~Twee maanden later~
P.O.V. Megan
Ik word wakker van baby gehuil. Als ik op de wekker kijk, zie ik dat het 3 uur is. Ik zucht en sta voorzichtig op, zonder Niall wakker te maken. Ik loop richting de kamer van Patrick en nadat ik de deur heb opengemaakt en de lamp heb aangedaan loop ik naar Patrick toe, die in zijn bedje ligt. Ik til hem op en merk gelijk dat zijn luier verschoond moet worden. Nadat ik dat gedaan heb is hij nog steeds niet gestopt met huilen. Ik ga met hem in mijn armen in de schommel stoel zitten en probeer hem zo te sussen. Na een tijdje stopt hij met huilen en valt hij langzaam in slaap. Ik blijf nog een tijdje zitten zodat ik zeker weet dat hij weer slaapt voor ik hem weer in zijn bedje leg. Ik doe het licht uit en loop weer stil de slaapkamer uit. Ik loop mijn eigen slaapkamer weer in en ga weer naast Niall liggen. "Meeg?" mompelt Niall, "waar was je?". "Bij Pat, zijn luier moest verschoond". Niall knikt en slaat zijn arm weer om me heen. Ik sluit mijn ogen en al snel val ik weer in slaap.
"Meeg, babe, wakker worden". Ik open langzaam mijn ogen en zie Niall met Patrick in zijn armen naast me zitten. "Ik wou je niet wakker maken, maar Patrick moet eten". Ik wrijf even in mijn ogen en ga recht op zitten. Ik neem Patrick van hem over en begin hem te voeden. Als ik klaar ben leg ik Patrick over mijn schouder en klop een paar keer op zijn rugje totdat hij een boertje laat. Ik glimlach even en geef hem dan weer aan Niall. "Vind je het erg als ik nog even blijf liggen, ben echt dood moe?" vraag ik dan aan hem. "Nee hoor, Aam en ik hebben al ontbeten en vergeet niet dat Sacha en Toby vanmiddag komen". Ik knik en ga weer liggen. Niall geeft me nog een kus voor hij opstaat. Ik trek de dekens weer over me heen en al snel val ik in slaap.
Nadat ik gedoucht heb, kleed ik me aan. Terwijl ik naar beneden loop hoor ik dat de tv aan staat en hoor ik Amy lachen. Als ik de woonkamer inloop zie ik dat Amy voor de tv zit op de bank, met Skipper naast zich en dat Patrick in zijn wipstoel (baby bouncer) zit. Amy kijkt om en zodra ze me ziet verschijnt er een glimlach op haar gezicht. "Hoi mama" zegt ze glimlachend. "Heey schat". Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar kruin. "Heb je lekker geslapen?" vraag ik aan haar terwijl ik naast haar ga zitten. Ze knikt. "Waar is papa?" vraag ik dan. "In de keuken" mompelt ze, haar aandacht is al weer gericht op de tv aangezien de reclame voorbij is en Dora weer begint. Ik grinnik even en ga onderuit liggen. Amy komt al snel tegen me aan liggen en zo kijken we samen naar de tv. Niet lang daarna komt Niall de keuken uitgelopen. "Goedemiddag" glimlacht hij waarna hij me snel een kus geeft, "wil je iets te eten of zo?". "Doe maar een kop thee en iets van een appel". Niall knikt en loopt weer richting de keuken. Niet lang daarna komt hij weer de woonkamer inlopen met een kop thee en een appel in stukjes in een bakje. Hij geeft me het bakje en zet de mok op tafel. "Thanks" glimlach ik. Als ik gegeten heb, sta ik op en loop ik naar Patrick toe. Ik til hem voorzichtig uit de bouncer. Ik ga met hem in mijn armen in onze lounge stoel zitten.
"Heey Sas, hey Toby" begroet ik Sacha en Toby als ik de voordeur open en ik geef ze een knuffel. "Hoe, gaat het met die kleine?" vraagt Sacha terwijl we naar de woonkamer lopen. Sacha en Toby hebben Patrick nog maar 1 keer gezien, vlak nadat hij geboren was en daarna gingen ze op vakantie. "Goed, hij is enorm gegroeid" vertel ik glimlachend. We lopen de woonkamer in waar Niall net bezig is met Patrick de fles aan het geven is. Hij krijgt nog steeds alleen maar moedermelk maar aangezien ik niet altijd maar thuis bent als hij moet eten kolf ik ook veel en dus krijgt hij ook af en toe de fles met melk. "Hij is echt ontzettend gegroeid" zegt Sacha zodra ze hem ziet. Niall draait zich half om en begroet ze. Nadat ik wat te drinken heb gepakt, ga ik naast Niall op de bank zitten. Als Niall klaar is met Patrick voeden geeft hij hem aan mij.
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...