlach ik waardoor Amy's ogen gaan glinsteren. Ik loop met haar naar de keuken waar ik haar op het aanrecht zet. 'Welke taart wil je dan?' vraag ik dan. 'Uhm... chocotaart' glimlacht ze. Ik grinnik even waarna ik de taart uit de koelkast haal. Ik snij een klein stukje voor haar af en leg het op een schoteltje. Nadat ik een vorkje heb gepakt til ik Amy weer op en loop ik naar de woonkamer. Ik ga weer naast Megan op de bank zitten en zet Amy op mijn schoot. Ik geef haar het bordje en ze begint gelijk gulzig te eten.
'Een paar uur later'
'Papa, ik ben moe' mompelt Amy terwijl ze nog dichter tegen me aan komt liggen. 'Wil je naar bed?' vraag ik aan haar. Ze knikt en gaapt een keer. Ik sta op van de bank en til Amy op. 'Ik ga Amy even naar bed brengen' zeg ik tegen Megan, Liam, Louis, Zayn en Harry. Mijn ouders en Greg zijn al weg. Ze knikken en Megan geeft Amy nog een kus en knuffel. Ik loop met Amy op mijn heup naar boven en loop haar kamer in. Ik help haar met omkleden, waarna ik haar in bed leg. Ik leg de dekens over haar heen en druk een kusje op haar voorhoofd. 'Welterusten prinsesje' zeg ik tegen haar. 'Welterusten papa' mompelt ze en niet lang daarna is ze in slaapgevallen. Ik druk nog 1 kus op haar voorhoofd voordat ik opsta en zachtjes haar kamer uitloop.
Heey allemaal, weer een hoofdstuk af!!
jullie moeten allemaal de boeken van Lisa1Directioner gaan lezen. Ze kan super goed schrijven!!
XXX Emma!!
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...