P.O.V. Megan
Ik kijk nog 1 keer goed keurend in de spiegel. Ik draag een beige kleurig jurkje met om mijn taille en bij mijn nek een band van zwarte bloemen (zie foto hiernaast). Mijn haar is gestyld en ik heb natuurlijk Niall's ketting om. Ik trek mijn zwarte pumps aan en loop dan voorzichtig naar beneden waar Niall op me staat te wachten. Ik voel dat ik rood word als ik zie dat Niall me met open mond aan staart. 'Je vangt vliegen' giechel ik. Niall klapt snel zijn mond dicht en pakt mijn hand om me verder de trap af te helpen. 'Je ziet er prachtig uit' zegt Niall voordat hij zijn lippen op die van mij drukt. 'Jij ziet er ook goed uit' zeg ik terug terwijl ik naar hem kijk. Hij draagt een zwarte jeans met wit lang shirt en een zwart colbertje. Niall glimlacht. 'Kom we gaan'. Ik knik en loop achter hem naar buiten. Gelijk als we naar buiten lopen komen er verschillende paparazzi fotografen op ons of. Ik word gelijk verblind door flitsen en er worden me verschillende vragen gesteld. Niall pakt snel mijn hand en trekt me mee naar een typische Engelse taxi. Hij houdt de deur voor me open en ik stap snel in. Niall komt naast me zitten en de taxi rijd bijna gelijk weg. 'Waar gaan we naar toe?' vraag ik dan. 'Dat is geheim'. Ik grinnik even en leg mijn hoofd op zijn schouder. Na ongeveer 10 minuten stopt de taxi weer. Als ik uitstap zie ik dat we voor een super schattig Italiaans restaurant staan. 'Vind je het leuk?' vraagt Niall terwijl hij mijn hand pakt. Ik kijk hem aan en knik glimlachend. We lopen samen naar binnen waar een ober op ons af komt. 'Ik had gereserveerd op Horan' zegt Niall tegen hem. De man kijkt even op bord en knikt dan. 'Volg mij maar' zegt hij norst. Ik kijk Niall aan en probeer niet in de lach te schieten. We volgen de man die ons naar een tafeltje achter in het restaurant brengt. Niall schuift mijn stoel naar achter waarna hij hem weer aanschuift als ik zit. Ik kijk hem dankbaar aan terwijl hij zelf ook gaat zitten. De ober geeft ons allebei een menukaart en loopt dan weer weg. Ik vouw hem open en het eerste wat me opvalt, zijn de prijzen. 'Ni, het is hier super duur!'. 'Ik trakteer, het is voor je verjaardag dus geen gemaar'. Ik zucht en ga er maar niet op in Niall kenende. Ik kijk wat ik wil hebben. Na ongeveer 5 minuten komt de ober weer naar ons toe. 'Hebben jullie een keuze kunnen maken?' vraagt hij. Niall kijkt me even vragend aan. Ik knik glimlachend. 'Doe mij maar een Pizza Marina en een kleine bier' zegt Niall. De over knikt en schrijft het op om vervolgens naar mij te kijken. 'Doe maar een Pizza Ai Fungi en een cola light'. De man knikt weer, schrijft het op en loopt dan weer weg. Niall pakt mijn hand en glimlacht. 'Vind je het leuk?' vraagt hij dan. Ik knik glimlachend. 'Ik vind het heel leuk en het is ook al een hele tijd geleden dat Amy bij iemand heeft geslapen en dat ik dus de hele avond vrij heb' zeg ik. Niall knikt. 'En daarom heb ik dit geregeld' zegt hij er nog achteraan. Ik grinnik even en schut lachend mijn hoofd. Op dat moment zie ik een flits waardoor ik schrik. Niall kijkt achter zich en dan pas zie ik dat er een groep paparazzi fotografen zich hebben verzameld voor het restaurant. Niall zucht en haalt zijn telefoon uit zijn zak. 'Is het goed als ik Paul of Mark even bel?'. Ik knik en Niall staat op. Als Niall weg is gelopen haal ik mijn telefoon uit mijn tasje en zie ik dat ik een bericht heb van Meike.
'Heey Meeg! Ik vertrek morgen om 12 uur mijn tijd dus kom ik om 12 uur jouw tijd aan! XX Meikie'
'Oké ik zorg dat ik op het vliegveld sta! XX'
Ik grinnik even en dan komt Niall weer naar me toe. 'Mark komt hier naar toe' zegt hij terwijl hij weer gaat zitten. Ik knik en glimlach. Op dat moment komt de ober aan gelopen met ons drinken. Hij zet het op tafel en loop dan zonder iets te zeggen weer weg.
'En daardoor had Zayn dus zijn been gebroken' eindigt Niall zijn verhaal. We hadden de over afgelopen tour en Zayn en zijn gebroken been. Ik grinnik even en zie dan dat Mark op ons af komt lopen. 'Het wordt echt een gekke boel buiten, dus ik denk dat het beter is als jullie naar huis gaan' zegt hij dan. 'Het moet maar' zucht Niall terwijl hij me met een het-spijt-me-blik aan kijkt. We staan op en Niall pakt gelijk mijn hand. We lopen naar de kassa zodat Niall kan betalen. Als hij klaar is lopen we naar de voordeur die voor ons word opengemaakt. Mark gaat voor ons lopen en hij zorgt er voor dat de paps aan de kant gaan. Niall houd mijn hand stevig vast terwijl we naar de zwarte Volks Wagen lopen die voor ons klaar staat. Ik probeer zo veel mogelijk te glimlachen maar met zo veel flitsen is dat nog niet zo makkelijk. Mark maakt de deur open. We stappen in en Mark gooit de deur weer dicht om vervolgens voorin te gaan zitten. Ik voel dat de motor start en dat we weg rijden. Ik leg mijn hoofd op Niall schouder en hij trekt me tegen zicht aan. 'Sorry, dat we zo vroeg weg moesten' zegt Niall dan. 'Het maakt niet uit, ik ben het wel gewend' zeg ik glimlachend terug waarna ik hem en kus geef. Niall glimlacht en drukt zijn lippen weer op die van mij. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen aantikken. Ik trek grinnikend teug. 'Ni, niet hier' zeg ik dan. 'Hoezo, je wilt toch niet verder?'. Ik slik even want dat is inderdaad wat ik een week geleden heb gezegd maar wil ik nog steeds niet verder? 'Je wilt toch niet verder of wel?' vraagt Niall dan. Ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet, ik ben gewoon bang dat het pijn doet net als bij Jim' leg ik dan uit. 'Je weet dat ik NOOIT wat zou doen als jij het niet wilt?' vraagt Niall dan. Ik knik en glimlach even. 'Dat weet ik ook wel en ik zat een paar dagen gelden te denken dat het ook anders is, ik houd van jou en ik hield niet van Jim' zeg ik. Niall knikt en geeft me nog snel een kus. (Mark kan dit hele gesprek niet horen van wege een schot). 'BAM'. Ik schrik door een harde knal tegen de zijkant van de auto waardoor ik nog dichter tegen Niall aan kruip. Niall drukt op een knop waardoor het schot naar beneden schuift. 'Wat was dat?' vraagt Niall dan aan Mark. 'Een dronken jongen' legt hij uit. Niall knikt en ik zucht, gelukkig niks ergs. Na ongeveer 5 minuten voel ik dat de auto stopt. De deur wordt open gemaakt en Niall gaat voor me de auto uit. Hij pakt mijn hand zodat ik makkelijker uit kan stappen. We bedanken Mark en lopen dan naar binnen. 'Wil je nog wat drinken?' vraagt Niall dan. 'Ik ga denk ik naar bed'. Niall knikt en loopt achter me aan naar boven. Zodra we de slaapkamer in lopen schop ik mijn pumps uit, wat haat ik die dingen eigenlijk. Ik loop de badkamer in en maak mijn gezicht schoon. Als ik terug de slaapkamer in loop zie ik dat Niall al omgekleed op bed zit. Ik pak een trui van Niall die me eigenlijk veel te groot is. Ik draai me om en trek mijn jurkje uit om vervolgend de trui aan te trekken. Als ik me omdraai zie ik dan Niall me aan staart. Ik voel dat ik rood wordt en loop naar hem toe. Hij trekt me op schoot en drukt zijn lippen op die van mij.
Weer een hoofdstuk af! Hope you like it!
Willen jullie misschien mijn andere boek Fall In Love With You ook lezen. (Voor degene die hem nog niet gelezen hebben). Het is ook een Niall Horan fanfictie en hij is af!
XX Emma
P.S. Please vote
JE LEEST
Twins |One Direction|
FanfictionJe bent 16 en je hebt een fantastisch leven. Nou ja, fantastisch, je hebt een dochter van bijna 1,5 doordat je bent misbruikt door je gymleraar. Je hebt een tweeling broer Liam die heel veel voor je betekent en die je met alles helpt. Maar je leven...