P.O.V. Megan"Ga je mee naar huis?" vraag ik dan aan Niall. "Ik zou het heel graag willen maar ik moet echt terug naar de vergadering, Louis wou nog wat vertellen, maar ik wou per se naar jullie toe dus toen hebben we afgesproken dat we dan zo nog even verder gaan" legt Niall uit. Ik zucht even maar knik begrijpend. "Is goed". "Ik beloof dat ik direct als we klaar zijn naar huis kom, oké?". Ik knik. Niall loopt mee naar de auto en helpt Amy in de auto. Nadat we afscheid van hem hebben genomen loopt hij richting zijn eigen auto. Ik ga achter het stuur zitten en start de auto. "Waarom moest papa weg?" vraagt Amy dan. "Papa moest weer even aan het werk, maar hij komt zo snel mogelijk naar huis, doet je been nog pijn?". "Beetje, het doet pijn als ik hem beweeg" verteld ze. "Je moet hem zo stil mogelijk houden en je mag er ook een tijdje niet op lopen". Amy knikt en laat haar hoofd achter over vallen. Niet lang daarna hoor ik dat ze in slaap is gevallen.
Ik rijd door de poort en parkeer de auto. Niet lang daarna wordt de voordeur open gemaakt en komt mijn moeder naar buiten lopen. "Hey schat, hoe ging het?" vraagt ze terwijl ik uit de auto stap. "Goed, Amy's been is gebroken, het zit nu in het gips en over ongeveer 8 weken moeten we terug komen, dan gaan ze kijken of haar been weer goed geheeld is en of het gips er dan af kan" vertel ik waarna ik de deur aan de kant van Amy open maak. "Wat erg". Ik til Amy, die nog ligt te slapen, uit de auto. "Hoe gaat het nu?" vraagt mijn moeder dan. "Wel goed, ze heeft pijnstillers gekregen die moet ze twee maal per dag innemen, kun jij misschien haar krukken en de rolstoel uit de achterbak pakken, dan leg ik Amy even op de bank". Mijn moeder knikt en ik loop naar binnen. Ik loop de woonkamer in en leg Amy op de bank. Als ik dat heb gedaan loop ik naar de keuken waar ik de waterkoker aanzet. Al snel komt mijn moeder ook de keuken in lopen. "Wil je ook thee?". "Ja, lekker, ik dacht dat Niall met jullie mee was". "Ja, hij was ook in het ziekenhuis maar moest daarna weer terug, Louis moest iets belangrijks vertellen of zo, ik hoor het straks wel" vertel ik terwijl ik twee mokken vul met thee. Mijn moeder knikt. "Waar is Pat?" vraag ik dan. "Boven in bed". Ik knik en zucht. "Wat is er?". "Niks, ben gewoon een beetje moe en ik baal gewoon van wat er is gebeurd met Amy. Ik denk echt dat als Niall gewoon thuis was geweest dat er niks was gebeurt, tuurlijk ik kan in mijn eentje echt wel voor Patrick en Amy zorgen, maar soms heb ik zijn hulp wel echt nodig, en vooral als het zulk mooi weer is, Amy wil dan buitenspelen maar ik kan niet de hele tijd buiten blijven want ik moet ook gewoon voor Patrick zorgen en die kan niet de hele tijd in de zon liggen" leg ik uit en mijn moeder knikt begrijpen, "natuurlijk snap ik dat hij vergaderingen heeft, het is wel gewoon zijn werk, maar het zijn er de afgelopen weken echt heel veel". "En weet Niall dat je dat vind?". "Ja, ik heb het hem al een paar keer gezegd dat ik het echt ontzin vind dat ze zo veel vergaderingen hebben, maar het enige dat hij erop kan zeggen is dat het nodig is omdat hun vakantie bijna is afgelopen". Nadat ik dat heb gezegd hoor ik iets vallen in de woonkamer. Ik direct op van de barkruk en loop de woonkamer in, waar ik zie dat Amy al weer wakker is. "Wat is er gebeurt?" vraag ik terwijl ik naar haar toe loop. "Ik wou de tv aanzetten maar ik kon niet bij de afstandsbediening en toen viel die op de grond" verteld ze en ik schud even lachend mijn hoofd. "Je had mij toch even kunnen roepen, of oma". Ze knikt. "Sorry". "Geeft niet, maar je moet in het vervolg wel wat mee oppassen want we willen niet dat er iets kapot gaat, oké?". Amy knikt. Op dat moment komt mijn moeder de woonkamer binnenlopen. "Hoi oma, mijn been is roze" zegt ze glimlachend. "Ik zie het, zal ik er anders wat op tekenen?". Amy knikt glimlachend. "Ik ga even bij Patrick kijken". Ik sta op van de bank en loop naar boven. Zodra ik de lamp in Patricks kamer aandoe zie ik dat hij wakker is. "Hey kleintje" zeg ik glimlachend terwijl ik hem optil. Ik loop met hem naar de badkamer. Ik vul het bad met een klein laagje water. Als ik dat gedaan heb kleed ik Patrick uit en zet ik hem in het water. Nadat ik Patrick heb gewassen til ik hem weer uit het bad. Ik droog hem af en loop met hem in mijn armen weer naar zijn slaapkamer. Als ik daar ben leg ik hem op de commode. Ik kleed Patrick weer aan waarna ik hem weer optil. Terwijl ik naar beneden loop hoor ik de stem van Niall. Als ik de woonkamer binnen kom zie ik dat hij samen met mijn moeder, Liam en Amy op te bank zit. "Heey, zeg ik glimlachend terwijl ik de woonkamer inloop. "Hey". Niall staat op en loopt naar me toe. "Hey schat" zegt hij voordat hij me een kus geeft. "Hoe gaat het?" vraagt hij terwijl hij Patrick van me over neemt en weer op de bank gaat zitten. "Goed, beetje moe". Ik ga naast hem zitten.
"Doei Li, doei mam" zeg ik terwijl ik Liam en mijn moeder uitzwaai, ze zijn hier blijven eten en het is nu bijna half negen. "Ni, kun jij misschien Amy naar bed brengen?" vraag ik aan Niall terwijl ik weer naar binnen loop aan Niall. "Is goed". Ik loop de woonkamer in en ga op de bank zitten. Ik zet de tv aan. Na een tijdje komt Niall ook de woonkamer in gelopen en komt hij naast me op de bank zitten. "Wil je weten wat Louis moest vertellen?" vraagt Niall dan. "Ja, was het iets belangrijks?". "Nou hij vertelde dat hij een kind krijgt". Ik schrik even. "Hoe dan?" vraag ik verbaasd. "Weet je nog dat hij en Eleonor een tijdje uit elkaar waren?". Ik knik. "Nou toen is hij blijkbaar met iemand anders naar bed geweest en die is zwanger van hem geworden, maar ze wil het kind niet". "En nu?". "Hij heeft het aan Eleonor verteld en hij heeft gezegd dat hij het kind wel wil". "En hoe reageerde Eleonor daarop?". "Ze was natuurlijk eerst heel boos maar nadat ze er een paar dagen over na had gedacht vond ze het wel goed, op een voorwaarde". "En die was?". "Nou..." Niall stopt met praten en haalt even diep adem. "Kom op Ni, wat was het?". "Ze wil dat hij minder gaat werken en toen hebben we besloten, aangezien ik vaker bij jou, Amy en Pat wil zijn en Zayn vaker bij Jenny en Perrie dat we gaan stoppen met One Direction."
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Hey, sorry dat het wat langer duurde voordat dit hoofdstuk online kwam, had een soort van mental breakdown waardoor ik me niet zo lekker voelde. Hopelijk vinden jullie het hoofdstuk leuk!!
Xxx Emma!
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...