Hoofdstuk 30

522 16 2
                                    

P.O.V. Megan

"Niall, heb je alles?" vraag ik terwijl ik Amy in haar jas helpt. "Ja, heb jij alles?" antwoordt hij terwijl hij de slaapkamer uitloopt met onze tassen in zijn hand. Ik knik en pak mijn jas. Niall pakt zijn jas ook waarna we met zijn drieën de hotelkamer uitlopen. "Zijn jullie klaar?" vraagt Paul zodra we beneden zijn waarna hij onze koffers aanpakt. "Ja, we zijn klaar om te gaan". Paul knikt. Nadat de andere jongens ook beneden zijn lopen we met zijn allen naar de auto.

"Heb je zin om weer naar huis te gaan?" vraagt Niall als we in het vliegtuig zitten. "Ja, klinkt misschien stom, jij bent degene die zo lang van huis ben geweest, ik ben maar een week weg geweest, maar ik ben ook gewoon blij dat jij weer thuis bent zodat ik niet meer alleen op Amy hoef te passen" leg ik uit en ik grinnik even. Niall glimlacht en legt zijn hand op mijn hand legt. "Ik vind het ook fijn om weer naar huis te gaan, gewoon een paar maanden geen werk". Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ben je moe?" vraat Niall dan. Ik knik en sluit mijn ogen.

"Meg, het eten komt eraan" ik open mijn ogen en kijk Niall aan. Ik glimlach en knik. "Mama, ik heb een tekening gemaakt" zegt Amy vrolijk als ze merkt dat ik wakker ben en ze geeft me een blaadje. Ik kijk er even naar een glimlach. "Hij is heel mooi, schat, zodra we thuis zijn hangen we hem op, oké?". Amy knikt blij. Op dat moment wordt ons eten net gebracht. De stewardess geeft ons ons eten en wenst ons smakelijk eten. Nadat we gegeten hebben landen we al snel op de luchthaven van Londen. Nadat we afscheid hebben genomen van de andere jongens pakken we onze koffers en nadat we door de douane zijn lopen we naar onze auto.

"Home sweet home" mompel ik als ik naar binnen loop en mijn tas op de grond zet. Niall loopt achter me aan terwijl hij een slapende Amy draagt. "Ik ga Amy even naar bed brengen". Ik knik. Ik loop de woonkamer in en ga op de bank zitten. Al snel komt Niall de trap afgelopen en gaat hij naast me zitten. Ik trek mijn schoenen uit en ga tegen hem aanliggen. "We moeten eens gaan nadenken over de babykamer, het duurt niet meer zo lang" zegt hij dan terwijl hij een arm om me heen slaat. "I know, zo veel om over na te denken" zucht ik. Niall knikt en trekt me wat dichter tegen zich aan.

~1 maand later~

"Niall, hij is zo mooi" zeg ik tegen Niall terwijl ik voor hem de baby kamer inloop.

"Niall, hij is zo mooi" zeg ik tegen Niall terwijl ik voor hem de baby kamer inloop

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik draai me om en mijn armen om hem heen sla. "Vind je?". Ik knik lachend en geef hem een kus. "Dank je wel". Niall glimlacht en geeft me nog een kus. "We moeten zo weg, we hebben om 5 uur een afspraak". Niall knikt en geeft me nog een laatste kus voor hij me los laat. Nadat ik nog 1 keer de kamer heb rond gekeken lopen we samen naar beneden. Aangezien ik de trap moeilijk af kom moet Niall me elke keer helpen als ik de trap af moet. "Aams, kom je, we moeten zo gaan en je moet je schoenen nog aan trekken" roept Niall naar Amy, nadat hij me in mijn schoenen heeft geholpen. Amy komt de woonkamer uit gerend en gaat ze op de trap zitten. "Waar gaan we heen?" vraagt Amy terwijl Niall met haar schoenen helpt. "Jij gaat naar Liam want papa en ik moeten naar de dokter" leg ik uit. Amy knikt en staat op. Niall helpt me overeind en nadat we onze jassen hebben aangetrokken lopen we naar de auto. Nadat we allemaal in de auto zitten rijd Niall weg.

