Hoofdstuk 39

385 12 1
                                    

           

P.O.V. Niall

"Tot morgen, we vliegen morgen om 4 uur dus ik zie je morgen avond bij de show, oké?" Megan knikt en geeft me een kus. "Tot morgen." Megan stapt in de taxi en nadat ik het portier heb dicht geslagen rijdt de taxi weg. Megan moet naar Amsterdam omdat daar morgen de Fashion week begint, ik ga er morgen heen maar ik heb eerst nog een vergadering. Nadat de taxi de straat uit is gereden loop ik weer naar binnen. Zodra ik de deur achter me dicht gooi hoor ik baby gehuil. Ik loop naar boven en loop Patricks kamer in. Ik loop naar zijn bedje toe en til hem op. "Stil maar." Ik leg hem op de commode en verschoon zijn luiers. Als ik daar mee klaar ben til ik hem weer op en loop ik met hem in mijn armen naar beneden. Ik zet hem daar in zijn wipstoel en loop naar de keuken.

"Papa!". Ik zak door mijn knieën en sluit Amy in mijn armen. "Hey baby girl, hoe was het op school?" vraag ik aan. "Leuk, we hebben getekend en gelezen" verteld ze enthousiast. Ik glimlach. "Zullen we naar huis gaan, oma komt zo" zeg ik dan. Amy knikt. Ik leg haar tas onderin de kinderwagen waarna we naar de auto lopen. Ik zet Patrick in zijn autostoel, klap de kinderwagen in en leg die in de achterbak. Ook help ik Amy in de auto. Ik ga achter het stuur zitten en rijd weg, na ongeveer 10 minuten komen we thuis aan. "Mag ik boven gaan spelen?" vraagt Amy als we binnen zijn. Ik knik, "is goed, je moet zo wel je huiswerk gaan maken, oké?" Amy knikt en rent naar boven. Ik loop met Patrick in mijn armen naar de keuken. Ik zet hem in zijn stoel.

"Aam kom je naar beneden, oma heeft gekookt" roep ik naar boven naar Amy. Niet lang daarna komt Amy naar beneden gerend. Samen lopen we naar de keuken, waar de tafel is gedekt. Ik haal Patrick uit zijn wipstoel en zit hem in zijn stoel in de keuken. Nadat Karen voor ons heeft opgeschept, gaan we eten. "Hoe laat vlieg je morgen?" vraagt Karen dan. "Ik vlieg om 4 uur dus ik moet rond 2 op het vliegveld zijn, mijn vergadering begint om 10 uur dus ik ben als het goed is op tijd" leg ik uit. Karen knikt.

~De volgende dag~

"Goed je best doen op school en lief zijn voor oma, mama en ik zijn over 4 dagen weer thuis, oké?" zeg ik tegen Amy als ik haar heb opgetild. Ze knikt en vouwt haar armen om mijn nek. Nadat ik Amy nog een knuffel heb gegeven, zet ik haar weer op de grond. Ik neem Patrick van Karen over en druk een kus op zijn kruin. Nadat ik afscheid heb genomen van Karen stap ik in mijn taxi. Ik geef het adres door aan de chauffeur en hij rijdt weg.

"Wanneer kom jij weer terug, Niall?" vraagt Simon dan. Ik denk even na voor ik antwoord, "we vliegen woensdag terug". Simon knikt en kijkt in zijn agenda. "Zal ik dan de bekendmaking plannen voor volgende week vrijdag?" Hij kijkt ons allemaal een voor een aan en we knikken. Ik zucht even en haal een hand door mijn haar, het wordt nu zo officieel. "Ik zal er voor zorgen dat er deze week af en toe een bericht op facebook komt met de aankondiging en jullie moeten het ook op twitter zetten" legt Simon dan uit. Nadat we nog een aantal praktische dingen over de aankondiging hebben besproken, hoe we het gaan aanpakken en zo zijn we klaar. Ik neem afscheid van iedereen en loop naar buiten waar mijn taxi op me staat te wachten. Ik stap in en vertel dat ik naar het vliegveld moet. De taxi begint te rijden en na ongeveer tien minuten komen we aan bij Heathrow. Ik betaal de chauffeur, haal mijn koffer uit de achterbak en loop het vliegveld binnen. Nadat ik heb ingecheckt loop ik naar de goede gate. Ik ga op een van de stoelen zitten en haal mijn telefoon uit mijn zak.

Ik zit nu bij mijn gate, mijn vlucht vertrekt over drie kwartier. Zie je straks! XX

Stuur ik naar Megan.  Als ik Facebook open zie ik dat er al een bericht over de bekendmaking is geplaats. Als ik de reacties lees, lees ik dat heel veel fans denken dat we een nieuwe tour gaan bekendmaken. Ik zucht. "Heey Niall." Ik kijk op en zie Mark voor me staan. "Heey." Mark komt naast me zitten en kijkt op mijn telefoon. "Is het officieel?" Ik knik. "Yep, volgende week vrijdag wordt het bekend gemaakt." Mark knikt. "Passagiers voor vlucht HT-20 naar Amsterdam kunnen nu boarden" wordt er dan omgeroepen. Mark en ik staan op en lopen naar de plek waar je moet boarden.  Nadat we hebben geboard lopen we het vliegtuig in.

"Heey babe." Ik sla mijn armen om Megan heen en geef haar een kus. "Heey Ni" zegt Megan glimlachend. "Hoe gaat het?" "Goed, druk, hoe was je vergadering?" vraagt ze dan. "Wel goed, we hebben besloten om het volgende week vrijdag bekend te maken" leg ik uit. Megan knikt. "Sorry dat ik jullie moet onder breken, maar je moet echt de make-up in Megan" onderbreekt een vrouw ons dan. "Ik zie je straks na de show, succes." Ik geef Megan nog een kus voor ik opsta en richting de uitgang loop.

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu