~4 maanden later, Patrick is 6 maanden oud~
P.O.V. Megan
"Ni, ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor een controle, ga je mee?" vraag ik aan Niall terwijl ik de woonkamer in loop met Patrick in mijn armen. Amy is wat leuks doen met Liam en Sophia. "Uhm, ik heb een vergadering met Modest vanmiddag, sorry". Ik zucht. "Je ben nog maar 1 keer mee geweest naar het ziekenhuis, en dat was toen hij voor zijn 2 maanden check naar het ziekenhuis moest" zeg ik geïrriteerd terwijl ik Patrick in zijn bouncer zet. "Sorry, je weet hoe druk het is nu onze vakantie bijna is afgelopen, we moeten een hoop regelen, interviews, schrijfsessies en dat soort dingen, je weet toch hoe dit gaat". Ik ga op de lounge stoel zitten. "Ja, maar jullie hebben nog vakantie, waarom moeten jullie nu al vergaderingen hebben?". "Omdat we dingen moeten regelen". Ik draai even geïrriteerd met mijn ogen. "Nou als je je bedenkt en je gezin toch belangrijker vindt dan je baan, ik heb om half drie een afspraak". Ik sta weer op en loop richting de gang. "Ik ga Skipper even uitlaten" zeg ik nog, ik de woonkamer uitloop. Ik hoor Niall achter me zuchten. Ik pak mijn oortjes uit mijn tas en plug ze in mijn telefoon. Nadat ik muziek heb opgezet roep ik Skipper bij me. Hij komt al snel de keuken uitgerend, waarna ik hem aanlijn. Ik trek nog snel een vestje aan voor ik de deur uitloop. Ik loop rustig naar het park toe. Terwijl ik dat doe bel ik Sacha.
"Hey". "Hey Sas" zeg ik zodra Sacha heeft opgenomen. "Heey Meeg, wat is er?" vraagt ze. "Wil jij misschien vanmiddag met me mee naar het ziekenhuis, Pat moet er heen voor een check-up, Niall kan niet want hij heeft een vergadering" leg ik uit. "Alweer?". "Ja, ze moeten dingen regelen voor als hun vakantie is afgelopen, ik heb ook al gezegd tegen hem dat ik het onzin vind dat hun nu al vergaderingen moeten hebben, want ja ze hebben als het goed nog vakantie, maar ja ze moeten nu eenmaal dingen regelen of zo, het lijkt de laatste tijd wel of hij de band belangrijker vindt dan zijn gezin, niet dat hij geen goede vader is, hij is de beste vader en ik houd nog steeds van hem maar het ergert me gewoon dat hij liever naar een vergadering gaat dan mee naar het ziekenhuis te gaan met zijn zoon" vertel ik en ik raak hoe meer ik vertel steeds geïrriteerder. "Hij wil waarschijnlijk ook liever mee naar het ziekenhuis, maar misschien kan hij niet anders, komt Zayn ook naar die vergadering of blijft hij thuis bij Perrie en Jenny?". Jenny is het dochtertje van Zayn en Perrie, ze is ongeveer een maand voor Patrick geboren. "Ik geloof dat hij ook gewoon naar die vergadering gaat, maar zij hebben geen afspraak in het ziekenhuis neem ik aan, kijk, als we die afspraak niet hadden dan had ik er ook geen probleem van gemaakt". "Wat heb je uiteindelijk tegen hem gezegd dan?". "Ik heb gezegd dat als hij zijn gezin toch belangrijker vindt dat de afspraak om half drie is en toen ben ik weggelopen en nu ben ik Skipper aan het uitlaten". "Hoe laat begint die vergadering?". "Geen idee, ik geloof rond een uur 2 of zo". "Nou, maak je er niet zo druk over, en natuurlijk ga ik met je mee". Ik zucht even. "Thanks". "Dan ben ik rond kwart voor bij jou oké?". "Oké, tot straks". "Tot zo".
Nadat ik heb opgehangen sta ik weer op. Ik ben terwijl ik aan het bellen was even gaan zitten zodat Skip even los kon rennen. Ik roep Skipper weer bij me en lijn hem weer aan. Ik loop het park weer uit richting huis. Als ik binnen kom maak ik de riem los zodat Skipper weer zijn eigen gang kan gaan. Ik loop de woonkamer in waar Patrick nog steeds in zijn wipstoel zit. Ik ga op de bank zitten en zet de tv aan. Nadat ik een tijdje tv heb gekeken hoor ik geluid op de trap. "Ik ga!" roept Niall voor ik de voordeur dicht hoor slaan. Ik zucht. Ik sta op en til Patrick uit zijn stoel aangezien het tijd is voor een voeding. Als ik daar mee klaar ben gaat de bel. Ik sta op, met de Patrick nog steeds in mijn armen en loop naar de voordeur. Ik open de deur en zoals ik al had verwacht staat Sacha voor de deur. "Heey" zeg ik glimlachend terwijl ik haar binnen laat. "Heey, hoe gaat het?". "Goed". We lopen de woonkamer in waar we op de bank aan zitten. "Waar is Amy?". "Ze is wat doen met Sophia". Sacha knikt. We kletsen nog een tijdje voor het tijd is om te gaan. Ik leg Patrick in de kinderwagen. Nadat ik mijn tas en telefoon heb gepakt lopen we naar buiten. We lopen naar de garage. Ik haal de Maxi-Cosi uit de kinderwagen en zet hem in de auto. Ik vouw de kinderwagen op en leg hem in de achterbak. Nadat Sacha en ik zijn ingestapt, start ik de auto. Al snel komen we bij het ziekenhuis aan. Ik parkeer de auto. Terwijl ik Patrick uit de auto haal, haalt Sacha de kinderwagen uit de achterbak en klapt ze hem uit. Ik klik de Maxi-Cosi erin en samen lopen we het ziekenhuis in. We lopen naar de goede afdeling en ik meld me bij de balie. Sacha en ik gaan in de wachtkamer zitten. Na een tijdje komt onze dokter, dokter Jacobs, een van de spreekkamers uitlopen. "Patrick" zegt hij dan. Sacha en ik staan op en we lopen met de kinderwagen naar hem toe. "Goedemiddag" zeg ik glimlachend terwijl ik hem een hand geef. Sacha stelt zich voor, voordat we de spreekkamer inlopen. Ik haal Patrick uit zijn Maxi-Cosi en ga ik zitten. "Hoe gaat het met Patrick?" vraagt de dokter dan. "Goed, hij eet goed en hij groeit echt snel" vertel ik. Hij knikt en schrijft even snel wat op. Op dat moment wordt er op de deur geklopt en gaat de deur open. Ik kijk richting de deur en zie dat Niall in de deuropening staat. "Goedemiddag, sorry dat ik te laat ben, had iets van werk" zegt hij voor hij binnen komt. Hij geeft snel de dokter een hand voor hij op de stoel naast mij gaat zitten. "Heey" fluistert hij voor hij snel een kus op mijn wang drukt. "Heey" fluister ik, breed glimlachend.
"Je denkt toch niet echt dat ik de band belangrijker vind dan jullie?" vraagt Niall terwijl we naar buiten lopen. Ik haal mijn schouders op. "Ik weet het niet, de vorige keer kon je ook al niet en bij de rondleiding op Amy's school ook niet" leg ik uit. "Ja, sorry, het is gewoon druk, hebben we morgen iets van een afspraak of zo?". Ik schud mijn hoofd, "nee, hoezo?". "We hebben de vergadering naar morgen verplaats, is dat oké?". Ik knik. "Meeg, Toby komt me hier ophalen en dan rijden we door naar zijn ouders" zegt Sacha dan terwijl we het ziekenhuis uitlopen. Ik kijk haar en knik. "Is goed". Ik geef haar een knuffel voor ze de andere kant op loopt. "Ben je met de auto?" vraag ik dan aan Niall waarna hij zijn hoofd schud, "nee, ben met een taxi". We lopen samen naar mijn auto. Nadat we de Patrick in de auto hebben gezet, gaat Niall achter stuur zitten en ga ik op de passagiers stoel zitten. Niall start de motor en we rijden weg.
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...