"Goedemiddag" zegt onze dokter als ze de kamer binnenkomt en ze geeft ons een hand, "klaar voor je laatste echo?. "Goedemiddag, dokter Wilson" glimlach ik terwijl haar een hand geef. Niall begroet haar ook. Nadat ik op de onderzoekstafel ben ga liggen en mijn shirt omhoog heb gedaan smeert de dokter er van die gel op voor de echo. "Alles ziet er goed uit, dus als dit zo door gaat dan zal alles hopelijk gewoon volgens plan lopen en zal je over ongeveer 2 weken bevallen" verteld ze nadat ze wat dingen heeft gemeten. Ik zucht even opgelucht. "Willen jullie een foto?" vraagt ze dan. Ik kijk Niall even aan en knik dan. "3 graag" zegt Niall glimlachend. Ze knikt en drukt een paar knoppen in. "Ik ga even de foto's halen" zegt ze waarna ze de kamer uitloopt. "Ik ben zo bij dat alles goed is" zeg ik tegen Niall terwijl ik mijn buik schoonmaak, "ik had het ook wel verwacht, maar het is toch fijn om het van een dokter te horen". "Ik weet het" zegt Niall glimlachend en hij geeft me een kus. Ik glimlach. Al snel komt de dokter weer binnen en geeft ze Niall de foto's. Nadat we hebben besproken hoe nu veder tot de geboorte nemen ik en Niall afscheid van de dokter. Terwijl we naar de uitgang lopen pakt Niall mijn hand. "Ik heb met Liam geregeld dat Amy daar vanavond nog kan blijven" verteld Niall, "en ik heb een tafel voor twee gereserveerd bij een restaurant" zegt hij er nog achteraan. Ik kijk hem aan en glimlach. "Echt?". Niall knikt. "Gezellig". Niall lacht even en geeft me dan snel een kus.

"Ik heb gereserveerd op Horan" zegt Niall als we het restaurant in lopen. De vrouw achter de balie tikt iets in op de computer en knikt dan. "Jullie mogen mij volgen" zegt ze dan. Ze komt achter de balie vandaan en loopt voor ons uit. "Hier is jullie tafel" zegt ze als we stilstaan bij een tafel achter in het restaurant. We gaan zitten en de serveerster vraagt of we wat te drinken willen. Nadat we besteld hebben loopt ze weer weg. "Waarom neem je me eigenlijk mee uit eten?" vraag ik terwijl we door het menu kijken. "Gewoon, als die kleine er is kunnen we niet meer zo makkelijk iets met zijn tweeën doen, nu kunnen we Amy nog wat makkelijker naar Liam of zo brengen en straks wordt dat toch moeilijker" legt hij uit. Ik knik en glimlach. "Weet je al wat je neemt?" vraagt hij dan. "Uhm, ik denk dat ik de grote garnalen gemarineerd in knoflook neem met zoete aardappel patat en jij?". "Ik neem denk ik de biefstuk met salade en patat, zullen we als voorgerecht samen het stokbrood met sausjes nemen en de champignons?". Ik knik en al snel komt de serveerster onze drankjes brengen en neemt ze onze bestelling op. Niet lang daarna wordt ons voorgerecht geserveerd. "Hoe voel je je?" vraagt Niall dan. "Wel goed, beetje moe, maar het valt allemaal nog wel mee, toe ik zwanger was van Amy was alles veel zwaarder". Niall knikt en glimlacht.

"Megan, ik moet je wat vertellen". Ik kijk op van mijn eten. "Wat is er?" vraag ik ligt nerveus, bang dat er iets ergs is. Niall staat op en gaat op één knie voor me zitten. Ik slik.  "Lieve Megan, ik houd zo veel van jou en van Amy, en ik kan echt niet wachten tot die kleine er is zodat ons gezin echt compleet is, maar er is nog één ding dat ik nog wil vragen voordat mijn leven echt compleet is. Lieve Megan wil je alsjeblieft met me trouwen?". Terwijl hij dat zegt haalt hij een klein doosje uit zijn zak en zodra hij hem opent verschijnt er een mooie glinsterende ring. Er springen tranen in mijn ogen en ik knik, "ja, ja heel graag" zeg ik half huilend, half glimlachend en ik sla mijn armen om Niall 's nek. Niall slaat zijn armen om me heen en geeft me een kus. Nadat hij me heeft losgelaten pakt hij mijn hand en schuift hij de ring om mijn ringvinger. "Ik ben zo blij" mompelt hij dan voor hij nog een kus op mijn lippen drukt.

___________________________Hier weer een hoofdstuk, hopelijk vinden jullie hem leuk!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


___________________________
Hier weer een hoofdstuk, hopelijk vinden jullie hem leuk!

ff een vraagje, denken jullie dat ze een jongen of meisje krijgen? 

XXX Emma!

Twins |One Direction|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu